Far Cry 2 – איפתח אל באב

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

עד עכשיו די נהניתי מ-Far Cry 2. כן, המשחק סובל ממספר לא קטן של בעיות – ובראשן הצורך לנהוג חצי מהעולם ממשימה למשימה – אבל העולם הפתוח והאקשן עמוס הפיצוצים הופכים אותו לחוויה ייחודית בעיניי.

עד שהגעתי לדלתות שלא נפתחות. לפי כל הסימנים, הן אמורות להיפתח. ביצעתי את המשימה כמו שצריך, הגעתי לבית שמסומן על המפה, אבל אי אפשר לפתוח את הדלת. גם לירות RPG עליה לא עוזר. יופי באמת, אז האש במשחק יודעת להתפשט בשדה הקוצים, אבל חומרי נפץ לא מפוצצים דלתות עץ מ'איכות' אפריקאית? אז אני טוען את ה-quick save שביצעתי לפני שהתחלתי לירות בכל השומרים של הבית. לא עזר. טוען save מלפני קבלת המשימה. עושה הכל מחדש, והופה, עכשיו הדלת נפתחת. אני הולך לישון. במציאות, זאת אומרת.

יום למחרת. עידן מתקשר אליי ומספר לי שקרה לו משהו דומה בתחילת המשחק. אני מתעלם באלגנטיות, מפעיל את המשחק וממשיך למשימה הבאה לאחר מכן, אי שם בצד השני של המפה. זה שוב קורה. האויבים מתים, הבית נעול. הפעם כבר אין לי save קרוב מספיק כך שלא אצטרך שוב לבצע את המשימה מהפסקה הקודמת ולנהוג שוב את כל הדרך. אז אני סוגר את המשחק ובא להתבכיין בבלוג. יש לי סבלנות אפסית לבאגים מהסוג הזה, ולכן נראה לי שאני אחכה ל-Patch לפני שאמשיך לשחק ב-Far Cry 2. בדיקה בפורומים מראה שאני לא היחידי. מחר יוצא Left 4 Dead וגם Rock Band 2 בדרך אליי. יהיה לי במה לשחק בינתיים.

תגובה אחת ל “Far Cry 2 – איפתח אל באב”

  1. יניב דנן מאת יניב דנן:

    RB2 – אני מקנא.

    לפי מה ששמעתי בינתים FC2 בעיקר מאכזב אנשים. ו- Left4dead צריך להיות אדיר

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS