דברים טובים באים בשלשות

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

בשעה טובה, האקס בוקס שהזמנתי מארצות הברית הגיע. זו הגרסה של ה-60 ג'יגה, והיא עלתה לי ב-ebay, הודות לעובדה שהיא מעט משומשת, 200$. יחד עם משלוח ומיסים, הסיפור הגיע לכדי 1250 שקלים. לאחר שהלחיץ אותי פעם אחת (לא חיברתי טוב את הכבל של החשמל וזה גרם לי לחשוב שהמכשיר נהרס במשלוח), ותהליך רישום מטריד באורכו ל-Xbox Live (אני Hitchhiker180, בואו להגיד שלום) אני מוכן ומזומן להריץ משחקים.

הבעיה היא שאין לי משחקים עדיין, אז ברגעים אלה אני מוריד את הדמו של Burnout Paradise, ואף את גרסת ההדגמה של Mirror's Edge, שמסתבר ששוחררה לפני מספר ימים ל-XBLA, ואיכשהו לא שמעתי על זה. ההורדה איטית להחריד, משום מה, אז כנראה שלא אוכל לשחק בכלום עד מחר. בע.

בינתיים העכבר של המחשב שלי מת. זהו Logitech MX500 שהחזיק זמן רב, אבל באמת שכבר הגיעה השעה להחליפו בכל מקרה. קפצתי לבאג ורכשתי את העכבר G5, גם של לוג'יטק. העכבר מעולה. המבנה שלו כמעט זהה לזה של ה-MX500, אבל הוא מדויק ונעים יותר למגע. הוא אף מגיע עם משקולות קטנות שמאפשרות להתאים את המשקל שלו בדיוק לטעם שלכם, ועם כפתורים בעזרתם ניתן לשנות את הרגישות שלו – כך שלא צריך לצאת לתפריט באמצע משחק על מנת לשחק עם הגדרות הרגישות. בקיצור, לגמרי שווה 200 שקלים.

בעודי בבאג, מודע לקשיי הקונסולה שלי להשיג רוחב פס נורמלי מול ה-Xbox Live ונחוש לשחק במשהו חדש היום, רכשתי את Far Cry 2. ל-PC כמובן. בהתחלה ניסו למכור לי את עותק עם הקופסה הרגילה, אך כיוון ששמעתי שהמשחק מגיע גם בקופסת מתכת יפה, שאלתי לגבי זה. מסתבר שהם אכן החזיקו בצד מספר עותקים "שמורים" עם הקופסה היפה, ובסופו של דבר הסכימו למכור לי עותק כזה באותו המחיר. אז אם אתם גם רוכשים את המשחק, הזהרו מקופסת הפלסטיק המעפנה.

לאחר ההתקנה והאקטיבציה, (אפשר להתקין 3 פעמים על 5 מחשבים. או שזה 5 פעמים על 3 מחשבים? כוסאומו DRM) בחרתי בדמות של פול הישראלי, והתחלתי לבצע משימות שנתן לי איזה בחור מפוקפק דרך הסלולרי, סטייל GTA. אמנם לא הספקתי לשחק הרבה, אבל אני כבר מאוהב. הגרפיקה יפהפייה, והעקשנות של המשחק שלא להוציא את השחקן מנקודת המבט של גוף ראשון היא מרשימה.

נו, בלאט. נראה שה-Xbox live שוב התנתק ולא מסכים להתחבר מחדש. יש לי את ה-Xbox בקושי 4 שעות, וה-live הספיק לגרום לי לקלל ברוסית כבר 5 פעמים. תזכירו לי מי אמר שקונסולות מאפשרות לך "פשוט להתחיל לשחק"? בלי הגדרות, בלי התקנות, בלי עצבים? פחח.

10 תגובות ל “דברים טובים באים בשלשות”

  1. אייל לנצמן מאת אייל לנצמן:

    מזל טוב! קונסולה מדהימה. בקשר להורדה האיטית – ידוע ומעצבן. בגלל זה אני נמנע פעמים רבים מלהוריד דמואים לX360…
    אגב, אני לא הייתי בוחר את פול, מכיוון שאם אתה בוחר דמות, האישיות שלה 'נעלמת' (משום מה). מה שכן, הוא בהחלט נראה כמו ישראלי D:

  2. play-asia.co.il מאת play-asia.co.il:

    הי, תתחדש. אחלה קונסולוה ואחלה משחקים. ההורדות הן קצת איטיות, אבל לפחות הן רצות ברקע אם אתה משחק במשחק שהוא לא אונליין. בכל מקרה אם חסרים לך משחקים, הייתי ממליץ לך אולי להשתעשע קצת בארקייד לבינתיים. יש את Braid ואת castel crashers ששניהם אדירים לדעתי.
    וכמובן שיש מי שימליץ לך גם על geometry war 2. תבלה.

  3. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    זה מה שקורה כשרוצים להפוך קונסולה למחשב, והנה עוד דוגמה למה דווקא בקטע הזה אלו שסובלים הם דווקא החבר'ה שקנו קונסולה חוקית (אני מניח שעם קונסולה פרוצה אפשר להעביר הדגמות גם על דיסקים רגילים, למרבה האירוניה… :evil:).

  4. ארז. מאת ארז.:

    מוזר ומעניין.

    ראשית – תתחדש. כיף של קונסולה, ללא ספק האהובה עליי מהדור הנוכחי שלהן, וזו שמקבלת הכי הרבה זמן מסך בטלוויזיה שלי.

    שנית – אני דווקא לא נתקל בבעיות הורדה ב-live. נעזוב ניתוקים ראנדומליים שקורים פה ושם ונתמקד במהירות ההורדה עצמה, שרצות באופן יחסית סביר, הרבה יותר מהשרתים של הפלייסטיישן 3, שזוחלים באיטיות בלתי נסבלת.

  5. Talool1 מאת Talool1:

    יווווו בקצב הזה אתה לא תקנה מחשב וכשתקנה מחשב CORE 2 QUAD יהיה כבר i7
    וסדרת 300GTX של של נווידיה ו58XX של ATI
    (למרות שכמה שלא תהיה איטי אני תמיד יהיה יותר איטי ממך בדברים האלה)
    שמע תבחר מפרט שתהיה סגור עליו
    או יותר טוב תבקש ממישהו שאתה סומך עליו ויודע שהוא מבין בחומרה שיעשה לך מפרט
    (כי לפי מה שכתבתה אתה ניראה לי ממש לא מבין בחומרה NO OFFENCE)
    תכנס ל newegg.com ותזמין תחלקים, ואם אתה יודע !!ומנוסה!! בלהרכיב מחשבים תרכיב לבד אם לא תבקש ממישהו שירכיב לך.

  6. גיא מאת גיא:

    המלצה אחת: וודא שהפורטים בראוטר פתוחים (הX360 צריך להציג לך OPEN בבדיקת הNAT) בשביל משחק חלק יותר במולטיפלייר ונראה לי שאולי גם בשביל הורדות מהירות יותר.

  7. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    אכן, הכל התחיל לעבוד הרבה יותר טוב אחרי שפתחתי את הפורטים בראוטר.

  8. דור שמר מאת דור שמר:

    ה-NAT שלי מסומן כ Moderate. איזה פוסטים בדיוק צריך לפתוח?

  9. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    UDP 88
    UDP 3074
    TCP 3074

  10. דור שמר מאת דור שמר:

    תודה

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS