גיימפוד, פרק 278: כיף כמו לאזן טבלת אקסל

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

אזהרת תוכן: פריקת ארגזים, משחקי קופסה מתישים וקולקטיבלז שיותר מדי קשה לאסוף אותם. כאילו, הרבה יותר מדי.

להורדה (1:00:33, 38.3 מגה)

00:00:47 – פתיחה, עם התנצלות מסויימת על ההרכב המפתיע של המשתתפים בפרק. כלומר, מפתיע רק אם הייתם שותפים בארגון ההקלטה של הפרק, אז בעצם לא מפתיע בכלל לרובכם המוחלט.

00:01:52 – מתחילים עם עופר, ששיחק ב-Guardians of the Galaxy. סליחה, MARVEL's Guardian of the Galaxy, כדי שלא נתבלבל עם אף קבוצת מגיני גלקסיה אחרת, כנראה. משחק שאינו תוכן נוסף ל-MARVEL's Avengers מהשנה שעברה, אלא משחק שלם שעומד בפני עצמו, עם קמפיין שחקן יחיד מלא ומעניין. 

זה משחק שכולל חלקים שווים של קרבות, פלטפורמינג ו(באופן די מפתיע) ניהול שיחות ובניית מערכות יחסים, והוא ממש מומלץ. 

00:21:37 – עופר שיחק גם ב-Sable, שהוא כמו "שומרי הגלקסיה", אבל בכלל לא. Sable הוא משחק אינדי שמתבסס על Exploration וטיפוס, והוא מעין Breath of the Wild, רק בלי הלחץ. ועם Hoverbike.

00:27:38 – עופר, דקל וזיירמן גם שיחקו ב-Unpacking, משחק בו אתם פורקים ארגזים בעקבות מעברי דירה. הוא לכאורה משחק זן נטול לחץ ודאגות, אבל כל מי שעבר דירה או שתיים בחייו יכול להגיד לכם שזו חוויה שמאוד רחוקה מ"מרגיעה".

00:37:01 – בזמן שעבר מאז הפרק האחרון שזיירמן השתתף בו, הוא עבר את הקו רשמית, והצטרף לקהל המעריצים של Back 4 Blood.

00:40:27 – חוץ מזה, הוא גם בילה כמה שעות עם הגרסה הממוחשבת של משחק הקופסה Gloomhaven (לא התוספת ל-Tabletop Simulator, אלא משחק מחשב של ממש)" שיצאה ממש לאחרונה מ-Early Access, ודי נהנה ממנה סה"כ. ויש לו גם הצעה מעניינת עבורכם, אם עדיין לא שיחקתם ב-Gloomhaven ואתם מעוניינים לנסות את המשחק.

00:54:44 – בזמן שעבר מאז הפרק האחרון שדקל השתתף בו, הוא הספיק לסיים את Metroid: Dread, ולא סתם לסיים, אלא על לא פחות מ-100%. האם ההשקעה היתה שווה את זה? ובכן.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS