יומן משחק XCOM 2, פרק 13: אויבים חדשים, חליפות חדשות

עידן זיירמן| יומן משחק הוספת תגובה

רוצים לדעת מה קרה בפרקים הקודמים? לחצו כאן בשביל להגיע לרשימת כל הפוסטים שכתבתי בנושא עד עכשיו. אמ;לק – חברי הפייסבוק שהתנדבו למשחק ה- XCOM 2 שלי בתקווה לא למות גילו שהם… ובכן, לא מתים! זה מפתיע!

21/7/2035, Operation Dawn Father

Dressed to kill"אוקיי, ג'ין ביטון סונג, אני רוצה שתלבש את העור של מלכת ה- Berserker שהרגנו ותצא איתו לשדה הקרב בתור ההגנה היחידה שלך"
"סליחה?"
"אה… סליחה, זה יצא קצת אחרת מאיך שזה נשמע בראש שלי. פיתחנו שריון חדש ואנחנו מעונינים שתלבש אותו"
"המפקד, אני לא יודע אם…"
"יש לו משגר רקטות מובנה"
"…אני מבין"

חמושים בבגדים שהכנתי מגופותיהם של ה- Viper King וה- Berserker Queen ותוהים איפה לעזאזל ה- Berserker Queen דחפה משגר רקטות, יצאו ששה חיילים אמיצים למשימת Supply Raid על שיירת אספקה של ה- Advent. החבורה כללה את יונדב צבקר הטלפת, יותם נוי הצלף, ג'ין ביטון סונג הרימונאי, טל הורוביץ הריינג'ר, בוריס אוליאנסקי החובש ואת הריינג'רית המתלמדת, מירית בן-חור. האם הם יתקלו בשדה הקרב פעם נוספת ב- Archon King המאיים?

ובכן, התשובה היא לא.

אבל הם כן נתקלו שם במשהו חדש. ב- Andromedon. יצור גדול עם יותר מדי שריון שמסרב למות גם אחרי שהורגים אותו. התסכלתי על ג'ין, ואמרתי לו שזה הזמן להשתמש בחליפה שלו.

לירוי ג'נקינס!"סליחה?"
"החליפה שלך. תשתמש בה"
"במשגר רקטות, כאילו?"
"לא, לא בזה"
"אז במה?"
"אני רוצה שתרוץ ממש מהר אל ה- Andromedon ותחבוט ברצפה"
"…"
"…"
"סליחה?!"
"נו, זה לא כזה מסובך"
"אתה רוצה שאני ארוץ לשם"
"כן"
"ואחבוט ברצפה"
"זה מה שאמרתי"
"…אני הולך למות"

15 שניות לאחר מכן, ג'ין הסתכל בתדהמה על האגרופים שלו, חושב לעצמו ש"אומייפאקינגגוד, זה היה *מגניב*".

החיילים בקושי הספיקו לרדת מהמטוס בסוף המשימה כשג'ין בא לדבר איתי.

"המפקד?"
"כן?"
"אתה חושב ש… אתה חושב שאני אוכל לעשות את זה שוב?"
"מה זאת אומרת?"
"לצאת למשימה שוב. עם החליפת Berserker הזאת"
"אתה מרגיש טוב, ג'ין? בדרך הלוך לא הפסקת למלמל שאתה הולך למות"
"כן, אני יודע. אבל זה היה ממש מגניב, המפקד. אני אשמח לנסות אותה שוב"
"וואטאבר. כן, אני מניח. ממש עוד כמה ימים ה- Advent הולכים לתקוף לנו בסיס של המחתרת. אני מניח שאתה תוכל להגיע לשם עם החליפה הזאת שוב"
"מעולה. מצוין. אחלה. תודה, המפקד"

Andromedon vs. Unicornשני אנשים הסתכלו במבט מוטרד על ג'ין כשהוא ניהל איתי את השיחה הזאת. הראשון היה אלון, שחשב לעצמו שגם הוא רוצה לנסות את החליפה המגניבה הזו. השני היה יונדב, שתהה אם גיא לא כל כך בצד שלהם כפי שהם חשבו מלכתחילה, ואם הוא הולך להוסיף עוד אייטם לרשימת הבעיות שצריך לטפל בהן.

בדרכו מהמנחת, גילה יונדב שהמדענים שלי הצליחו לבנות את ה- Shadow Chamber – המתקן שיאפשר להם לפרוץ את ההצפנה של החייזרים ולגלות את סודותיהם הכמוסים ביותר.

אוקיי, אז עוד אייטם ברשימת הבעיות שצריך לטפל בהן.

30/7/2035, Operation Secret Crown

החייזרים תוקפים בסיס של המחתרת! מהר! יונדב! יותם! ג'י… ג'ין?

"כן, המפקד?"
"עוד לא קראתי לך למשימה? למה אתה כבר בחליפת Berserker Queen?"
"מה, זה? לא הורדתי אותה מאז המשימה הקודמת, המפקד"
"לא הורדת אותה מאז המשימה הקודמת…? אבל… עבר שבוע?"
"צודק, המפקד. הורדתי אותה בשביל להתקלח. אחרי הכל, אני לא מגעיל"
"נכון, כן, זה לא מגעיל. אבל זה עדיין מוזר. זה לא מציק לך, להסתובב איתה כל הזמן מעל הבגדים?"
"אל תהיה מגוחך, המפקד"
"ג'ין?"
"אני לא לובש מתחת בגדים"

אז… כן! החייזרים תוקפים בסיס של המחתרת! יונדב הטלפת! יותם נוי הצלף! ג'ין ביטון סונג הרימונאי (תתרחק ממני בבקשה)! טל הורוביץ הריינג'ר! בוריס אוליאנסקי ה- Specialist… ועידן דקל הרובוט! צאו להגן על אנשינו! צאו! צאו כמו הרוח!

אני שונא את המכוערים האלה. אם כי פחות מאשר ב- XCOM הקודם.היי תראו, קריסלידים.

האמת היא שב- XCOM 2, קריסלידים הם כבר לא היצור המאיים שהם היו ב- XCOM הקודם. הם מגיעים בשלב מספיק מאוחר במשחק בשביל שיהיה יחסית קל להתמודד איתם. העובדה שהם מבלים רוב הזמן מתחת לקרקע קצת בעייתית, אבל במשימות שהגבלת הזמן שלהן לא חזקה מדי – זו לא בעיה. ה- Archon King שהחליט להופיע שוב, לעומת זאת, זאת כן בעיה. אבל הוא יכול ללכת לחפש את החברים שלו. שלפתי את כל הטריקים בספר. Frost Bombs. יכולות Psi. כל מה שיכולתי… בשביל להוריד לו בערך שליש מה- HP. לעזאזל עם זה! אנחנו נצטרך סירה יותר גדולה בשביל לטפל בחרא הזה. או נשקי פלזמה. אחד מהשניים. למעשה, אני די בטוח שזה נשקי פלזמה. מה נעשה עם סירה.

בחדשות אחרות, מעתה אמרו "קולונל טל הורוביץ". כן, הריינג'ר החצוף בעל ראש הסוס קודם לדרגת קולונל. גם אני מאוד מופתע מזה שהוא שרד עד עכשיו. כמו כן, אם הייתי באמת בודק את זה, אולי הייתי שם לב שמאז שהעליתי לו את הסיווג הבטחוני (כי בכל זאת, קולונל), הוא מסתודד הרבה יותר עם יונדב ועידן דקל.

אולי הם מתכננים לי מסיבת הפתעה!

5/8/2035, Operation Outer Glove

אולי זה רק כי אני כזה טוב, אבל בשלב הזה של XCOM 2, אין לי כבר דאג… היי תראו Sectopod.

Introducing: Sectopodsאבל האיום הזה היה יחסית חסר משמעות הפעם. כי הצלחתי לטפל באויבים ובתגבורות שלהם בצורה כזו שרוב הנשק שלי נשאר נגד הסקטופוד. ובעוד שסקטופוד שנלווה לחיילים אחרים הוא כוח מסוכן שצריך לבודד איכשהו מהמערכה, סקטופוד שמוקף בחיילים עם Stasis, Frost Bomb ו- EMP Bomb הוא… איך נגיד, קצת פחות.

אז יונדב הטלפת, טל הורוביץ הריינג'ר (הקולונל!), ג'ין ביטון סונג הרימונאי (עדיין בחליפת Berserker Queen… אל תשאלו), בוריס אוליאנסקי ה- Specialist הרפואי, אדם זיירה הצלף ואור קומולוש ה- Specialist ההתקפי, יצאו לעיר קטנה באפריקה במטרה לעשות פיגוע פייסבוק באיזה מחשב שחייל של ה- Advent שכח לנעול. ועשיתי כל מיני שטויות והופיע להם סקטופוד ובנסיבות אחרות זה היה מאוד מפחיד אבל… נו. באמת.

עם שריונות חדשים, כלי נשק חדשים, והודעה על כך שבחודש הקרוב הולכים להסתנן למשימות שלי כל מיני Faceless שאני יכול להכין מהם Mimic Beacons, נראה שהמצב שלי די טוב!

"יונדב?"
"כן טל?"
"אני לא מבין את זה. אמרת שאתה משתמש בסיווג הבטחוני שלי כדי לבשל למפקד הפתעה. מה ההפתעה הזאת, יונדב?"
"אה, זה מאוד פשוט. אני משדר את המיקום של ה- Skyranger שלנו עכשיו לכוחות ה- Advent."
"מעולה! ומה זה עושה?"
"הם הולכים לשלוח לערים בהם ה- Skyranger ינחת כמה Faceless שישתלבו באוכלוסיה הכללית ויפתיעו את חיילי XCOM!"
"זאת באמת התוכנית שלך, יונדב?"
"כן. למה, יש איתה בעיה?"

טל משך את יונדב באוזן למגורי המפקד. שם היו חגיגות קולניות ושלטי מסיבות עם הכיתוב "יי! Mimic Beacons!" מקיר לקיר. באמצע החדר רקדתי עם בראדפורד ולילי, כשאני לובש כובע ליצן וצוחק צחוק מאושר.

"לא יודע, נראה לי שזה לא מציק לו יותר מדי. אבל אני מניח שאתה יודע מה אתה עושה, יונדב"

Working XCOM 2 Gamers הוא משחק שמתנהל בשיתוף קבוצת Working Gamers בפייסבוק. אתם יכולים לקרוא את כל העדכונים שנכתבו במסגרתו בקבוצה המדוברת, או פה בבלוג.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS