בואו ונקרא לזה… קולנוע 2.0!

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

אחרי השעמום המוחלט של E3, השבוע האחרון דווקא היה פורה הרבה יותר מבחינת כנסים והכרזות. לא על כולן אני הולך לכתוב כאן (כי בכל זאת, יש מישהו שלא שמע על חבילת ההרחבה החדשה ל- World of Warcraft?), אבל איפשהו בתוך הבלגן של QuakeCon ו- BlizzCon התחילה לצוץ אווירה מפתיעה מעט: סרטים מבוססים משחקי-מחשב הפכו לדבר מעניין עוד פעם.

בצד אחד, בליזארד התחילה לשחרר קצת פרטים (לא הרבה, אבל קצת) על הסרט מבוסס- Warcraft שלה (ואני בטוח שבימים הקרובים, כש- BlizzCon תסגר, יצוצו עוד כמה כאלה). בצד השני, id מכריזה על סרט ה- Wolfenstein שלה.

אני לא יודע אם הסרטים האלה יהיו טובים. למעשה, אם להסתמך על ניסיון העבר – סביר להניח שלא. אבל שמות כמו "בליזארד" עושים יחסי ציבור נהדרים לכל הנישה הזאת. לאחר ש- Uwe Boll הלך ורצח את שמם הטוב של הסרטים מבוססים משחקי-המחשב במשך זמן ממושך, כיף לראות שמגיעים כמה סרטים בקליבר גבוה לתוך הז'אנר המדשדש הזה.

נכון, כמו תמיד – פאנבוים גורמים לי להרגיש מאוד לא נעים. ובכל זאת, כבר הרבה זמן אף אחד לא התלהב פה מסרט מבוסס משחק מחשב בצורה נורמלית – אז כיף לראות את זה קורה. אפילו אם זה נעשה ע"י fanboys של בליזארד ו- id.

(מצד שני, קראתם את התגובות פה? מדהים איך הם מתרגשים כל כך, ובטוחים שבליזארד הולכים לככב בז'אנר הזה, עוד לפני שבכלל נמצא במאי שיכין את הסרט)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS