גיימפוד, פרק 63: מופע השוליים של גיימפוד

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

והפעם בפרק: Tomb Raider. וגם קצת ירידות על Sim City. אבל בעיקר Tomb Raider.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod063-22.3.2013.mp3|titles=Episode 63: Gamepod's Sideshow]

להורדה

1:00 – מה זה, אנחנו עדיין מוצאים אנשים חדשים לארח מדי פעם? מי זה ניר קיטרו? מה הוא עושה בחיים? למה בכל פרק חייב להיות מישהו מלונדון?

4:20 – ניר ניסה לשחק ב- DMC והתאכזב, וניסה לשחק Metal Gear Revengence, ונהנה. אבל לא על זה רציתם לשמוע, נכון? נכון.

5:50 – אז מה, Tomb Raider? זה Reboot או Prequel? טוב או רע? איך המשחק (כלומר, Gameplay)? איך המשחק (כלומר, Acting)? וכמה זמן יעבור עד שמישהו יגיד "Uncharted"?

14:30 – ספוילר! Tomb Raider מכיל קברים!

16:00 – טוב, זה קרה, עברנו לדבר על נת'ן דרייק. מצטערים. תיכף נשוב.

19:30 – הנה, חזרנו.

24:20 – עופר וניר מתלבטים אם להתחיל להגיד קצת דברים רעים על המשחק. קצת.

28:40 – ניר קיטרו מכריז על מה שכולנו כבר ידענו – 2013 זו שנת החץ וקשת. והיא התחילה ב- 2012 עם Far Cry 3, אבל למי אכפת.

33:30 – עופר משתמש במונח "דיסוננס לודו-נרטיבי". ממש כאילו הוא אחד מ"הקונסוליירים" והכל.

34:30 – אומרים להם לסכם, והם מתחילים לדבר על ה- Survival Instinct של לארה קרופט. יופי.

36:30 – יאללה, מילות סיכום, וסיי… המשכנו הלאה.

37:50 – זיירמן בלבל לכם מספיק בשכל על Ingress בפרק הקודם, אבל הוא עדיין מרגיש צורך עז לספר לכם על המבצע שהוא וקהילת ה- Enlightened ב- Ingress ארגנו לכבוד St. Patrick's Day, ולדבר על הבעייתיות של המשחק עם תוכן Endgame, כרגע.

45:20 – חדשות! או יותר נכון, חדשה? אנחנו מרכזים עבורכם את כל מה שאנחנו יודעים, עד לזמן הקלטת הפרק, על Sim City. כלומר, את כל מה שאפשר לדעת בלי באמת לשחק בו.

45:50 – אז SimCity רק יצא, והייתם צריכים לחכות הרבה הרבה זמן כדי להצליח לשחק בו. זה היה עוד בסדר בהשוואה לרגע שבו השרתים של Origin קרסו לחלוטין.

47:20 – SimCity יוצא בשאר העולם! Amazon מפסיקים למכור את המשחק בינתיים. EA עוצרים את השיווק של המשחק. Maxis מבטלים פיצ'רים של המשחק בנסיון להוריד את העומס על השרתים.

48:30 – שבוע אחרי שהמשחק יצא בארה"ב, המנהלת של מקסיס, לוסי בראדשו, מעלה פוסט באתר של EA ובו היא מסבירה למה בלתי אפשרי של- SimCity יהיה אי-פעם מצב שלא דורש חיבור לאינטרנט.

49:40 – באותו יום שהיא מפרסמת את הפוסט הזה – כל הטענות שלה מופרכות ע"י מקור אנונימי מצוות הפיתוח של המשחק. מקור אנונימי לא מספיק לכם? יומיים מאוחר יותר Modder הוכיח את אמיתות הטענות הללו, והצליח להריץ את המשחק בלי להיות מחובר לאינטרנט.

51:00 – תלונות נוספות צצו ברחבי האינטרנט על כך שה- AI, והסימולציה בכלל, לא כל כך… אה… מדהימים.

51:50 – EA מתחילים לצנזר את הפורומים שלהם.

52:30 – לוסי בראדשו מנסה שוב להסביר למה אין מצב Offline. היא מצליחה לשקר טיפה פחות הפעם, אבל זה עדיין לא ממש מסתדר. זה הסימן שלנו להתחיל להעלות תיאוריות קונספירציה.

55:20 – החלק היפה הוא שמשחק אונליין תמידי אמור להגן בפני צ'יטים. אבל אמור, כידוע, זה שם של שקר גס של חברת הפצה שמתנהגת באופן מטופש.

56:20 – ולמרות הכל, Sim City מכר. אוהו, כמה שהוא מכר. אנחנו מעזים להביע עליו דעה בלי שבאמת שיחקנו בו, כמו טרולים טובים. ניר קורא לכולם טיפשים.

1:02:20 – והחלק היפה הוא שכמות הדקות שאפשר לשחק Offline נבחרה, ככל הנראה, בצורה שרירותית לחלוטין.

1:03:30 – ולסיום – הפיצוי. כי היה פיצוי.

1:05:20 – ניר מדבר על הראיון עם ה- CEO של החברה שמפתחת את ה- OUYA. אנחנו מזמינים אותו לעשות את העבודה שלנו ולכתוב פוסטים.

1:06:00 – מבזק מיוחד! המנכ"ל של EA עוזב! כן, כולכם שמעתם את זה כבר לפני כמה ימים, אבל כשהקלטנו את הפרק זה היה חדש בשבילנו.

1:06:20 – Lego City Undercover הוא משחק להורדה שיצא עבור ה- Wii U, וגדול מדי בשביל הכונן של ה- Wii U.

1:08:50 – בשעה טובה, אנחנו מסיימים! את ניר קיטרו אתם יכולים למצוא ב"מופע השוליים", או באתר הבית שלו, ואותנו… טוב, אתם יודעים איפה אפשר למצוא אותנו. עובדה, מצאתם.

5 תגובות ל “גיימפוד, פרק 63: מופע השוליים של גיימפוד”

  1. ארתור מאת ארתור:

    היי. זה שאלה ממש לא קשורה אבל אני צריך לדעת. כבר כמה שבועות שיש לי ingress וכל פעם שאני מנסה להיכנס זה אומר לי לשלוח סיסמא שקיבלתי למייל ואני לא מקבל שום סיסמה. זה רק לי ככה או לכולם?
    אני יודע שזה לא קשור אבל בגלל שזיירמן משחק אני מניח שהוא יידע

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    המשחק נמצא בבטא סגורה. אתה צריך לקבל קוד הזמנה לבטא בשביל שתוכל להתחיל לשחק.

    אתה מתכנן להצטרף לקבוצה הירוקה? כי אם כן, דבר איתי ב- idanz@gamepad.co.il, ואני אשלח לך קוד. 🙂

  3. ארז. מאת ארז.:

    הדברים שנאמרו בסוף לגבי נינטנדו לא ממש נכונים.

    ראשית – העובדה שה-Wii U מאכזבת את המשקיעים ושערך המניה יורד לא אומר הרבה במקרה של חברה כמו נינטנדו, שהכסף הזמין לה בחשבון הבנק זהה אם לא גדול יותר לערך המניות שלה. ה-Wii וה-DS עשו לחברה הזה כל כך הרבה כסף, שהיא ממש לא בסכנה של פשיטת רגל אפילו אם ה-Wii U תהפוך בסופו של דבר לכשלון כמו שקיטרו חוזה (במיוחד שה-3DS מגבה אותה במכירות מצויינות ביפן וסבירות בהחלט במערב). חברה במצב כזה יכולה, במקרה הגרוע, פשוט לקנות את כל המניות של עצמה ולהפוך לחברה פרטית.

    הסיבה לאמון המשקיעים הנמוך היא שה-Wii U לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של ה-Wii. שהיתה הקונסולה המוכרת ביותר בכל הזמנים (בפרק הזמן הספציפי עליו אנחנו מדברים). היא עדיין מכרה יותר מהפלייסטיישן 3 בזמנו, נניח, לפחות לפי הנתונים האחרונים הרשמיים (אולי מאז הם השתנו). זו לא ציפיה ריאלית ביחס למקום שתעשיית הגיימינג נמצאת בו כיום – אבל למשקיעים כמובן לא איכפת. הם רוצים לראות את החברה צומחת, בלי קשר אם הציפיות מציאותיות או לא.

    אפל – דרך אגב, נמצאת בדיוק באותו מקום מבחינת אמון המשקיעים בה (לא מבחינת ערך המניה האבסלוטי כמובן). ברגע שהם הבינו שכנראה יהיה קשה מאוד ליצור מוצר חדש שירחיב את השוק שלה כמו שהיה ה-iPad וה-iPhone לפניו – הם התחילו לאבד אמון, והמניה של אפל צונחת כבר חודשים ארוכים כשהתחתית לא נראית באופק. מישהו דואג שהיא תפשוט רגל בקרוב? לא, באמת, מישהו חושב שזה מה שיקרה? אז נכון, לנינטנדו אין תזרים מזומנים כמו לאפל – אבל היא עדיין חברה במצב טוב, שחזרה לרווחיות אחרי רבעון אחד של הפסדים (אם כי עדיין רווחיות נמוכה מהצפוי), ועם *המון* כסף בבנק.

    למרות שלא עשיתי השוואה מדוייקת בדו"חות כספיים, אני גם די בטוח שמצבה של נינטנדו כיום טוב בהרבה מזה שהיה בימי ה-Virtual Boy. אבל זה בקטנה.

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ארז, אם יש זמנים שבהם אני מצטער שאין לנו את מערכת התגובות של פייסבוק בבלוג, אלה זמנים כאלה, שבהם ממש בא לי לעשות "לייק" לתגובה שלך ולמנשן את ניר קיטרו, כדי שיראה. 🙂

  5. גיימפאד » גיימפוד, פרק 83: חוסר של יתר הנאה מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 83: חוסר של יתר הנאה:

    […] – דיברנו כבר הרבה במהלך השנה על סיפור הזוועה שהוא SimCity החדש, […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS