הקושיות של “גיימפאד”

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

אני אעשה את זה ממש בקיצור: אתם אוהבים חידות. אנחנו פתחנו לאחרונה עמוד בפייסבוק. ומכיוון שכבר כמה חודשים אני מנסה למצוא איזושהי דרך שבה אני יכול לפרסם הרבה חידות קטנות בנושא משחקי מחשב ווידאו מבלי להציף את הבלוג הזה בפוסטים קצרצרים שיהפכו אותו למשהו שהוא לא, החיבור בין השניים נראה טבעי ממש.

אז הנה מה שהולך לקרות: בשבועיים הקרובים הולכים להתפרסם בדף הפייסבוק שלנו חמש חידות. לאחר הפרסום של כל חידה, יהיו לכם 48 שעות (שאחריהן הפתרון שלה יתפרסם בדף הפייסבוק הנ”ל) לשלוח את הפתרון שלה, בצירוף השם המלא שלכם, ל- contact@gamepad.co.il. בין הגולשים שיפתרו הכי הרבה חידות יוגרל עותק של Zuma’s Revenge, מתנת Popcap.

אם אני אראה שהפורמט הזה מוצא חן בעיניכם, אני אשתדל להפוך אותו למשהו יותר קבוע, עם חידות שיתפרסמו על קיר הפייסבוק שלנו בתדירות קבועה, פחות או יותר (אם כי אני לא יכול להתחייב מראש על התדירות שבה אני אוכל להעניק לכם פרסים…).

ובנושא דומה: לפני כחודש הכרזתי כאן בבלוג ששלושה משחקי Xbox 360 יוגרלו בין האנשים שיעשו “Like” לעמוד שלנו. ההגרלה התקיימה, והזוכים נבחרו, אבל שניים מתוך שלושת הזוכים לא החזירו לנו תשובה ושלחו לנו את הכתובת אליה הם רוצים שנשלח את הפרס. לכן, את שני המשחקים שעוד לא נשלחו (Quake Wars, Alone in the Dark) נגריל שוב בסוף החודש הנוכחי.

בכל מקרה, צפו פגיעה – החידה הראשונה צפויה להתפרסם במהלך 24 השעות הקרובות. בהצלחה.

2 תגובות ל “הקושיות של “גיימפאד””

  1. zipdrive מאת zipdrive:

    בוז לפייסבוק!
    P-:

  2. אריאל מאת אריאל:

    שלחתי אימייל 🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS