גיימפוד, פרק 121: פודקאסט. מלא פודקאסטים של פודקאסט.

מירית בן חור| גיימפוד הוספת תגובה

והפעם, בפרק החדש של גיימפוד: עידן, ערן, ארז ומירית מדברים על בערך ביליון משחקים וביליון וחצי פודקאסטים!

להורדה (1:01:14, 56 מגה) (לחצו על ׳המשך׳ בשביל לקרוא את הרשימה המלאה).  

121

1:12 –מתחילים את הפרק עם ארז, ששיחק במשחק AAA שכולם מדברים עליו בכל מקום. ניחשתם נכון! זה Batman: Arkham Knight!

9:59 – מירית שיחקה ב Infinifactory ולא הצליחה לשכנע את זיירמן שלא כדאי לו לשחק בו.

13:12 – זיירמן משחק במשחק שמאוד מזכיר את המשחק ששיחקה בו מירית,  Portal Stories: Mel, שהוא מוד חינמי ל- Portal 2 והוא די נחמד סך הכל.

19:19 – מירית התמכרה קלות ל- Adventure Xpress, משחק מובייל, Match-3 שלוקח אתכם להרפתקאה מלאת חוויות ושליחת מכתבים. בגדול משחקים דוור.

21:28 – הגיע הזמן הזה בשנה בו מדברים על משחקי קופסה! הפעם ערן וזיירמן מדברים על משחק הקופסה של XCOM , משחק קו-אופ עם לחץ זמן, וכולנו מהנהנים בהסכמה. (בונוס! הסטריפ הנפלא של הווב-קומיקס Up to 4 Players על המשחק).

28:48 – לערן יש תובנה מעניינת על העולם הפתוח של The Witcher 3 לעומת העולם הפתוח של Fallout 3.

31:23 – ארז שיחק ב- Yoshi's Woolly World, משחק צמרירי מבית היוצר של נינטנדו.

34:16 – ערן שיחק גם ב- Banished, אבל אז הוא הפסיק.

35:02 – עידן מספר על Convoy , משחק שנוצר בהשראת FTL, הוא חביב, אבל לא מצליח להגיע לרמתו של אביו הרוחני.

37:36 – חדשות!

  • 37:53 – השקת ה- PC של Arkham Knight השתבשה בצורה נוראית, WB מתנצלים ומושכים את המשחק מסטים.
  • 48:05 – אפל משכו משחקים שמכילים את דגל הקונפדרציה מה- App Store, זה עבר להם קצת אחרי.
  • 51:38 – Destiny בקמפיין חדש: שתה רד בול, קבל קווסט חדש ו- XP Boost למשך חצי שעה. בתגובה, Dying Light יוצאים בקמפיין חדש: שתה מים, קבל DLC.

57:39 – מפרגנים לפודקאסטים נוספים ומשיגים לזיירמן סטייק בחינם! הקונסוליירים! הפודקאסט החדש של Up to 4 Players! על כתפי גמדים! שורפים משחקים!

 

7 תגובות ל “גיימפוד, פרק 121: פודקאסט. מלא פודקאסטים של פודקאסט.”

  1. דרור מאת דרור:

    פתאום הבנתי שיש לי ארבע פרקים של הקונסולירים להשלים
    חיפשתי את זה פה https://www.youtube.com/user/TheConsolieries/videos

  2. ארז רונן מאת ארז רונן:

    תגובת קונסולייר הבית: אכן, נטשנו את יוטיוב. זה הכפיל פחות או יותר את זמן העבודה על העלאת כל פרק, ומכיוון שאנחנו גם ככה עובדים על אדים של זמן פנוי החלטנו שזה לא מספיק חשוב לנו כרגע.

    מה שכן, כשחזרנו להקליט תכננו להקליט הודעה במיוחד ליוטיוב שתספר שם על השינוי וזה איכשהו נשכח. נעשה זאת מחר ונעלה גם לשם. תודה שהפנית את תשומת לבנו.

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    כמה תגובות לא קשורות זו לזו:

    1) זיירמן: למה אתה חושב שחוברת חוקים ל-XCOM תעזור במשהו? האם אי פעם הסברת למישהו חוקים של משחק ע״י קריאה סדרתית של החוקים? יצא לי ללמד כמה נובים לשחק XCOM לאחרונה ועשינו את זה בלי הטוטוריאל של האפליקציה ולא הרגשתי שחוברת חוקים הייתה תורמת משהו.

    2) ערן: אז בעצם מה שאתה אומר זה שלתת תוויות של ״ז׳אנרים״ למשחקים לפי אלמנטים מכניים ספציפיים זו לא באמת חלוקה הגיונית? לאאאאא.

    3) היה לי עוד משהו אבל שכחתי, אז במקום זה אני אגיד שהבאטמוביל ב-Arkham Knight היא גידול סרטני שמשמיד את המשחק מבפנים ואררררררגגג.

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    לא הסברתי למישהו את החוקים ככה, אבל (1) למדתי את החוקים באמצעות קריאה סדרתית של החוקים (2) דפדפתי במהירות בחוברת בזמן שאני מסביר את החוקים כדי לוודא שאני לא מפספס משהו חשוב – מה שכן קרה כשהסברתי חוקים ל- XCOM ו- (3) זה יותר נוח בתור רפרנס כי אני יודע למצוא יותר מהר לא רק את העמוד הנכון אלא גם את המיקום בעמוד מהזיכרון, גם אם לא זכרתי את החוק הספציפי.

  5. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    הטיעונים שלך מזכירים לי את הטיעונים של אנשים שמעדיפים ספרי נייר על קינדל.

    1) יצא לי לא פעם ולא פעמיים ללמוד חוקים של משחק ע"י קריאה של החוקים. זה נורא. וזה פחות או יותר מבטיח שתפספס/תשכח דברים. ותמיד יש לך את האופציה של פשוט לקרוא את כל החוקים מהרפרנס באפליקציה אם אתה ממש מתעקש.
    2) לא ברור לי איך זה יותר נוח מאינדקס מסודר שפשוט מציג לך רשימה מלאה של כל האלמנטים עם אופציה להעמקה.
    3) כנ"ל? אתה באמת חושב שאתה מסוגל לזכור עמוד+מיקום בתוך העמוד בחוברת של 10-20 עמודים אבל לא מיקום ספציפי ברשימה של איזה 20 קונספטים באפליקציה?

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    תגיד מה שתגיד על הטיעונים של ספרי נייר על קינדל, אבל אכן מדפדפים בהם יותר מהר. בקינדל יש לפחות אפשרות חיפוש – אבל באפליקציה הזאת – לא. אתה יכול וכן, זה שונה לזכור באיזה הגדרה באינדקס נמצא החוק שאתה מחפש (אם זה Chief Scientist או Salvage או Research) ובאיזה מקום בחוברת נמצא החוק שאתה מחפש (שגם אם אתה לא זוכר – בדפדוף זריז בחוברת של BSG במהירות ה- Line of Succession "קופץ" לך לעין). סוג אחר של זכרון.

    אנחנו לא מלמדים משחק ע"י קריאה של החוקים, אבל כן יצא לי ללמד משחק תוך כדי לעבור על החוברת בשביל לראות שאני לא מפספס משהו. זה ממש לא היה נורא.

    בסופו של דבר, אתה יכול לממן את המחקר המעמיק בנושא אם אתה רוצה, אבל אני מרגיש שהזמן אחזור של מידע שלי מחוברת פיזית הוא קצר יותר. אם היו דוחפים את כל החוקים על עמוד וויקיפדיה שאני יכול לגלול לכל האורך שלו כנראה שהייתי מתלונן פחות.

  7. גיימפאד » גיימפוד, פרק 125: Darkest פרק מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 125: Darkest פרק:

    […] 12:00 – זיירמן מעיר כל מיני הערות לא-קשורות על המשחק קופסה של XCOM […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS