Hellgate: London (או: מי אמר דיאבלו?)

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

נפתח בשאלה: כמה פעמים בממוצע, לדעתכם, תזכיר כל ביקורת על Hellgate: London את המילה "דיאבלו"?

התשובה, כפי שמוכיחה לנו גרסת ההדגמה של המשחק (ותודה לגיימר) היא משהו באזור של "הרבה מאוד". כל ניסיון להתעלם מהעובדה שהמשחק הזה פותח ע"י האנשים שפיתחו את Diablo עבור Blizzard יתקל מהר מאוד בבעיה הפעוטה של הדמיון המטורף בין שני המשחקים. נכון, Hellgate: London הוא תלת-מימדי, נוצץ ועם יותר אקשן (מה לעשות, כשהמצלמה עוברת למבט לא-איזומטרי, קצת יותר קשה לכוון) – אבל הוא עדיין דיאבלו. מהאנשים ב"כפר" שמרפאים אותי וקונים ממני את הציוד המעפן שהמפלצות בכל מסך זורקות מאחור, ועד לחלוקת הנקודות בין ארבע התכונות הבסיסיות של הדמות שלי וניצול נקודת כשרון אחת בכל עלייה בדרגה.

אין לי בעיה עם זה, באמת. דיאבלו וההמשך שלו היו משחקים מוצלחים ביותר, והעיצוב של Hellgate: London (שמסתמך על לוקיישנים ריאליסטיים בלונדון כבסיס למפות תלת-ממדיות אקראיות) בהחלט מתקדם בכמה רמות על זה של אביו הרוחני. יש כאלה שיתלוננו על חוסר המקוריות, אבל האמת העצובה היא שכבר כמה שנים טובות לא היה לנו איזה "דיאבלו" ראוי.

לא שנראה לי שאני הולך לשחק בזה בקרוב. אחרי הכל, אפילו את ההרחבה של דיאבלו 2 לא סיימתי אף פעם. אבל היי, נחמד שיש את האפשרות.

3 תגובות ל “Hellgate: London (או: מי אמר דיאבלו?)”

  1. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    שיחקתי בדמו ודי השתעממתי. יכול להיות שזה קשור לזה שאני לא כל כך אוהב RPGs, אבל עדיין. לא עברנו את השלב של "לך תהרוג 10 זומבים ותקבל עוגייה"? האם הרצון לעלות בדרגות ולקבל חפצים מספיק כדי לדחוף אתכם קדימה לאורך משחק שלם המלא בקווסטים בנאליים ועלילת פנטזיה שחוקה? כי אותי זה ממש לא מרגש.

  2. איתמר ר מאת איתמר ר:

    עוד לא שיחקתי בדמו, אבל זה נראה נחמד ממש. כלומר, מעט הפיצ'רים שכן שונים מדיאבלו נראים נחמדים, והרעיון שאפשר לשחק באינטרנט ולקבל עוד… דברים.. שאין לך אחרת זה גם כן די נחמד. אני לא זוכר אם החלק הזה בתשלום או לא…. אבל זה עדיין די נחמד.

    ודרך אגב, כדאי לך לסיים את ההרחבה של דיאבלו 2. היא הרבה יותר טובה מהמשחק המקורי… היא יותר מגניבה. (האקט הנוסף) אפילו עכשיו, מאה שנה אחרי שזה יצא, זה עדיין לא רע בכלל.

  3. גיא מאת גיא:

    אפשר גם לנסות את מיתוס מאותם יוצרים ובחינם.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS