Lumines Live!: סחטנות דיגיטלית?

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

מהרגע שה- Xbox 360 שלי הודלק וחובר לרשת, לי ולחברה שלי היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שנשתמש בו לצורך תדלוק האובססיה הותיקה שלנו: Lumines! הבעיה היחידה, שהתחוורה לנו זמן קצר אחרי שהורדנו את גרסת ה- Trial של Lumines Live! היתה שכמו גרסת המחשב האישי, גם גרסת ה- Xbox 360 של Lumines היא… לא מוצלחת במיוחד.

הרעיון של גרסת ה- Xbox 360 הוא כזה: Lumines Live! מגיע בזול. פעם הוא הגיע ב- 1200 נקודות (~50 ש"ח, לפי שער הדולר היציג), היום הוא מגיע ב- 800 נקודות (~פחות). אבל בתמורה למחיר הזה אתם לא מקבלים את החבילה המלאה. אתם מקבלים בסך הכל כתריסר "סקינים" (רובם מכוערים, אבל נדבר על זה עוד רגע), רק סקין בודדים למצב המשחק נגד המחשב, ורק כמות קטנה של "פאזלים" ו"משימות", לאלה שחושקים במצבי משחק מעט שונים ממצב המשחק הסטנדרטי. כל דבר מעבר לזה? יעלה לכם נקודות.

מה שיותר גרוע הוא שלא רק שהגרסה הזאת מגיעה עם פחות מחצי מכמות הסקינים של גרסת ה- PS2 או ה- PSP – אלא שגם רוב הסקינים האלה, כאמור, לא מוצלחים. אפילו סקינים שנלקחו היישר מתוך גרסת ה- PS2 (או ה- PSP) עברו תאונה מזעזעת בהמרה – הרקעים שלהם הפכו לפשוטים ומכוערים, וכמות האפקטים על המסך הצטמצמה פלאים. כל זה הפך את Lumines ממשהו צבעוני, כיפי ומטורף לחלוטין (או במילים אחרות: יפני) ל… ובכן, למשהו שמעוצב בצורה קצת פחות מוצלחת ממשחק של Popcap.

אז בסדר, חשבתי לתומי, הם ניצחו. בשביל לקבל Lumines נורמלי, אני מוכן לשלם עוד קצת כסף. הסקינים לא מספיק מופרעים? סבבה, נקנה את חבילת הסקינים של ה- Tokyo Club Mix ב- 350 נקודות. זה בטח יעזור, לא?

אבל מה שמיקרוסופט לא מספרים לי בעמוד המכירה הוא שהחבילה הזאת מכילה ארבעה סקינים חדשים בלבד. ארבעה! שניים מתוכם דווקא מאוד מוצלחים, אבל קיבינימט, הדבר הזה עלה לי 350 נקודות!

כמו כל ג'אנקי שלא מכבד את עצמו, ניסיתי שנית. לאחר וידוא שהחבילה הזו מכילה עשרים סקינים חדשים, קניתי את Rockin' Holiday Skin Pack ב- 400 נקודות. הפעם כבר התוצאה היתה טובה בהרבה. 20 הסקינים החדשים היו מעוצבים בצורה נהדרת, ואפילו יותר מוצלחים בכל מיני מובנים מהסקינים המקוריים של גרסאות הפלייסטיישן. זה היה מאוד משמח, אבל אז גיליתי בדרך הקשה (כלומר, חברה שלי גילתה) שאי אפשר לשלב באופן מוחלט בין עשרים הסקינים האלה לכל הסקינים הבסיסיים שמגיעים עם המשחק.

כמו שאמרתי, אני מאוד אוהב את Lumines. אבל זאת, ללא ספק, הגרסה הכי מעצבנת של המשחק שנתקלתי בה עד עכשיו. אם יש לכם פלייסטיישן 2 או PSP, עדיף לכם לקנות את הגרסאות "היקרות" יותר של המשחק לפלטפורמות האלה. אם לא – לכו על המשחק ועל ה- Rockin' Holiday Pack. זה יוצא כמעט בסדר.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS