סיפור קצר על PopCap ועוגה

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

מדי פעם אנחנו קוראים באינטרנט על כל מיני חברות משחקים (ות’כלס – חברות בכלל, אבל לא הגעתם ל”גיימפאד” כי אתם מתעניינים ברקמה, נכון?) שמתאמצות קצת יותר מהדרוש בשביל המעריצים שלהם. כמו Valve שהטיסה אנשים שהחרימו את Left 4 Dead 2 למשרדים שלה רק בשביל לשכנע אותם שזה יהיה משחק מגניב, או (דוגמה קצת יותר עדכנית) Visceral ששלחו עותק חתום (וציור!) לגיימרית שהכלב שלה השמיד את העותק שבבעלותה. זה מגניב. אבל אתם יודעים מה יותר מגניב? כשזה קורה למישהו שאתם מכירים אישית.

זומה בליץ (אילוסטרציה)למי שלא מכיר, Zuma Blitz הוא הגרסה הפייסבוקית של Zuma, המשחק הממכר-בטירוף של PopCap. כמו כל ה- Zuma שבאו לפניו (ועוד יגיעו בעתיד), אשתי חיבבה אותו מאוד, וגם היתה מוכשרת בטירוף כשהיא שיחקה בו. ובכל דבר אחר שהיא עושה, אבל אנחנו מדברים כאן על Zuma Blitz.

רותם ברוכין, למי שלא מכיר, היא “ההיא עם העוגות”. ידידה מוכשרת ממש שמכינה עוגות מושקעות בטירוף בשלל נושאים. היא נוטה למשוך כל מיני גיקים במגוון רמות, שפשוט חייבים עוגת דלוריאן, או מאפין אנטרפרייז, או עוגת קת’ולהו (אין עדיין תמונה בעמוד שלה, אז תצטרכו לסמוך עלי בקשר לזה).

עוגת זומה בליץ (לא אילוסטרציה)לכבוד יום ההולדת של אשתי, רותם, בתמיכתן הרוחנית של עוד כמה מהחברות של אשתי, הכינה לה עוגת זומה בליץ. עוגה מצויינת עם המון שוקולד, בצק סוכר, וסוכריות בתור הכדורים. מעבר להתלהבות שלנו מהעוגה, המלצנו לה לשלוח תמונה של העוגה לחבר’ה הטובים מ- PopCap, כי חשבנו שהם יאהבו את זה. צדקנו. הם פרסמו את העוגה על הקיר של זומה בליץ בפייסבוק (צריך לעשות “Like” לעמוד של זומה בליץ בפייסבוק בשביל לראות את התמונה), שם היא קטפה קצת יותר מ- 4000 “לייקים” (אף פעם לא כתבתי את המילה הזו בעברית. זה נראה מוזר) ו- 500 תגובות. קצת אחר כך, בחור בשם רוג’ר מ- PopCap חזר אליה באימייל, ושאל אותה מה הכתובת שלה, כי הם רוצים לשלוח לה משהו בשביל להביע את הערכתם. רותם שלחה להם את הכתובת, ותהתה מה היא הולכת לקבל בדואר (“מכתב Cease and Desist מהמחלקה המשפטית שלהם?”).

המתנה של פופקאפהחבילה שהגיעה מספר שבועות לאחר מכן, הכילה עותקים בקופסה של Plants vs. Zombies, Zuma ו- Zuma’s Revenge, חבילת מדבקות “הכניסה אסורה לזומבים” (אחת מהן מעטרת לנו את הרכב עכשיו), סיכה של Zuma Blitz, פד לעכבר (מי משתמש בפדים לעכבר בימינו?), מסגרת לתמונות של Bejeweled, בובות חמודות של Chuzzles, בובת זומבי, ומשהו שאין לנו ברירה אלא להסיק שהוא מפיץ ריח לשירותים של Bejeweled 3.

במילים אחרות, פופקאפ יצאו מגניבים ממש מהסיפור הזה. ויצרו אצל רותם חשק עז להכין עוד עוגות שמבוססות על משחקים של PopCap. אז אם למישהו מכם מתחשק עוגת Plants vs. Zombies, צרו קשר.

תגיות:

14 תגובות ל “סיפור קצר על PopCap ועוגה”

  1. רויטל מאת רויטל:

    יו! ממש שווה. איזה כיף.

  2. דובי מאת דובי:

    יו! גם אני רוצה בובת זומבי!
    איזה שאקלים.

  3. עופר מאת עופר:

    מי לא משתמש בפד לעכבר? אתה מעדיף לגרור את העכבר על השולחן?

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    במה בדיוק זה שונה מלגרור את העכבר על פד לעכבר?

  5. לוני מאת לוני:

    (-: איזה מגניב!
    עידן, נהניתי לקרוא ושמחתי לשמוע, הרגע נכנסת לפינת החדשות שלנו LOL

  6. menas מאת menas:

    בתור בעליו הגאה של הפד gigabyte MP8000 (מהיותר טובים שיש בארץ) אני יכול להגיד שאני לא יודע איך הסתדרתי בלעדיו.
    הפד עושה את התנועה של העכבר להרבה יותר חלקה ובלי הפרעות,כשאתה חוזר פתאום "לגרור את העכבר על עץ"" אתה פתאום קולט שאתה כמעט נלחם עם העכבר בשביל שהוא יזוז.

    סה"כ עלה 80 ש"ח וזה נראה לי הדבר שאני הכי מרוצה ממנו מכל המחשב החדש שקניתי (ואני קניתי I5 2500,5850 extreme ומארז CM690II basic).

  7. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    לוני, חשבתי להציע לכם את זה באמת בתור אייטם. 🙂

    ואוי, אני מצטער, לא התכוונתי לפתוח פה דיון של "פד לעכבר, כן או לא?". אני, אישית, משתמש ב- Trackball, אז אני בכלל לא צריך פד לעכבר, אבל כל מי שאני מכיר לא משתמש בכלל בפד, אז הייתי בטוח שזה נכון לרוב האנשים שאין להם עכברי פרו-גיימינג מטורפים.

  8. zipdrive מאת zipdrive:

    אבוד, כפר בתחת את "דיון הפד". לי יש פד, אבל רק בגלל שהוא בא חינם עם כרטיס המסך שלי. הוא אכן קצת יותר חלק ונעים מהשולחן, אכל לא הבדל ענק.

  9. menas מאת menas:

    עידן-אני משתמש בעכבר M6900 שעולה 130 ש"ח,לדעתי לא צריך יותר מזה (אף אחד לא משתמש ביותר מ3000 DPI ובמשקולות חוץ מהקוריאנים).
    גם אני חשבתי כמוך,עד שניסיתי בעצמי.
    zipdriver-יש הבדל בין פד שבא עם הכ"מ לפד "מקצועי".

  10. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    אני רוצה עוגת פגל עם סוכריות קופצות….

  11. טל מאת טל:

    העוגה נראית ממש טוב. סיפור מגניב.

  12. swym מאת swym:

    "כפר בתחת" זו אחת השגיאות/הצרחות המצחיקות!

  13. יובל מאת יובל:

    א-ד-י-ר!

    אם היא תעשה עוגת Pv.sZ זה ודאי יהיה מדהים!

  14. היום יומולדת… | סוף העולם – מבט מהיציע מאת היום יומולדת… | סוף העולם – מבט מהיציע:

    […] מגיימפאד – דבריו של עידן זיירמן לגבי עוגת הזומה שהגיעה רחוק מכל עוגה אחרת. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS