גיימפוד, פרק 69: שני פילים שחורים

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

שמענו שהיה איזה כנס קטן בלוס אנג'לס, והיו כמה עדכונים מינוריים משם, אז החלטנו לדבר עליהם קצת.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod069-17.6.2013.mp3|titles=Episode 69: Two Black Elephants]

להורדה

1:00 – אנחנו לא מדברים בכלל על דברים ששיחקנו בהם. ואנחנו עושים את זה במשך חצי דקה.

1:40 – עופר צפה בסדרה Bronze League Heroes של Husky, שבה הוא לוקח משחקים הזויים מהליגות הכי נמוכות של StarCraft 2 ומפרשן אותם בצורה מקצועית ומאוד משעשעת.

2:30 – זיירמן ניסה את הבטא של Steam Trading Cards והתעשר ב-30 סנט שלמים בזכות ה-Steam Market. שזה מאוד מרשים, אבל זה כלום לעומת הבחור שהרוויח 10,000 דולר בעזרת בוט.

5:55 – טוב, בסדר, נתחיל לדבר על E3. כמובן שקודם כל מדברים על ה-Xbone וה-PS4, ובפרט על מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט.

9:15 – מיקרוסופט טוענים שה-Xbone יהיה מאוד ידידותי למפתחי אינדי, בדיוק כמו שה-360 היה. כלומר, ממש ממש לא? ככה זה נראה. אבל תראו! Minecraft! כי זה המשחק הכי אינדי שקיים, לא? סוני, בינתיים, באמת מפרגנים לתעשיית האינדי ואפילו העלו לבמה כמה מפתחים מאוד נבוכים.

10:45 – מיקרוסופט בילו הרבה זמן בהשלמת פערים. למשל, ב-Xbone אפשר לעשות סטרימינג למשחקים, רק עם Twitch במקום Ustream, ומעכשיו מנויי Gold יקבלו משחקים חינם, כמו ב-PS+, רק שאלה משחקים הרבה פחות מעניינים.

13:15 – זוכרים את כל השמועות והדיווחים הסותרים שהיו על דרישות always online ומכירה/העברה של משחקים משומשים? אז בסוף זה יעבוד בערך כמו שכולם ניחשו, רק קצת יותר גרוע. כמה גרוע? "מוגבל ל-21 מדינות בכל העולם" גרוע. לא, ישראל היא לא אחת מהם. מה נראה לכם?

17:05 – חשבתם שמסיבת העיתונאים של מיקרוסופט הייתה די סבבה בסך הכל? אתם לא לבד. אבל אז הגיעה מסיבת העיתונאים של סוני, שהסתיימה ב"אה כן, ואתם יכולים לעשות מה שבא לכם עם המשחקים שלכם. אה, וה-PS4 גם יעלה 100 דולר פחות מה-Xbone".

20:00 – הנה מדריך רשמי בהנחיית מנכ"ל סוני שמסביר איך להשאיל משחקים ב-PS4. או כפי שדקל תיאר אותו: "מהזינגים הגדולים ביותר שנצפו".

23:20 – האם מיקרוסופט וסוני החליפו תפקידים, ועכשיו סוני הם מלכי ה-PR בעוד שמיקרוסופט רק חופרים לעצמם בור יותר ויותר עמוק?

23:55 – סוני גם, מסתבר, מודעים לקיומן של גיימריות, כפי שאפשר לראות בוידאו שלהם שמדגים את הממשק של ה-PS4. גם אם הם לא העלו אף אישה לבמה במסיבת העיתונאים שלהם.

25:00 – ב-PS4 צריך מנוי ל-PS+ כדי לשחק במולטיפלייר (חוץ מבמשחקי F2P), אבל אף אחד לא התייחס לזה יותר מדי כי כולם היו עסוקים בלצחוק על מיקרוסופט.

25:30 – אה, וה-PS4 הוא region free למשחקים.

26:05 – הגיע הזמן להשוואת משחקים! בואו נראה:

27:35 – מיקרוסופט: אם אתם רוצים לשחק בלי להתחבר לאינטרנט, קנו Xbox 360. כן, הם באמת אמרו את זה.

29:30 – עוד משחקים לאקסבוקס החדש: Metal Gear Solid V (שהוא בכלל לא אקסקלוסיבי), Sunset OverdriveQuantum BreakRyse: Son of Rome.

32:25 – האם Beyond: Two Souls באמת השתנה משמעותית בשנה האחרונה, או שזה רק נראה ככה מהטריילר החדש?

35:10 – רגע, תעצרו את הכל! מרטי נוקסון, אחת הכותבות של באפי, כותבת את הסרט החדש של Tomb Raider.

35:40 – עוד משחקים מהמסיבה של סוני: Knack ו- The Order: 1886. וגם דמו של דיוויד קייג' (גירסה מקוצרת), שהוא לא באמת משחק, אבל דיוויד קייג' בעצם רוצה לעשות סרטים, אז זה בסדר.

38:30 – אם כבר מדברים על קונסולות, היה קטע מוזר למדי עם ה-Ouya ב-E3. ואם כבר מדברים על Ouya, לדקל יצא לנסות אותה לזמן ממש קצר ב"מופע השוליים של קיטרו". בקיצור: "זה טלפון בתוך קופסה, בלי היכולות של טלפון".

42:00 – אם עוד לא תרמתם לקיקסטארטר של Armikrog, המשחק החדש של היוצרים של The Neverhood, עם פסקול של אותו מוזיקאי ועם צוות מרשים של מדובבים, כולל רוב פולסן (שעשה את פינקי, וואקו מאנימניאקס, ובלי הגזמה עוד מאות תפקידים) – מה לא בסדר איתכם? יש לכם עוד כמה ימים והם באמת צריכים את זה.

44:05 – רוצים לדעת מה הוכרז במסיבת העיתונאים של נינטנדו? פשוט קחו את רשימת כל הפרנצ'ייזים של נינטנדו ותוסיפו "עוד אחד" לכל אחד מהם.

45:25 – EA החליטו להיות טרולים במסיבת העיתונאים שלהם, ולהכריז על כל הדברים המעניינים באמת – Peggle 2 וריבוט (כן כן) ל- Mirror's Edge – ממש ברגע האחרון ובלי לתת שום אינפורמציה אמיתית. עוד הכרזות: Dragon Age: Inquisition הולך להיות open world. אה, ויש גם את Titanfall של Respawn Entertainment. והמון המון משחקי ספורט משעממים כמובן.

52:40 – הדבר העיקרי שהיה מעניין אצל Ubisoft הוא Watch Dogs. רגע, זה לא מה שהיה גם שנה שעברה? עוד הכרזות: Assassin's Creed IV, משחק מירוצים שנראה לא מעניין בכלל, עוד טריילר ל-South Park, וכמובן גולת הכותרת: אממ, Tom Clancy's The Division. אוקיי.

56:20 – גם ל-Square Enix היו כמה הכרזות מעניינות: Kingdom Hearts 3, גירסת ה-HD של Kingdom Hearts 1+2, ולא פחות מ-4 משחקי Final Fantasy: הרימייק של 10משחק אקשן בסדרת Fabula Nova Crystallis של XIII, הניסיון השני של ה-MMO מס' 14, וכמובן XV.

59:10 – אין כל כך פרטים כרגע, אבל המפתחים של Just Cause 2 עובדים על משחק בסגנון דומה (עולם פתוח, הרבה אקשן, הרבה נהיגה) בעולם של Mad Maxm.

1:00:15 – קצת על קונטרולרים, פלישיה דיי והמילה "Amazeballs".

1:02:00 – משחק אחרון להיום: Murdered: Soul Suspect.

1:03:40 – מחשבות לסיום.

6 תגובות ל “גיימפוד, פרק 69: שני פילים שחורים”

  1. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    The crew הוא "משחק מירוצים שנראה לא מעניין בכלל"? דווקא בעיניי הוא נראה מעניין מאוד (נהיגה לכל אורך אמריקה, מהיוצרים של Driver San Francisco המעולה? gimme some of that).

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    טוב, התבטאתי כבר על היכולת של Ubisoft להוציא את כל המשחקים ממסיבת העיתונאים שלה משעממים ממש, לא משנה כמה חומר המקור מוצלח…

  3. שנאוצר מאת שנאוצר:

    אותי Titanfall דווקא כן הצליח לעניין. אני יודע שהאינטרנט נהנה לצחוק ולזלזל בכל מה שקשור ב-Call of Duty, ואני בכל זאת חושב שהמשחקים המקוריים בסדרה (1,2 ו-4) הם כמה מהשוטרים הטובים ביותר ששיחקתי בהם, ובגלל זה אני דווקא כן שם עין על משחק חדש שמגיע מהצוות המקורי שהכין אותם.

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אני אישית צוחק ומזלזל בכל מה שקשור ב-Call of Duty *חוץ* מ-Modern Warfare הראשון – שהוא בלי ספק משחק מקורי, מעניין ועשוי מדהים. כל המשחקים שבאו אחריו פשוט ויתרו על הקטע של המקוריות והעניין, ונראה לי ש-MW1 הוא לא רק השיא של הז'אנר עד עכשיו, אלא גם הפסגה, כלומר שזה באמת הכי טוב שאפשר להגיע עם הז'אנר הזה. (אני לא מחשיב דברים פסיכולוגיים-ניתוחיים עמוקים כמו Spec Ops: The Line, שלדעתי הוא בז'אנר משל עצמו)

  5. שנאוצר מאת שנאוצר:

    אני מדבר גם על שני המשחקים הראשונים בסדרה, אלה שלא קשורים ללוחמה מודרנית, ולדעתי עשו דברים נפלאים בכל הקשור לדינמיות של לחימה בקבוצה ועיצוב שלבי קמפיין. לצערי, אנשים לא בדיוק זוכרים אותם היום, ומעצבן אותי לראות את הילדים הקטנים שקוראים לעצמם "מעריצי CoD" ואפילו לא מודעים לקיומם של שני המשחקים המקוריים ולחבילת ההרחבה המדהימה של המשחק הראשון.

  6. גיימפאד » עוד מיליון וחצי דברים מ-E3 מאת גיימפאד » עוד מיליון וחצי דברים מ-E3:

    […] כל מיני לינקים רלוונטיים. בתור התחלה, כדאי לכם לעבור על הפרק של E3, כי הוא מכיל המון המון חדשות והכרזות שדיברנו עליהן. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS