מפחדים שוב מאלמה?

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

יצא הדמו ל-F.E.A.R 2, ואתם מוזמנים להוריד אותו מגיימר או מ-vgames. הקובץ שוקל 1.8 ג'יגה, מה שמעלה את השאלה – האם הוא שווה את הטרחה?

לאחר משחק בדמו, התשובה שלי היא כן. הגרפיקה מצוינת, האקשן איכותי כמו במשחק הראשון, וזה בחינם. האם אני אקנה את המשחק המלא? אני די מתלבט, למען האמת. ה-Tagline של המשחק הוא "Fear Alma Again", וה-Again הזה מאוד בולט בדמו. שוב אתם נלחמים במסדרונות של משרדים, שוב מופעלים עליכם אותם שטיקים של הזיות, התקפי פסיכוזה וחזיונות עם אלמה, אותה ילדה רצחנית שכבר לא ממש מפחידה אף אחד. כל הסיפור הזה די מיצה את עצמו במהלך המשחק הראשון בסדרה, ואני ממש לא יודע אם יש לי כוח לעוד משחק שלם שכזה.

מצד שני, יכול להיות שהדמו לא מייצג את המשחק כהלכה. ייתכן ש-F.E.A.R 2 יכלול מגוון חידושים, שבראשם, אם ירצה השם, סביבות קצת יותר מגוונות. אני לגמרי בעד לקבל התקפי אלמה בג'ונגל או בחלל החיצון, למשל. העיקר שמשהו יהיה שונה. ואם לא, נו טוב. לפחות ה-Bullet Time עדיין מגניב.

4 תגובות ל “מפחדים שוב מאלמה?”

  1. Talool1 מאת Talool1:

    והנה דמו של המשחק היותר-מגניב-מפיר2-אבל-אף-אחד-לא-שם-אליו-לב חוץ מהאנשים עם הערכה לכל הGems שאפשר למצוא בXBLA
    http://news.bigdownload.com/2009/01/22/download-puzzle-quest-galactrix-demo/

  2. גיא מאת גיא:

    לא. הוא לא יותר מגניב מFEAR2. בדיוק כמו FEAR2, גם Puzzle Quest הוא המשך (גם אם לא עלילתי) של משחק קודם ונוסחה מוכרת (Challenge of the warlords).

    אני עדיין לא הורדתי את הדמואים, אבל נראה לי שFEAR2 יביא יותר לשולחן (ובינתיים אני לא מתנגד לשניהם).

  3. Talool1 מאת Talool1:

    הדבר היחידי שחבל לי בדמו של פאזל קווסט זה שהוא לא תומך בשלט X360 והמשחק הראשון כן…וחוץ מזה….הוא כן יותר מגניב מפיר 2 😉

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    Taloo – למרות שרציתי, עדיין לא ממש "נכנסתי" לכל הקטע הזה של Puzzle Quest. אולי דני, בתור מי שכן חרש על המשחק, יכול להתלהב יותר ממני. 🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS