קלאסיקה בגרוש

עידן זיירמן| נוסטלגיה הוספת תגובה

2K Games חוגגים שנה של הפצת משחקים ב- Steam. המשמעות היא שב- Steam אפשר למצוא כל מיני דילים מוצלחים עם משחקי 2K Games – למשל, חבילה שכוללת את Civilization IV ביחד עם שתי חבילות ההרחבה שלו (נו, היה ברור שיקרה כזה דבר) במחיר לא-רע בכלל של 65 דולרים. אבל הדיל הזה, ביחד עם כל דיל אחר שהם מציעים באתר הזה, מתחוור לעומת הלהיט האמיתי…

X-COM: Terror from the Deep, רק בשלושה דולרים אמריקאיים חדשים ונוצצים.

הדבר ההגון לעשות יהיה לרשום כאן "אם אתם לא מכירים את סדרת משחקי X-COM…" ביחד עם פירוט על המשחק הזה. אבל באמת, זה מיותר. יש מעט מאוד משחקים קלאסיים שמצליחים להדהים גם היום לא בזכות אפקט הנוסטלגיה, אלא באמת בזכות העובדה שבכל השנים שעברו מאז שהם יצאו לשוק מעט מאוד אנשים ניסו לשחזר את ההישגים שלהם, ואפילו פחות הצליחו. X-COM: Terror from the Deep (והמשחק הקודם לו בסדרה והחביב עלי יותר – UFO Defense) שייך לקבוצה המיוחדת הזאת. וגם אם אתם בכלל לא יודעים במה מדובר, במחיר הפתטי הזה אין שום סיבה שלא להניח את הידיים שלכם על עותק של אחד ממשחקי האסטרטגיה המוצלחים ביותר של העשור הקודם.

אני אוהב משחקים טובים וזולים.

עריכה: רק עכשיו שמתי לב לזה – מומלץ בחום לקרוא את דרישות המערכת בעמוד של X-COM: Terror from the Deep ב- Steam. משעשע.

2 תגובות ל “קלאסיקה בגרוש”

  1. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    וואו, אני חושב שלמקלדת שלי יותר MHz מזה.

  2. יואב פ מאת יואב פ:

    מצחיק, בדיוק היום גם אני פרסמתי פוסט על נוסטלגיה. ואני רושם את זה כאן, הו כן – כמה בוטה וקפיטליסטי מצידי.

    חוץ מזה, רציתי לציין שעל המשחקים של XCOM/UFO שמעתי כבר בימי החטיבה, אבל זה תמיד נראה לי מסובך ומורכב מדי (פשוט-עם שכמוני)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS