עוד מכה מהשוק המקוון

דני מור| כללי הוספת תגובה

לא מעט זמן אחרי שקניתי את קונסולת ה-Xbox 360 שלי גיליתי את ה-Marketplace, ובפרט את כל נושא ה- Xbox Originals. התכולה הנחמדה הזו אפשרה עקרונית לקנות משחקים של קונסולת ה-Xbox המקורית במחיר סימלי של כ-15$. כמובן שלא הכול היה יכול להיות מושלם ומהר מאוד התברר שכל אחד מהמשחקים שניסיתי לקנות ולהוריד הקפיץ הודעה חביבה בה רשום (בתרגום חופשי) – "המשחק לא זמין באזורך."

היום יצא בשעה טובה עדכון נוספת למערכת ההפעלה של ה-Xbox , שנותן בין השאר את היכולת (כביכול) להוריד משחקי Xbox 360 מלאים ישירות לקונסולה באמצעות תשלום כרטיס אשראי או נקודות Microsoft. לצערי הרב, כל מי שינסה לנצל את האפשרות יתקל גם כן באותה הודעה מעיקה שמבשרת לו בחגיגיות שהוא פשוט לא נמצא במדינה הנכונה. אם תכננתם ככה לחסוך זמני ועלות משלוח מחו"ל כחלק מתהליך הקניה שלכם, כנראה שתצטרכו לחפש דרכים אחרות.

צריך לציין בכל זאת שגם נעשו כמה שיפורים חיוביים במסגרת העדכון, בעיקר בממשק המשתמש בחלקים שונים של מערכת ההפעלה. את רשימת העדכונים המלאה אפשר לקרוא באתר הראשי של הקונסולה.

5 תגובות ל “עוד מכה מהשוק המקוון”

  1. ויצ' מאת ויצ':

    אף פעם לא הבנתי את האינטרס מאחוריי זה.

  2. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    מעניין, איך בכלל עובד כל הקטע הזה של מדינות באקס בוקס לעומת הPS3 שם ידוע שאפילו כדי להירשם צריך לרשום שאתה במדינה אחרת…

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    גם ב- Xbox צריך לרשום שאתה גר במדינה אחרת. ההבדל הוא שבמקרה של ה- Xbox Live, אפשר לקנות "כרטיס נקודות" שמאפשר לך לקנות דברים ברשת בלי שיהיה לך כרטיס אשראי אמריקאי (כמו שאנחנו רואים בפוסט הזה – זה לא עובד על כל התכנים, אבל על הרבה מהם – כן).

  4. תומר מאת תומר:

    אין אינטרס אמיתי. רק צריך שמישהו ירים את הכפפה, ויתחיל ליבא באופן רשמי את הקונסולה.

    הסיבה עד עכשיו שאין יבואן רשמי, הוא שאף חברה לא היתה מוכנה לעמוד בדרישות של מיקרוסופט הודות למעבדות תיקונים ושרות.

    (מיקרוסופט לא מוכנה לשירות בסגנון של PS3 במדינות בהן יש יבוא רשמי)

  5. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    אני חייב להודות שיש משהוא בעמדה הזו, מיקרוסופט ישראל בדרך כלל לא מתעסקת עם חומרה יקרה , וכנראה שהקמת מעבדות מיוחדות לא שווה מבחינה כלכלית.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS