גיימפוד, פרק 257: קשקשת

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

סיכמנו את 2020 ועכשיו הגיע הזמן להתחיל שנה חדשה. ואנחנו עושים את זה בסגנון גיימפוד קלאסי: כמה משחקים ישנים, והמון משחקי אינדי מוזרים שעופר שיחק בהם.

להורדה (1:01:35, 47 מגה)

1:13 – מתחילים, כמו תמיד, עם… ובכן… קצת הסטוריה ואסטרופיזיקה?

4:24 – סבב בזק של עופר, חלק א'! משחק ראשון: עופר סיים את Haven ומאוד ממליץ עליו. זו הרפתקת מד"ב קלילה עם זוג דמויות ראשיות שהן במערכת יחסים נורמלית ויציבה, עם כתיבה מוצלחת ובניית עולם מעניינת.

5:17 – משחק שני: Dandara, מטרוידווניה ברזילאי נחמד מ-2018 עם מכניקת תנועה מקורית ומגניבה של לקפוץ מקיר לקיר, קרבות ופלטפורמינג מאוד מאתגרים, וגרפיקת פיסקל-ארט נחמדה.

8:24 – משחק שלישי: If Found… הוא בבסיסו visual novel, אבל עם סגנון מאוד ייחודי ויפה, מכניקה מקורית, וסיפור נחמד ומאוד מאוד queer.

10:10 – משחק רביעי: Call of the Sea, שילוב של walking simulator מוצלח עם חידות גנריות וקצת מעיקות. אבל שווה את זה בשביל הסיפור המעניין והסביבות המוצלחות.

13:31 – משחק חמישי ואחרון לבינתיים: A Short Hike, משחק קצר וחביב שהוא מעין חוויה מזוקקת של עולם פתוח.

15:53 – ארז שיחק ב-Spiritfarer, סוג של שילוב בין Animal Crossing ואקשן-פלטפורמר דו-מימדי, שמתרחש על המעבורת שמסיעה נשמות לעולם הבא.

19:00 – בינתיים ארז שיחק עוד ב-Assassin's Creed: Valhalla, שאחרי כמה עשרות שעות עדיין מהנה אבל מאוד רפטטיבי ועם כמה בעיות שמאוד מודגשות בכמה חלקים של המשחק.

23:31 – דקל המשיך לשחק ב-Immortals: Fenyx Rising, והפעם ההקלטה שלו לא נהרסה אז תוכלו לשמוע את דעתו המלאה.

30:38 – דקל שיחק גם ב-Star Wars Squadrons, אבל בלי VR.

35:00 – בטוויסט מפתיע, זיירמן שיחק… עוד Breath of the Wild, וזה עדיין משחק טוב. אבל!!! הוא ניסה גם את ה-DLC. את The Master Trials הוא לא אהב, אבל Champion's Ballad חוץ מכמה חלקים נוראיים היה מצוין.

41:20 – Grindstone, אחד מסיפורי ההצלחה של Apple Arcade, הגיע לסוויץ' לאחרונה ורובנו ניסינו אותו. זיירמן מאוד נהנה, עופר פחות.

49:06 – הידעתם? הדמויות ב-Breath of the Wild הן בעצם סוג של Mii.

49:31 – סבב בזק של עופר, חלק ב'! משחק ראשון: Creaks, משחק חידות עם סגנון ציורי חביב ומכניקה שסובבת סביב תאורה ומניפולציה של אויבים.

50:37 – משחק שני: Umurangi Generation, שמשתמש במכניקה של צילום כדי לספר סיפור בדרך ייחודית.

53:16 – משחק שלישי: Ghostrunner הוא משחק שמתמקד ב-wallrunning, עם הרבה פלטפורמינג בגוף ראשון, ואתגרים בסגנון Hotline Miami שבהם צריך להרוג כמה אויבים במהירות, כולם מתים במכה אחת, ואם נכשלים אפשר לנסות מחדש מאוד מהר.

55:53 – Super Nintendo World ייפתח בפברואר בפארק של Universal ביפן, ולמעוניינים נינטנדו העלתה סיור מודרך באדיבות שיגרו מיאמוטו.

56:58 – נינטנדו קונה את Next Level, הסטודיו שפיתח את שני משחקי Luigi's Mansion האחרונים, וגם את הרימייק של Punch Out!! ל-Wii.

57:26 – לא, זו לא בדיחה או הזיה קולקטיבית – KFC באמת הכריזה על קונסולה שמשתמשת בחום שהיא פולטת כדי לחמם עוף מטוגן. (טוב, זה סתם PC באריזה מוזרה, אבל עדיין.)

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 257: קשקשת”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 291: בכל מקרה, דיכאון! מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 291: בכל מקרה, דיכאון!:

    […] גם שיחק ב- Haven בקו-אופ. דיברנו עליו בעבר בפודקאסט (למשל, פה) – אבל זה עדיין לא היה […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS