בואו נשחק Assassin's Creed Syndicate

עידן זיירמן| Let's Play הוספת תגובה

הרבה מאוד אנשים אוהבים לשנוא את Assassin's Creed, אבל האם זה באמת מוצדק? ארז וזיירמן צירפו אליהם את שלו מורן בשביל לדבר על זה, וגם לדבר בדרך על משחקי עולם פתוח, פרנצ'ייזים שנתיים, אדריכלות, ומה הקטע של יוביסופט עם דמויות של גברים ונשים.

5 תגובות ל “בואו נשחק Assassin's Creed Syndicate”

  1. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    האם לדעתכם ג'ייקוב הוא דמות יותר טובה מאציו?

  2. ארז. מאת ארז.:

    הממממםםםם…

    אני עוד לא עמוק מספיק במשחק כדי לספק תשובה ממש חד משמעית לשאלה הזו, אבל האינטואיציה שלי בשלב זה היא "לא".

    אציו היתה דמות מוצלחת, לפחות לדעתי, כי יוביסופט הצליחה להציג אותו בצורה מצויינת ומהירה בשעות הראשונות של AC 2, ולגרום לה מצד אחד להתפתח ומצד שני להשאר עקבית בכל המשחקים הבאים שהוא כיכב בהם. אמנם לא כל כך אהבתי אותו ב-Revelations, פשוט כי הרגשתי מיצוי בשלב הזה ורציתי כבר לעבור הלאה, אבל אין ספק שמבחינת בניית דמות הוא היה המתנקש הכי חביב ושלם שהמותג הזה הצליח לבנות.

    ג'ייקוב, לעומתו, מרגיש קצת פחות שלם. לפחות איפה שאני נמצא, אני עוד לא מבין מי הוא ומה המניעים שלו. הוא מצחיק וסימפטי, ומערכת היחסים שלו עם איבי מצויינת ומוסיפה הרבה קצב והומור לסיפור – אבל מבחינת דמות הוא עדיין קצת פלקטי ולא מספיק מובן.

    נראה אם עוד כמה שעות בלונדון הויקטוריאנית ישנו את דעתי. בינתיים, בכל אופן, אציו לוקח.

  3. אלעד מאת אלעד:

    בתקופת הפלייסטיישן 2 שלי שיחקתי גוד אוף וור והיה לי כיף ממש והקרבות זרמו לי אחלה.
    כששיחקתי הנסיך הפרסי, לא זוכר איזה בדיוק, אהבתי את האקרובטיקה אבל הקרבות היו ממש מעצבנים עם מכניקת הקאונטרים עד שפרשתי באמצע.
    אחר כך ששיחקתי אססינז קריד הראשון במחשב זה ממש הזכיר לי את התחושות של הנסיך הפרסי, אבל איכשהו סחבתי עד סוף המשחק. נהנתי מהעלילה אבל לא המשכתי לאחרים.
    במשחקי פרוטוטייפ, קרייסיס ופאר קריי 3 נהנתי מהעולם הפתוח
    עכשיו התחלתי באטמן ארקם סיטי במחשב (את העלילה של אסיילום השלמתי ביוטיוב) וציפיתי שאני יהנה בהתאם לביקורות הטובות שראיתי. אציין גם שקניתי שלט 360 למחשב.
    בפועל ההתניידות בעיר לא זורמת כמו שהרגשתי במשחקים האחרים. הקרבות מעצבנים אותי.
    לא סגור אם זה בגלל שאני לא רגיל לשלט או שזה נטו מנגנון הקרבות.

    מה אתם אומרים? להמשיך בכוח ואולי זה יזרום? לפנות לכיוון אחר? המלצות למשחקים במחשב עם תמיכה בשלט?

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    הקרבות ב-Prince of Persia ו-Assassin's Creed (לכל אורך הסדרות) ידועים בהיותם לא משהו במקרה הטוב, אז לא מפתיע אותי שלא נהנית מהם.
    אני חושב שארקהם סיטי הוא משחק קצת בעייתי בשביל להתרגל לקונטרולר חדש. הוא דורש הרבה דיוק ושליטה מכנית טובה, והוא יחסית לא סלחן. הייתי ממליץ לנסות משחק יותר פשוט כדי ללמוד את השלט כמו שצריך ורק אז לעבור לארקהם. משהו ברמה של Bastion או Insanely Twisted Shadow Planet.

  5. גיימפאד » גיימפוד, פרק 130: מיקרופון במדבר מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 130: מיקרופון במדבר:

    […] מורן (אותו אולי אתם זוכרים מסרטוני ה"בואו נשחק" של Assassin's Creed Syndicate ו- Halo 5: Guardians), והוא קשקש הרבה על המשחק ביחד עם דני וארז […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS