OnLive – אופטימיות זהירה

עידן דקל| כללי הוספת תגובה

לפני כשבועיים, בעיצומה של E3, הזדמן ג’ורדן דים מ-the Escapist לדירה באיזור הכנס, בה הוצגה הדגמה של שירות OnLive, מה שנקרא On Site. והמסקנה הסופית שלו היתה: זה עובד.

אבל צריך לקחת את ההתרשמות שלו בערבון מוגבל. מדובר היה בבטא שמחוברים אליה רק 100 שחקנים, והשרת עליו רצים המשחקים נמצא במרחק של 300 מייל מהקונסולה, לא יותר. למרות זאת, הבעיות העיקריות איתן השירות הזה צריך להתמודד, קרי: לאגים בזמני התגובה ואיכות תמונה ירודה לא נעלמו מעיניו של ג’ורדן.

אז כן, יש ל-OnLive עוד הרבה דרך לעבוד לפני שיהווה תחרות אמיתית לקונסולות ולמחשבי הגיימינג, אבל, כמו שכתוב בכותרת – אני מרשה לעצמי להפגין מעט אופטימיות זהירה כלפי השירות הזה.

תראו באיזו תקופה אנחנו נמצאים. בחודשים האחרונים הוכרזו Onlive, פרוייקט נטל וה-Playstation Motion controller, שהן שלוש טכנולוגיות שנראות טובות מכדי להיות אמיתיות, וכל אחת מהן מבטיחה לעשות מהפכה בתחום הגיימניג, לא פחות מזה. לכן, למרות שאני אדם פסימי וציני באופן טבעי, אני רוצה להאמין שבזכות שלושתן השנה הבאה תהיה שנה מלהיבה לגיימרים.

4 תגובות ל “OnLive – אופטימיות זהירה”

  1. ויצ' מאת ויצ':

    לא רק שמאוד קשה לי להבין אך לעזעזל זה אמור לעבוד טכנית
    אני לא רואה את זה בחיים משתלם כלכלית להרבה מאוד צדדים בכל הסיפור הזה.

  2. s0meGuy מאת s0meGuy:

    Onlive נישמע עתידני מידי. אני דווקא לא הייתי מתפלא אם הוא יעבוד כמו שצריך רק עוד חמש שנים, כשהתשתיות יאפשרו משהו מזה. (אבל גם זה בספק, זאת אומרת, לפי דעתי)

  3. גיא מאת גיא:

    שתי הבעיות הכי גדולות עם Onlive הן המרחק ורוחב הפס. רוחב הפס יעלה בעתיד ולכן זו בעיה זמנית (למרות שבלי 50MBPS לפחות זה יתן חוויה ירודה משמעותית ממה שאנחנו מקבלים היום).
    את בעית המרחק (מה שמייצר את הלאג) לא ניתן לפתור בלי להקים חוות שרתים בכל נקודה בגלובוס. השירות הזה יוכל לעבוד כמו שצריך רק באזורים שבהם יחליטו להשקיע (משמעותית) בתשתית של חווה כזו.
    מעבר לזה, יש עניין של עלויות מאד גבוהות רק בשביל החומרה עצמה – וזה מעלה בעיה שלישית של כדאיות כלכלית. אני מאד פסימי לגבי הטכנולוגיה (לפחות לעומת הטכנולוגיות האחרות שהזכרת).

  4. אבישי רויטבלט מאת אבישי רויטבלט:

    מישהו מוכן להסביר לי מה זה לעזאזל
    http://www.onlive.co.il
    ?!?!?

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS