גיימפוד, פרק 273: כולנו עשינו הקרבות

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

הטרנד המוזר של "יותר מדי משחקים חדשים" ממשיך. איפה כל הדחיות שהבטיחו לנו? הפעם שיחקנו בכל כך הרבה דברים שהיינו צריכים לוותר על חלק מהם, אז תיאלצו לחכות לפרקים הבאים כדי לשמוע שוב על Ghost of Tsushima ו- Ratchet & Clank, או לשמוע את עופר מדבר שוב על משחקים קטנים ומוזרים שלא ברור איפה הוא מצא.

להורדה (59:58, 44.4 מגה)

2:44 – עופר שיחק ב-Axiom Verge 2, שכמו המשחק הראשון הוא מאוד מטרויד-י, אבל פחות. ועם מכניקה יותר טובה אבל סביבות פחות טובות והרבה יותר מדי טקסטים.

9:18 – אם Axiom Verge מעניין אתכם, מומלץ לראות את ה-speed run שבו המפתח של המשחק הוא אחד הפרשנים.

9:52 – Humankind הוא משחק אסטרטגיה חדש של Amplitude (הסטודיו שפיתח את Endless Space וכו'), שמזכיר באופן חשוד את Civ VI. יש כמה הבדלים מהותיים כמובן, אבל בואו נגיד שמי ששיחק הרבה Civilization ירגיש מאוד בבית פה.

19:19 – למי שפיספס את הסרטון, שיחקנו עוד בבטא של Back 4 Blood! עופר אהב אותו יותר מזיירמן וחושב שיש לו פוטנציאל (למשחק, לא לזיירמן). נצטרך לחכות עד שהמשחק יוצא רשמית ב-12.10 כדי לדעת בוודאות.

24:56 – דניס שיחק ב-Psychonauts 2, ההמשך ל-cult classic של טים שייפר ו-Double Fine מ-2005. באופן מפתיע, המשחק החדש מצליח להשתוות למקור.

31:27 – עוד משחק שהיה בפיתוח הרבה זמן הוא 12 Minutes, קווסט לולאת-זמן בכיכובם של ג'יימס מקאבוי, דייזי רידלי, ו-ווילם דפו. הוא… פחות מוצלח. למי שבסדר עם ספוילרים, הנה פוסט בקוטאקו שמספר בפירוט מה כל כך נורא במשחק הזה.

43:40 – למי שרוצה משחק לולאת זמן שהוא כיפי ולא בעייתי, עופר ממליץ על Overboard!

44:02 – זיירמן שיחק ב-Dicey Dungeons, משחק רוגלייק מבוסס-קוביות מהיוצר של VVVVVV, Super Hexagon ועוד. עופר דיבר עליו כמעט בדיוק לפני שנתיים, זיירמן ניסה אותו עכשיו ומסכים עם המסקנה של עופר אבל לא עם הדרך שהוא הגיע אליה.

48:29 – גיא שיחק ב-Death's Door, שעופר וארז התלהבו ממנו בפרק הקודם. גיא מסכים.

51:58 – עופר ניסה את Pokemon Unite ומדווח שזה אכן MOBA.

54:31 – אל תלחצו על הלינק הזה כי הסטרים Pokemon Presents של נינטנדו לא באמת הכיל שום חדשות מעניינות.

55:20 – בסטרים של Nintendo Indie World, לעומת זאת, בהחלט היו הכרזות מעניינות. למשל, Loop Hero ו-Tetris Effect מגיעים לסוויץ'.

56:27 – Quake מגיע ל-PC! כן, באמת. עם רזולוציה של 4K, אונליין מולטיפלייר ושלבים חדשים, אבל בגדול זה בדיוק אותו משחק.

57:25 – באמת כבר הרבה זמן לא יצאה גירסה חדשה של Skyrim.

59:25 – ידעתם שגם לזיירמן וגם לארז יש ערוצים ב-Twitch? עכשיו אתם יודעים.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS