Guitar Hero 5: המהפך!

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

הידיעה שאני הולך לדבר עליה עוד רגע פורסמה ב- Joystiq כבר לפני כמה ימים, וייתכן שהיא זכתה לאישור רשמי גם קודם לכן – אבל אני ראיתי אותה רק עכשיו, ונסערתי. מסתבר שיהיה אפשר להוריד לדיסק הקשיח את השירים מ- Guitar Hero: World Tour ו- Guitar Hero: Smash Hits, ולנגן אותם מתוך Guitar Hero 5.

זה די מוזר. כבר מהרגע הראשון שבו נאלצתי לבחור בין Guitar Hero: World Tour לבין Rock Band 2, תמיד היה לי ברור מאליו ש- Harmonix הם "כוחות האור", ו- Activision מייצגים את "כוחות האופל". Harmonix מוציאים משחקי מוזיקה ברווחים גדולים זה מזה, ומאפשרים להעביר שירים ממשחק אחד לשני, ו- Activision מוציאים משחקי מוזיקה במרווחים של שלושה חודשים (או פחות), ולא נותנים לאדם שקנה את המשחק של Metallica או את Guitar Hero: Smash Hits לנגן את השירים שהוא קנה בכסף בנפרד עבור Guitar Hero: World Tour. כן, אני משחק במשחקי Guitar Hero. אני אפילו נהנה מזה, אבל לבי שייך ל- Rock Band. אפילו שה- Star Power בתופים שלו מעצבן. או שהתיפוף של הזמר על המיקרופון הוא קצת אידיוטי. אני אוהב את Rock Band.

אבל בעוד ש- Harmonix נעשים מעט יותר מלוכלכים עם משחקי ה- Rock Band שלהם, נראה ש- Acitivision מעתיקים כל טריק מוצלח מהם, ועוד מוסיפים כמה משלהם בשביל לנצח את החבר'ה האלה. Guitar Hero 5 סוף סוף יאפשר לשחקנים "להציל" את החברים שלהם במהלך ניגון שיר, ויכלול סוף כל סוף מד Star Power נפרד לכל משתתף. אם מוסיפים את הרעיונות האלה ליתרונות שכבר היו ל- Guitar Hero על פני Rock Band (כאמור – Star Power יותר נוח על התופים, למשל), ואת הידיעה ש- Guitar Hero 5 יאפשר לי לשחק עם כל השירים של Guitar Hero: World Tour וגם Guitar Hero: Smash Hits בלי להחליף את הדיסק… ובכן, אני חושב ש- Rock Band 2 מתחיל להראות הרבה פחות מוצלח.

חוץ מזה, כבר אמרנו שיהיו ל- Guitar Hero 5 אחלה תופים, נכון?

עדכון: טוב, מסתבר שהיה מוקדם מדי לשמוח. Eurogamer מדווח שרק 35 מתוך 85 השירים של Guitar Hero: World Tour יהיו ניתנים להמרה לתוך Guitar Hero 5.

6 תגובות ל “Guitar Hero 5: המהפך!”

  1. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    א. מגניב.
    ב. כל עוד רשימת השירים להורדה של Rock Band הרבה יותר גדולה ומוצלחת, הוא ימשיך לנצח.

  2. דור שמר מאת דור שמר:

    כנראה בחיים לא הכל שחור או לבן, יש גם הרבה אפור.
    ראית שהם גם מציאים את ואן היילן בחינם לרוכשי GH5? (לא שזה מעניין אותי, אבל זה דבר טוב).

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    דור, ברור שיש אפור, אבל בסופו של דבר, יש גם את האנשים שבאים ושואלים "רגע, אז לקנות Rock Band או Guitar Hero?", ועד עכשיו היתה לי את התשובה המסתייגת-משהו של "תראה, התופים של גיטר הירו יותר טובים, אבל…". אבל מסתבר שהמצב הזה מתחיל להשתנות.

    דורון – אין ספק, זו הנקודה הבעייתית היחידה שנותרה במקרה של Guitar Hero.

  4. דין אביסירה מאת דין אביסירה:

    יש לי כמה שאלות ואם מישו יענה עליהם זזה יהיה נהדר.
    1. גיטר הירו 5 כבר בארץ:?: אם לא אז מישו יודע מתי הוא יגיע:?:
    2. מה יהיה המחיר שלו:?:
    3. איפה יהיה אפשר להשיג אותו:?:

  5. דין אביסירה מאת דין אביסירה:

    עריכה

    יש לי כמה שאלות ואם מישו יענה עליהם זזה יהיה נהדר.
    1. גיטר הירו 5 כבר בארץ? אם לא אז מישו יודע מתי הוא יגיע?
    2. מה יהיה המחיר שלו?
    3. איפה יהיה אפשר להשיג אותו?

  6. חי מאת חי:

    יש לי גיטר הירו 5,4,3,2,1 לwii וזה מאוד כיף

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS