טופו זה רצח: Super Meat Boy בפיתה

עופר שוורץ| כללי הוספת תגובה

אני תמיד נהנה לקרוא סיפורים כאלה: Super Meat Boy (שדיברנו עליו לא מזמן בפודקאסט) יצא אתמול ל-PC, וכמה שעות אחר כך PETA, ארגון זכויות בעלי-החיים הקיצוני שהביא לנו דברים נפלאים כמו בחורות בביקיני חסה, הוציאו את Super Tofu Boy, הטייק שלהם על המשחק.

Super Tofu Boy מספר את סיפורו של, ובכן, סופר טופו בוי, קוביית טופו חביבה, ש-Super Meat Boy הרשע חוטף את אהובתו והוא צריך להציל אותה. מי מכם ששיחק במשחק המקורי יקבל עכשיו תחושה של דז'ה-וו: כן, זה אותו סיפור בדיוק. זה גם אותו משחק, פחות או יותר. הגיימפליי זהה, השלבים דומים ובסה"כ זו פשוט פרודיה מטופשת ולא מזיקה. בין השלבים המשחק ייתן לכם טיפים כמו "הידעתם? טבעונים שוקלים בממוצע 5-10 קילו פחות מאוכלי-בשר".

Team Meat, במקום להתעצבן, לתבוע או עוד כל מיני דברים שחברות כמו Activision היו עושות במקרה כזה, יצאו גברים והוסיפו את Tofu Boy למשחק, בתור דמות נוספת שאפשר לשחק בה (יחד עם דמויות כמו טים מ-Braid ו-Headcrab של Halflife). אם קניתם (או תקנו) את גירסת ה-PC, תוכלו לבחור לשחק את טופו בוי.

בסופו של דבר, חוץ מלהיות ממש מגניבים, Team Meat גם קיבלו מהסיפור הזה המון פרסום, ועכשיו כל הקהל המאוד רחב של פיתה מכיר את המשחק שלהם.

הבלוג של Team Meat מרחיב קצת יותר על הסיפור, למי שמעוניין.

4 תגובות ל “טופו זה רצח: Super Meat Boy בפיתה”

  1. עידן דקל מאת עידן דקל:

    "How many PETA members does it take to change a light bulb?
    None. PETA can't change anything."

    נפלא.

  2. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    נפלא, רק שהשליטה בטופו בוי קופצנית ולא משתווה לזו של סופר מיט בוי… מה שיותר מעניין אותי זה אם המוזיקה באמת נכתבה על ידי TT בכזו מהירות…

  3. תומר מאת תומר:

    Added Tofu Boy, type in "Petaphile" at the character select screen. (He's sickly so he's weak and can't run or jump well.)

  4. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    חחח… באמת תהיתי איפה יש מקום להכניס עוד דמות

    בכל מקרה, רפרסנס מעניין –

    http://www.facebook.com/photo.php?pid=683892&id=176178855725782

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS