הוצאת קיטור

עופר שוורץ| Rant הוספת תגובה

(דיסקליימר: זהו rant על Steam. אם לא מעניין אתכם לשמוע אותי מקטר, או שמשחק המילים המטופש בכותרת ביאס אתכם, אתם באמת לא חייבים לקרוא את זה)

קניתי את Bioshock 2 במבצע הקיץ של Steam. הגעתי למסקנה שלמרות שבעיקרון אני לא אוהב shooter-ים, זו הזדמנות מצוינת להזדמנות שניה, ו-$15 הם בהחלט מחיר מוצדק למשחק שקיבל כל כך הרבה שבחים.

אני נכנס לחנות, מקליק על Bioshock 2, ומיד מקבל מסך שמבקש ממני תאריך לידה. רגע, לא אמרתי לכם את זה כבר כשנרשמתי לסטים? טוב, לא משנה. מכניס תאריך לידה, מאשר, לוחץ add to cart ו- checkout. מקבל מסך לוגין. מסתכל בלמעלה של החלון כדי לוודא שאני כבר מחובר, אבל לסטים לא אכפת. הוא רוצה לוגין. טוב, אני לא במצב להתווכח איתו, נשארה עוד פחות משעה למבצע.

עושה לוגין, מקבל מסך שמבקש ממני לעשות confirm לכתובת האימייל שלי לפני שאוכל להמשיך. רגע, מה? אני משתמש בשירות שלכם כבר שנתיים, קניתי כבר 10 משחקים, ועכשיו אתם נזכרים? ושוב, לא עשינו את כל זה כבר בהתחלה? אבל כאמור, אני לא במצב להתווכח. מתחבר לג'ימייל, פותח את המייל מסטים, מקליק על הלינק, מקבל הודעת שגיאה. מנסה שוב, מקבל הודעת שגיאה.

עכשיו אני כבר מתחיל להילחץ: מה אם אני לא אספיק לסדר את זה בזמן? חבל לי לפספס את ההזדמנות הזו רק בגלל שטות טכנית. מנסה כל מיני דברים, ובסוף שם לב שאם נכנסים ישירות ל-Steam Community (לשם מפנה הלינק), מקבלים כתובת https, ולא http כמו בלינק המצורף. מנסה את אותו לינק עם https, מקבל הודעת פניקה מ-Chrome שצועק עלי שהאתר שאני מנסה להיכנס אליו הוא בכתובת www.steamcommunity.com, אבל מנסה להזדהות בתור steamcommunity.com. ערמומי ביותר.

הצילו!These are probably not the droids you're looking for

מוריד את ה-www מהכתובת, וסוף סוף הכל עובד. Bioshock 2 שלי (עד כדי הורדה של 9 ג'יגה).

לי לקח 2-3 דקות להתגבר על השטות הזו. אנשים שהם לא tech-savvy כמוני, לא בטוח שהיו מצליחים אי פעם. וכל הטרחה הזו רק כדי לאשר את כתובת האימייל שאני משתמש בה כבר שנתיים. Fuckin' amateurs.

[עדכון: מסתבר שכל הסיפור הזה היה רק קצה הקרחון. את המשך ההתנצחות שלי עם Bioshock 2 אתם יכולים לקרוא כאן]

7 תגובות ל “הוצאת קיטור”

  1. Yoyole מאת Yoyole:

    הרעיון של ההתחברות למשתמש שלך הוא פשוט – למנוע מאחיך הקטן/חבר ממש רע לקנות מוצרים בשמך, במקרה שהשארת את הסטים מחובר.

  2. swym מאת swym:

    תגיד תודה.
    ניסיתי הרי גם לקנות את המשחק, וברגע שעשיתי checkout הגעתי גם למסך הlogin. רק שאני לא הצלחתי לעבור אותו בשום אופן, וכל פעם קיבלתי הודעת שגיאה על המשתמש/סיסמה בצירוף בקשה לנסות שוב אבל להקליד גם כמה אותיות מעוותות ממנגנון capcha.

    בשעה שנותרה למבצע פשוט לא הצלחתי לעבור את המסך הזה (שמעולם לא עשה ל בעיות בעבר) למרות ניסיונות חוזרים ונשנים בשני מחשבים שונים גם דרך הclient וגם דרך הדפדפן. עכשיו ניסיתי שוב לקנות את המשחק רק לצורך הבדיקה ופתאום הבעיה נעלמה לחלוטין, אבל מן הסתם אני כבר לא הולך לקנות אותו ב-30$ רגע אחרי שהוא הוצע בחצי מחיר.

    גם ככה המפתחים ביטלו כאן את התמיכה בגיימפאד שהיתה במשחק הראשון. Fuckin' amateurs.

  3. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    לי לא הייתה ת'בעיה הזו, אבל בהחלט חשבתי בהתחלה שזה פישינג ובדקתי את הכתובת בכל מקרה…

  4. red מאת red:

    מסקנה? לא לחכות לרגע האחרון. Fuckin' amateurs.

  5. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    זה בעייתי כשאתה רוצה לנסות להשיג אנשים בשביל 4pack…

  6. גיימפאד » ארכיון » Games for Windows Live – ביקורת מאת גיימפאד » ארכיון » Games for Windows Live – ביקורת:

    […] אחרי כל מיני תלאות, קניתי את Bioshock 2. הורדתי אותו במהלך הלילה, והבוקר הייתה […]

  7. ShmilS מאת ShmilS:

    מזכיר לי את הפעם ההיא שקניתי את המשחק החדש של רידיק במבצע של קריסמס, ב-7 דולרים בלבד!
    …ואז המשחק דרש סריאל בשביל ההפעלה, סריאל שלא קיבלתי. סריאל אחר שכן קיבלתי היה מיועד להפעלת המולטיפלייר. מיותר לחלוטין ומנע ממני לשחק. לפני חודש בדקתי שוב והבעיה תוקנה, אבל עדיין לא שיחקתי במשחק מרוב עצבים.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS