[משחק מילים מטופש על I Am Alive]

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

לעזאזל עם חברות המשחקים האלה. לפעמים הן פשוט לא יודעות לבחור שמות למשחקים בעלי מחזור-הפיתוח המפוקפק שלהן. אמנם את הבדיחות על כך שכנראה ש- “I Am Alive” מת היינו צריכים לספוג קצת פחות זמן מאלה שנאמרו על “Duke Nukem Forever”, אבל עכשיו, עם הידיעות על חזרתו לחיים, הן חוזרות במלוא הכוח. הצילו.

אה, כן, לנושא. I Am Alive נחשף לראשונה לפני קצת יותר מ- 3 שנים, בתערוכת E3, עם הטריילר הזה:

זה היה מעניין. זה היה מעניין בעיקר כי הטריילר הזה השאיר הרבה מקום לדמיון. את העולם שלו היה יחסית קל להבין (שיקאגו פוסט-אפוקליפטית, כשאת תפקיד האפוקליפסה ממלאת רעידת אדמה מפלצתית), אבל מהמעט שהוצג בטריילר, נראה היה שהוא יהיה קצת יותר מתוחכם מה- Cover Shooter הסטנדרטי.

ואז המשחק הזה נעלם.

ביוני 2010 צץ הטריילר הבא:

 

הטריילר הזה עשה מעט מאוד, מלבד לשכנע אותנו שהמשחק הזה עדיין שרד, איכשהו. הוא לא לימד אותנו שום דבר חדש. הוא גם הבטיח הפצה באביב 2011. חדי האבחנה מביניכם בטח שמו לב שהתאריך הזה כנראה עבר (אלא אם אתם קוראים לג’יפה הלחה שספגנו במהלך יולי-אוגוסט “אביב”).

אבל עכשיו, סופסוף, Ubisoft כנראה החליטו שהגיע זמנם לחשוף את המשחק, והטריילר הזה שוחרר לרשת:

הטריילר הזה מפזר את רוב המסתורין מסביב ל- I Am Alive. אוקיי, הבנו, אז מה שאתם עושים זה בעצם Uncharted. רק אפור. ובמהלך המשחק הדמות הראשית תצטרך לדאוג לבת שלה. כמה Dead Rising 2 מצדכם.

ובכל זאת, למרות שאחרי כל החשיפה הזו המשחק נראה הרבה פחות מעניין, אני עדיין מצפה לו. נראה ש- Ubisoft בעצמם לא באמת מאמינים במשחק הזה יותר מדי (המשחק הודח מדרגה של “משחק שיוצא לחנויות” לדרגת “משחק שיהיה אפשר להוריד מה- Xbox Live Arcade / Playstation Network”), ודווקא משחקים כאלה מסקרנים אותי קצת יותר. חוץ מזה, זה גם אומר שהוא לא יעלה יותר מ- 15$, שזה סבבה לגמרי בעיני.

אה, וכמובן, הוא לא צפוי לצאת גם למחשב האישי. למקרה שחיפשתם עוד הוכחות לכך ש- Ubisoft ממש שונאים את ה- PC.

תגיות: , , ,

31 תגובות ל “[משחק מילים מטופש על I Am Alive]”

  1. שחר מאת שחר:

    הסיבה שהוא לא יוצא לPC היא לא בגלל שאוביסופט שונאים את הPC. זה בגלל שאוביסופט שונאים כסף.

  2. yoni מאת yoni:

    אני חושב שאתם סתם מחפשים סיבות להשמיץ את יוביספט
    נכון שהם לא החברה שהכי נחמה לPC אבל (בתור שחקן PC,כן?) זה לא אומר שזה שהם לא מוציאים את המשחק הזה, שכמו שאמרת הם לא מצפעם ממנו יותר מדי לPC, יש מאות משחקי AAA שלא יוצאים לPC אבל כן לשתי הקונסולות, האם כולם שונאים את הPC? אולי, אבל כנראה שלא
    ובניגול לכל מני חברות אחרות, כל המשחקים של יוביסופט הם מעל הממוצע והרבה מהם ממש מצוינים

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    "לא החברה הכי נחמדה ל- PC"? זה האנדרסטייטמנט של השנה. זו חברה שכבר הפכה את זה למנהג קבוע לדחות השקות של המשחקים שלה על ה- PC (הרבה פעמים ממש ברגע האחרון), לא טורחת להוציא עבור ה- PC גרסאות הדגמה שלהן, הגתה את הרעיון הנפלא של Always On DRM עבור גרסאות ה- PC של המשחקים שלה והואשמה בכמה מקרים בכך שגרסאות ה- PC של המשחקים שלה הן המרות טכניות די מחורבנות לגרסאות הקונסולות.

    אני לא אומר שהמשחקים של Ubisoft לא מוצלחים. אני כן אומר שהיחס שלהם ל- PC הוא פשוט מחורבן. ובינתיים הם לא עושים הרבה דברים שמשכנעים אותי אחרת.

  4. swym מאת swym:

    לא הצלחתי למצוא שום קשר בין הטריילר הזה לבין אנצרטד, והאמת היא שגם לא ראיתי שום cover shooting.

  5. Nati מאת Nati:

    הם מתייחסים חרא לPC, אבל אפשר להבין אותם. יש המון המון אנשים שמורידים וזה פוגע להם ברווחים. רוצה את המשחק ברגע שהוא יוצא? קנה לקונסולה שלך. במלא רוב האנשים שמסוגלים להרשות לעצמם לקנות משחקים גם יכולים להרשות לעצמם לקנות קונסולה. אני שחקן PC ואין לי ממש בעיה עם זה.. ולך תדע, אולי גם יוציאו אותו לPC בסוף אם הוא יצליח. כבר קרו מקרים כאלה (אהם אהם LA NOIRE).

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אה, בקשר ל- Cover Shooting, אני מצטער, זה נובע מניסוח קלוקל שלי. מה שהתכוונתי להגיד זה שזה נראה שונה מכל שאר ז'אנר המשחקים בגוף שלישי, כי לא נראה שהוא מנסה להיות Cover Shooter. 🙂

    אבל בקשר לאנצ'רטד – מה, באמת? כמעט בכל רגע שבו הוא קופץ שם חשבתי לעצמי "היי, אנצ'רטד". ואני לא היחיד. אחר כך כשקראתי בכל מיני אתרים אחרים, ראיתי שמתארים אותו כ"אנצ'רטד פוגש את פולאאוט".

  7. yoni מאת yoni:

    עידן, מעולם לא אמרתי שיוביסופט אוהבת את שחקני הPC , מה שניסיתי להגיד הוא שאתה סתם מחפש סיבה להשמיץ אותם.
    ואם כבר מדברים על זה, למה אף אחד לא שם לב לדברים הטובים שהחברה הזו עושה, כמו לתת עותק חינם של המשחק לכל מי שבא עם קוספליי של AC לכל אחד מהכנסים שבו היא המשחק התארח או זה שהם אשכרא לקחו זמן לענות לשאלות של אנשים בנוגע למשחקים שלהם, לענות עליהם וגם לשפר את המשחקים שלהם בעקבותם.
    אולי הייתי צריך לכתוב את זה בהתחלה, אני פנבוי של UBISOFT אבל אני מניח שאם המצב היה הפוך (מבחינת מי כותב ומי מגיב) אתה היית הולך להגיד דברים טובים על וואלב.
    אבל עזוב, זה דיון גרוע מראש, שנינו לא הולכים לדבר ביותר מדי היגיון, אני כי אני פנבוי ואתה כי אתה מתגנד ליחס שלהם כלפי אנשים אחרים

  8. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני לא "משמיץ את יוביסופט". אני לא אומר שהמשחקים שלהם גרועים. אני אומר שהיחס שלהם לשחקני ה- PC הוא גרוע. מה שעובדתית הוא די נכון.

  9. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    יוני: לא צריך לחפש סיבות להשמיץ את יובי, הם מספקים די והותר סיבות בעצמם. רק בחודשיים האחרונים היו שלושה סיפורים שונים עם Driver San Francisco ועוד שני סיפורים עם From Dust.

  10. yoni מאת yoni:

    עידן, הפסקה האחרונה שכתבת נראית לי דיי משמיצה

    עופר, אז תדברו על אלא, למה להגיד את זה "אה, וכמובן, הוא לא צפוי לצאת גם למחשב האישי. למקרה שחיפשתם עוד הוכחות לכך ש- Ubisoft ממש שונאים את ה- PC." מה הקשר בכלל? אני מבין שזה מובן מאליו (כי זה משחק PSN, XBL) אבל הייתי אומר את זה גם על EA ACTOVISION או כל חברה אחרת חוץ מבליזארד או וואלו

  11. InterAl מאת InterAl:

    אי אפשר להאשים חברה שמנסה להגן על הרכוש האינטלקטואלי שלה מגנבים באמצעים סבירים לחלוטין. אתם יכולים להאשים אך ורק את הגנבים במצב הזה.

  12. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    yoni – המשחק היה אמור, במקור, לצאת גם ל- PC. יוביסופט החליטו שלא לעשות את זה. מאחר שההחלטה הזו באה אחרי שורה של צעדים, לכל אורך השנה הקרובה, שפוגעים בשחקני ה- PC, אני *עדיין* לא מבין מה נחשב השמצה במה שאמרתי. לא אמרתי שהמשחק לא יהיה טוב. לא אמרתי שהם אוכלים ילדים קטנים. אמרתי שהם שונאים את שחקני ה- PC. שזו לשון ציורית, אולי, אבל מתארת בצורה די מדוייקת את מה שהם עושים בשנה האחרונה.

    InterAl, כבר ערכנו את הויכוח הזה איתך בעבר, ואנחנו לא מסכימים על כל הנחת יסוד שנייה שלך (או שלי) בנושא הזה. למשל, רק במשפט האחרון שלך אני לא מסכים עם "אי אפשר להאשים" ו"אמצעים סבירים לחלוטין". קשה לי להאמין שויכוח נוסף שלנו בנושא יוביל לתוצאה שונה. אבל לשמחתי, יוביסופט ניגחה את שחקני ה- PC בעוד מגוון רחב של דרכים מעבר ל- DRM דרקוני. למשל, בזה שהם לא מוציאים גרסת הדגמה לחלק מהמשחקים שלהם עבור ה- PC. או שהם דוחים באופן קונסיסטנטי את ההפצה שלהם (אפילו במקרים שבהם הם מצהירים במיוחד על הפצה סימולטנית). או שהם עושים המרה טכנית מחורבנת לגרסת ה- PC של המשחק ומשאירים את ההגבלה של ה- 30 FPS שהיתה לו כשהוא היה בגרסת ה- XBLA שלו. אז גם אם אנחנו שמים את הויכוח על ה- DRM בצד, עדיין יש מגוון רחב של דברים שאני יכול להאשים אותם בהם.

    תראו, בשורה התחתונה, המעשים של Ubisoft לאורך השנה האחרונה גורמים לי להסס לפני שאני מתקרב לכל משחק PC שלהם. ברוב המקרים זה לא מזיז לי יותר מדי (בכל זאת, יש לי טלוויזיה גדולה ומערכת סראונד מוצלחת – לשחק במשחקים שלהם על ה- Xbox זה לא כזה עינוי סיני עבורי), אבל בחלק קטן של המקרים זה כן, ויש לי זכות מלאה להתמרמר על זה.

    למען הסר ספק, יש לכם זכות מלאה לעשות את מה שאני עשיתי לעופר בתגובה לפוסט שלו על ה- Humble Bundle השני, ולהגיד שעצם ההתמרמרות שלי על הנושא הזה היא טיפשית ושאני שמן. אבל אני אחלוק על הדעה שלכם לחלוטין. כי אני לא שמן.

  13. yoni מאת yoni:

    עידן – אני שמח שאתה לא מתעצבן או משהו, כבר קרו לי דברים כאלה כשניסיתי להתווכח עם אנשים.
    ואתה צודק, ההתנהגות שלהם באמת לא הוגנת כלפי שחקנים שקונים את המשחקים שלהם אבל עדיין, אני פנבוי שלהם ואני אמשיך להיות (או עד שהם יכריזו שAC3 לא ייצא למחשב, כי אין להם שום סיבה הגיונית לעשות את זה, וזה משחק שאני מאוד ארצה לשחק בו).

  14. InterAl מאת InterAl:

    עידן – שום דבר ממה שרשמת לא ייחודי ליוביסופט. רק לפני כמה ימים התבשרנו ש-WB דחתה את תאריך היציאה של הבטמן החדש, EA לא משחררת דמואים ל-PC על בסיס כמעט שגרתי כבר שנים, את הפורטים הנוראיים של TAKE2 עדיף שלא נזכיר (GTA4 הוא רק הבולט מביניהם), את אלה של THQ כנ"ל (אני מקווה שלא ניסית לשחק את SR2 על הפיסי, ואם כן – משתתף בצערך) ועל אקטיביז'ן עדיף שלא נדבר בכלל (חיסול שרתי ה-DD ב-COD, אי תמיכה בלאן ב-COD ו-SC, ושלל הברכות החדשות שקיבלנו מהם לאחרונה בנוגע לדיאבלו 3. כמובן שאני יכול להמשיך).

    לעומת זאת, בוא ניזכר לרגע בדברים הטובים שיובי עשתה לשחקני ה-PC:
    -בוא ניזכר בכך ששנה שעברה יובי הוציאה שני משחקי נישה הארדקוריים בלעדיים ל-PC: סטלרס 7 הנהדר והמושקע וסיילנט האנטר 5.
    -בוא ניזכר שב-2006-7 היא הוציאה גרסאות אקסקלוסיביות ל-PC של סדרת GRAW (שפותחו בנפרד כ-FPS במיוחד לפיסי, בעוד שלקונסולות הם יצאו כ-TPS עם גיימפליי שונה מהותית) שנתיים ברציפות (תזכיר לי את הפעם האחרונה שמפיצה אחרת עשתה משהו דומה למען קהל הפיסי שלה?).
    -בוא ניזכר שבאותה שנה היא הוציאה, בנוסף, גם המשכים לסטלרס, להירוס, לסטורמוביק, לסיילנט האנטר – כולן סדרות בלעדיות ל-PC.
    -בוא ניזכר שהיא המפיצה היחידה שמוציאה השנה 4 בלעדיים גדולים נוספים ל-PC (בלי לספור את הקטנים): הירוס 6, IL2 Sturmovik Cliffs of Dover, Trackmania 2, ANNO 2070.

    ואני בטוח ששכחתי אחרים.

    בקיצור, אין אף מפיצה אחרת שמשתווה ליובי כשזה מגיע לתמיכה במשחקי PC, מלבד פרדוקס ו-1C, שמפיצות משחקים תקציביים בעיקר שלא מעניינים במיוחד את קהל המיינסטרים.

  15. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    קודם כל – אתה צודק לחלוטין, לא אמרתי ששאר החברות נחמדות כלפי שוק ה- PC, או משהו. לגבי Take Two אפשר להפוך להגיד שהם קונסיסטנטיים ביחס שלהם כבר שנים, Activision מתעללים בכולם בלי יוצא מן הכלל (דווקא ב- MW3 נראה שהם קצת מתעשתים, עקב המלחמה נגד Battlefield 3, אבל שני המשחקים האלה לא מעניינים אותי אפילו קצת), בנוגע לבליזארד כבר חפרתי לא-מעט פה בבלוג ול- EA יש תקופות רעות ותקופות טובות. נראה שהמפיצות היחידות שהתייחסו באיזושהי צורה חיובית לשחקני ה- PC בשנה האחרונה זה Square Enix, וכמובן, Valve.

    כן, יוביסופט מפיצה גם אקסקלוסיביים ל- PC (ברשותך, אני לא מתייחס לדברים שהם עשו ב- 2006/7, כי הטענה שלי היא שהיחס שלהם כלפי ה- PC נהיה גרוע בהרבה רק בשנה/שנתיים האחרונות). הסיבה ליחס המרושע והלא-סובייקטיבי בעליל שלי היא ש- 3 מתוך ה- 4 שיוצאים השנה לא מעניינים אותי אפילו קצת, ובנוגע ל- Heroes 6 אני מאוד פסימי (אבל זה נושא לפוסט אחר, אם היה לי זמן לכתוב פוסטים בכלל). זה בערך כמו שמיקרוסופט הכריזה שהיא חוזרת לתמוך בשוק ה- PC עם Age of Empires Online ו- Flight Simulator חדש. אני מרגיש כאילו זורקים לי שאריות. או דברים שמלכתחילה מכוונים לשוק מאוד ספציפי שקיים בלעדית ל- PC (כמו IL2).

    ו- yoni, ברור ש- AC3 גם ייצא למחשב. עם DRM שדורש ממך להיות תמיד מחובר ובאיחור של חודש בהשוואה לגרסת הקונסולות. 🙂

  16. yoni מאת yoni:

    עידן, הוא לא ייצא עם ALLWAYS ON DRM עובדה שACB לא יצא עם אחד כזה וגם ACR לא יהיה עם אחד בנוגע לאיחור, אין לי מה להגיד, הם אמרו שכל הגרסאות יצאו ביחד ועכשיו דחו את הPC השבוע וחצי
    מצד שני זה נותן לי יותר זמן לסיים את ארקהם סיטי

  17. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אה, אוקיי, לא ידעתי שאתה מתייחס ל- Revelations בתור 3 (לפי הספירה הזאת, Brotherhood הוא 3, לא? 🙂 )

  18. yoni מאת yoni:

    כן התייחסתי ל3 (החמישי) אני פשוט לא רואה סיבה שהם יוציאו את 3 עם ALLWAYS ON DRM כשACB וACR יוצאים בלי

  19. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אני לא ראיתי שום סיבה שהם יוציאו את AC2 או את Driver San Francisco עם always on, אבל זה לא הפריע להם לעשות את זה בכל זאת…

  20. yoni מאת yoni:

    אני דווקא רואה סיבה, אבל זה לא קשור למה שאמרתי בכלל

  21. swym מאת swym:

    עידן, אני לא שמעתי עדיין מישהו אומר שזה נראה כמו "אנצ'רטד פוגש את פולאאוט", אבל מצד שני תמיד דיברו על אנצרטד בזמנו בתור "טומב ריידר פוגש את גירס" בגלל אלמנט הcover.
    ככה שאם כבר, אז אנשים צריכים לטעון שI Am Alive הוא "אנצרטד מינוס מערכת המחסות פוגש את פולאאוט", שזה בעצם להגיד "טומב ריידר פוגש את פולאאוט".
    ואני מניח שגם הבחירה בפולאאוט היא בעיקר בגלל הsettings של העולם ההרוס ולא בגלל איזשהי מכניקת גיימפליי. ככה שבאותה מידה אני מניח שהיה אפשר לבחור במקומו משחקים מקרייסיס ועד מטרו 2033. אז בוא נסכם שזה בעצם "טומב ריידר פוגש את סטוקר"?

    רק שבעצם, בטומב ריידר אין ילדה ולא משחקים גבר מוזנח. יש משחק אחר עם מכניקה של פלטפורמה והישרדות שבו משחקים גבר וגם איזה משהו עם ילדה קטנה? אה, ליוביסופט יש משחק כזה: Splinter Cell Conviction.

    רק שסאם פישר של קונביקשן לא נראה כמו הומלס מוזנח שמסתובב בעיר. אבל מצד שני, אי שם בשנת 2007, הוא כן היה נראה כמו הומלס מוזנח שהסתובב בעיר – בגירסה מוקדמת של המשחק שהוצגה לפני שביוביסופט החליטו שהם לא מרוצים מהתוצאה ושלחו את המשחק בחזרה ל"שולחן השרטוט":
    http://www.youtube.com/watch?v=kJ70T5SPhRY

    אז אולי עליתי פה על משהו ו-I Am Alive הוא בסופו של דבר השאריות של אותו משחק ספלינטר סל עם עולם משחק חדש? לא יודע, אבל זה עדיין ממש לא נראה לי כמו אנצרטד אפור.

  22. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ניצחת, swym. אני לא בטוח במה, אבל ניצחת.

    אבל לי זה עדיין מזכיר את אנצ'רטד. 🙂

  23. zipdrive מאת zipdrive:

    אני רק אקפוץ לשנייה ואומר שנראה שיוביסופט עשו עבודה ככה-ככה בפורט המחשב של Driver:SF…שזה שיפור ניכר לעומת פורטים מזעזעים שהיו להם. ה-DRM "רק" דורש חיבור לאינטרנט בהתקנה וכל פעם שמפעילים את המשחק (עם מוד לא-מקוון שכנראה לא עובד מי יודע מה).

    יוני, יש *מאות* משחקי AAA שלא יוצאים ל-PC? באמת? מאות?
    ואינטר, בהתחשב בכך ש Ghost Recon היא סדרה שהתחילה ב-PC, אני לא מתרשם מיוביסופט. אגב, הטענה שלך לגבי "גרסה מיוחדת" לא נכונה, כי על פי וויקיפדיה https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Tom_Clancy%27s_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter גרסאות ה PC,אקסבוקס,PS2 כולן היו מגוף ראשון ורק גרסת ה-360 הייתה *אפשרות* לשחק מגוף שלישי.

  24. yoni מאת yoni:

    כן איתמר מאות, כל האקסקלוסיהיים למניהם וכל המשחקים היפנים, אתה יכול לטעון שהם לא AAA ובהנחה שהם לא אני אשנה את זה לאלפי משחקים בכללי וזהו

  25. swym מאת swym:

    A winner is you

  26. zipdrive מאת zipdrive:

    יוני, תרגיש חופשי להגיד שאלפי משחקים באיכויות שונות לא יצאו ל-PC.
    עכשיו בחר איזה קונסולה שאתה רוצה (או אולי שתיים) ותספור כמה משחקים לא יצאו לה?
    ואולי תספור את סך כל המשחקים שיצאו *רק* ל-PC, כולל משחקים עצמאיים, משחקי פלאש, משחקי פייסבוק וסתם משחקים מכל מיני סוגים משלושים ומשהו השנים האחרונות?

  27. yoni מאת yoni:

    אני מדבר על הארדקור, כי משחקי פלאש, פייסבוק וכו' לא ממש מעניינים אותו, אני יכול לתת לך (מתוך ויקיפדיה) את רשימת כל המשחקים (הארדקור, כן?) שלא יצאו לPC בשת 2010 ותראה שיש הרבה יותר כאלו מכאלו שלא יצאו לאף אחת מהקונסולות
    חוץ מזה, זה ידוע ששחקני PC תמיד ירגישו מקופחים

  28. zipdrive מאת zipdrive:

    למה אתה משווה את רשימת המשחקים שלא יצאו ל-PC עם רשימת המשחקים שלא יצאו *לאף* קונסולה? למה שלא תשווה אחד מול אחד PC מול XBOX, PC מול PS3, PC מול Wii?

    חוץ מזה, מי מחליט מה זה הארדקור? משחקי XBLA זה הארדקור? מה לגבי משחקים עצמאיים כמו Proun או Frozen Synapse?

  29. yoni מאת yoni:

    מי מחליט? אף אחד או יותר נכון כל אחד מחליט בשביל עצמו
    ואין בעיה, ני יכול להשות את הרשימה של הPC עם הXBOX אם אתה רוצה

  30. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אולי פשוט תלכו רגע הצידה ותמדדו למי יש יותר גדול?

  31. yoni מאת yoni:

    זה לא רעיון טוב, אני כנראה אפסיד (לא שאני יודע משהו על איתמר, אני פשוט מעליב את עצמי כביטוי אחרון של הומור)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS