לוחמי רחוב מעולים 2 טורבו באבחנה גבוהה מעורבלים מחדש

עידן דקל| כללי,נוסטלגיה הוספת תגובה

לפני חצי שנה בערך, הכריזה Capcom על super Street Fighter II Turbo HD Remix" הוצאה מחודשת של Super Street Fighter II Turbo לרשתות של הפלייסטיישן (PSN) וה-(Xbox360 (XBLA.

אם הייתי מתיימר להבין משהו בקונסולות"הדור הבא", הייתי בטח טוען שזה חלק מגל הנוסטלגיה שביאו עמן XBLA ו-Virtual Console של נינטנדו לעולמם של הגיימרים (ממה שהבנתי, PSN סנובית מדי בשביל משחקים ותיקים). הטוויסט הוא שהחבר'ה של קפקום הכריזו שבמקום להעלות את המשחק המקורי לרשת ולגרוף את הרווחים מאלפי גיימרים שמעדיפים לשחק שוב במשחקים שהם מכירים במקום לחוות את החוויה המפחידה של לשחק במשחק לא מוכר (ושעולה פי 5, במקרה הטוב), הם יציירו מחדש את כל הדמויות והרקעים של המשחק, ברזולוציה שלמדנו להתרגל אליה מאז שהקונסולות החדשות נכנסו לחיינו (לא שלי, אגב. הנסיון היחיד שלי עם קונסולות "הדור הבא" היא חצי שעת משחק ב-Wii Sports, ואם תגידו בזלזול ש-Wii זה לא Next Gen, אני אגיד שאתם צודקים). וואו, זה היה משפט ארוך. שימו לב – הם לא מעבירים את המשחק לתלת-מימד, חס וחלילה. הם פשוט הופכים אותו ליפה יותר.

מאז הם העלו לאתרים ולבלוגים השונים טפטופי מידע על המשחק – איורים של חלק מהדמויות (קן, אקומה, גייל, קאמי), רקעים (לאס וגאס) ושקופיות שמראות את ההתפתחות שעברו הספרייטים (תודו שעברו שנים מאז ששמעתם את המילה הזאת בלי קשר למשקאות מוגזים) מאז Street Fighter II (אחת ושנייה).

ועכשיו, חצי שנה לאחר ההכרזה הגדולה, המעריצים הפנאטיים יכולים להתחיל להרטיב את הכסאות שלהם, כי המפתחים העלו לרשת את הוידאו הרשמי הראשון של המשחק. אם תשאלו אותי, הוא נראה נורא. אלמלא המסך הרחב והשלט של ה-360 שמונח לו בנונשלנטיות בפריים, הייתי בטוח שמדובר בוידאו משנת 93. אם זה מה שהם ניסו להשיג – סחתיין; אם הם רצו להפוך אותי ללקוח פוטנציאלי – אני חושב שהוידאו הזה לא עושה להם שירות טוב במיוחד.

(לינקים הודות ל-joystiq)

תגובה אחת ל “לוחמי רחוב מעולים 2 טורבו באבחנה גבוהה מעורבלים מחדש”

  1. יואב פ מאת יואב פ:

    אז בעצם HD = א"ג? :O

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS