גיימפוד, פרק 146: מחבת, אני בוחר בך!

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

שלושה משחקים שכל שלושת המשתתפים בפודקאסט שיחקו בהם? מה הסיכויים?! סקווירטל!

להורדה (1:02:00, 56.7 מגה)

1:50 – בלי הרבה הקדמות, אנחנו קופצים ישר למאורע העיקרי – Pokémon Go. מהחבר'ה שעשו את Ingress. אנחנו מדברים קצת על הקטע הזה שכנסיות הן מאוד פופולריות בתור מרכזי פוקימונים, אבל זה שטויות לעומת הידיעות שפורסמו מאז על הפוקימונים במוזיאון השואה בארה"ב.

9:10 – בניגוד למה שאנחנו אומרים בקטע הזה, לא צריך לשלוט במכון במשך 24 שעות בשביל להרוויח עליו מטבעות, אלא רק לשלוט בו בנקודה שבה המשחק מחלק את המטבעות האלה.

15:00 – האם Pokémon Go הוא Pay to win? מה זה בכלל Pay to win?

20:50 – אנחנו מדברים קצת על זה שהוא המשחק הכי ויראלי ביקום.

23:20 – ואנחנו מחליפים נושא! לכבוד INSIDE, זיירמן שיחק לראשונה באחיו הגדול, LIMBO.

24:50 – והנה אנחנו עוברים לדבר על INSIDE, תוך כדי השוואות חוזרות ונשנות ל- LIMBO ואזכורים של סרטון ה"בואו נשחק" שזיירמן וארז הקליטו עבור INSIDE.

38:20 – Twilight Struggle הוא משחק קופסה מאוד פופולרי, אבל מה הוא עושה כאן בפודקאסט? ובכן, יש לו גרסה ממוחשבת מצוינת, אז זה מה שהוא עושה כאן בפודקאסט. עופר קצת מזכיר את Twilight Strategy – הבלוג המפורסם ביותר לאסטרטגיה ב- Twilight Struggle (בגרסה הממוחשבת והרגילה כאחד!)

44:00 – עופר שיחק ב- Star Ocean Subtitle Subtitle Subtitle. זה לא Final Fantasy. אפילו שהוא לא לגמרי סגור על זה.

52:40 – חדשות? חדשות! שמעתם ש- Evolve הוא חינמי עכשיו ונקרא Evolve Stage 2? ושהוא עבר מיליוני שינויים באיזון של המשחק, התמקדות מוחלטת במצב ה- Hunt, וכמות השחקנים שלו קפצה באיזה מיליון אחוז (16,000 אחוז, ליתר דיוק, אבל זה לא באמת חשוב)? אגב, מעניין לראות שמאז הקלטת הפרק – מס' השחקנים שמשחקים בו לא ירד, אלא עלה.

54:50 – אנחנו מתלוננים קצת על מה שמקבל מי שקנה את המשחק, אבל מאז ההקלטה Turtle Rock החליטו שהם די מסכימים איתנו (מצחיק, עדיין לא היתה להם הזדמנות לשמוע את הפרק), והכפילו פי 10 את כמות המטבעות שמקבלים שחקנים שקנו את Evolve.

56:30 – Team Fortress 2 מקבל מצב תחרותי

57:20 – המעצב של Godus עוזב. המשחק הזה הוא טרגדיה שלא נגמרת.

59:30 – אנחנו מקבלים סרט Tomb Raider חדש ב- 2018, עם אליסיה ויקאנדר בתפקיד לארה קרופט. אנחנו עדיין לא יודעים כמה אנחנו שמחים בקשר לזה, אבל אנחנו אופטימיים.

1:00:40 – והנה אנחנו מסיימים! לא לפני שאנחנו מזכירים לכם את קיומם של דף הפייסבוק וחשבון הטוויטר שלנו. מתפרסמים שם דברים! כמו כן, אל תשכחו לצפות בסרטוני ה"בואו נשחק" שלנו, כי בחלקם אנחנו מגרילים דברים!

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 146: מחבת, אני בוחר בך!”

  1. פודקאסט שורפים משחקים: פרק 3.03 | Twilight Struggle מאת פודקאסט שורפים משחקים: פרק 3.03 | Twilight Struggle:

    […] דיברתי עליהם המון בגיימפוד (ביחד עם עופר ואלון מגיימפוד), אז פה אני יכול קצת לקצר […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS