Rising Eagle, טייק 2

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

עדכון: מאז הפוסט הקודם, הספקתי להוריד מ- gamershell.com את גרסת ההדגמה של Rising Eagle, עוד פעם, רק כדי לגלות שלא גרסה 1.1 ולא נעליים – מדובר עדיין בגרסה 1.099, ועדיין בגרסה שמציגה רק שרת אחד. ריק.

מה ששם אותי בעמדה די בעייתית. אלא אם לחבר'ה מ- Invasion Interactive מתחשק לחלק לחברי "העולם על פי אינטל" חשבון בחינם, כדי שגם לנו תהיה ביקורת על המשחק, או שלאחד מהאנשים שכן קנה את המשחק מתחשק לתרום את ה- CD-Key שלו, אין לי שום דרך להתנסות במשחק. או אפילו בגרסת ההדגמה שלו.

אמרתי את זה בתגובות לפוסט הקודם, אבל אני אחזור על עצמי: אני נחשב לגיימר שמאוד רוצה לבדוק את המשחק. רוב השחקנים ברחבי העולם, מטבע הדברים, הם לא כאלה. אם אני נתקל בבעייתיות כלשהי שמונעת ממני לשחק בו, המצב גרוע פי כמה וכמה עבור שחקן שמלכתחילה לא כל כך דחוף לו לשחק בזה. תחת התנאים האלה, העתיד של המשחק לא נראה ורוד במיוחד. נזכיר רק (שוב, כמו בתגובה שלי לפוסט הקודם) שהתחרות של המשחק היא Team Fortress 2, Enemy Territory: Quake Wars ו- Unreal Tournament 3 – סיוט נוראי לכל מפתח של משחק FPS מרובה-משתתפים. לא שאני רוצה לשדר פסימיות, אבל בעיות כמו הבעיה הזאת מפסידות למפתחי המשחק נקודות בסביבה שהיא עויינת במיוחד בכל מקרה.

ואגב, ראוי להגיד את זה בתגובה לשלל הטוקבקיסטים של Gamer ו- Vgames: אין שום סיבה להתייחס למשחק הזה בסלחנות בביקורות, והעובדה ש"רק עשרה אנשים עשו את זה, ובקושי היה להם תקציב" לא אמורה לשחק שום תפקיד. בסופו של דבר, מה שיקבע את ההצלחה של המשחק זה האיכות שלו בעיני קהל שתהיה לו אפס סימפטיה למוצר הזה. אם הוא לא יעשה את העבודה שלו, לא תעזור שום סימפטיה או פרגון מצד מבקרי המשחקים בארץ – הוא יכשל טוטאלית.

חוץ מזה, בחייכם – תראו את ההצלחה של Introversion (בסך הכל ארבעה מפתחים שהכינו את Uplink, Darwinia ו- Defcon) או של Croteam (סדרת Serious Sam), ואז תנסו להגיד עוד פעם שלעובדה שמדובר בצוות קטן וחסר תקציב אמור להיות משקל כלשהו.

6 תגובות ל “Rising Eagle, טייק 2”

  1. ארז. מאת ארז.:

    יו עידן.

    אני שונא להיות מסתורי, אבל לא הצלחתי לאתר את המייל שלך ברחבי הבלוג (למרות שאני בטוח שהוא נמצא איפהשהו). בכל מקרה, שלח לי מייל. ארזרונן@ג'ימייל.קום.

    תודה ושלום.

  2. אילן גלר מאת אילן גלר:

    אני ממש לא חושב שרייזינג איגל מתחרה באנריל 3, ואפילו מאמין שמדובר בקריאה שגויה לחלוטין של התעשייה, אבל הבלוג שלך הוא לא אמצעי אפקטיבי מספיק כדי להתווכח איתך על זה – יש לי דרכים יותר יעילות להגיע אליך. 🙂

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ארז – המייל שלי אכן לא מופיע בשומקום בבלוג. יום אחד, כשאני אצליח להזיז את זוג העצלנים האחרים שכותבים כאן להכין ביחד איתי דף "אודות" מחודש, יהיה שם את האימייל שלי.

    אילן – ברור שיש לך דרכים יותר אפקטיביות, אבל בצורה הזאת זה הרבה יותר מעניין. ובעוד שאנריל 3 באמת לא נמצא "בחזית" מבחינת המשחקים שעומדים מול Rising Eagle – שני האחרים שהזכרתי בהחלט כן.

  4. אופיר מאת אופיר:

    אילן – לא יודע לגבי ויכוח, אבל זה דוקא נראה לי כן מקום טוב לנהל דיון
    עידן – אם תמצא דרך לנסות את המשחק, ואפילו מול שחקנים אחרים – תודיע לי. אני מוכן להתנתק לשעה-שעתיים מTF2 כדי לנסות (אני לא מאמין שאני אומר את זה)

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אופיר – ברגע שזה יקרה, צפה לפוסט עם "טייק 3" בכותרת. 🙂

  6. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    עידן צודק, פשוט אין מקום למשחקי Multiplayer FPS בינוניים בימינו.

    כדי שקהילת Multiplayer של משחק תתרומם צריך הרבה שחקנים, אני לא רואה את זה קורה עם Rising Eagle. כשמשחקים כמעט-מושלמים כמו Team Fortress 2 נמצאים בשוק, כדאי שתהיה ממש מוצלח וממש מיוחד כדי לפרוץ.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS