הצצה ל- Subversion

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

כבר במשך כשנתיים אני קורא בבלוג של Introversion על תהליך הפיתוח של המשחק הבא שלהם, Subversion. הבעיה היא שכל ההצצות האלה, שכוללות אלגוריתם פרוצדורלי לבניית ערים, מנוע פיזיקלי ושליטה באמצעות שפת Scripting באלגוריתם שמפעיל מעליות, לא ממש הצליחו להרכיב לי בראש תשובה סבירה והגיונית לשאלה “מה זה לעזאזל Subversion?!”. כשניסיתי לנחש, המושג “סימולציה פוליטית” עלה לי בראש, אבל זה היה ניסיון נואש למדי לעשות סדר בבלגן, בלי הבנה ממשית של הצורה שבה האלמנטים ש- Introversion פיתחה ישתלבו בסופו של דבר לתוך משחק.

אבל בסוף השבוע האחרון, במהלך אירוע השקה של Darwinia+ (שאגב, יזכה לביקורת מתישהו בקרוב), הדגים כריס דיליי מ- Introversion, בפעם הראשונה, את Subversion. הוא אמר מפורשות שהם כנראה היו צריכים לחכות עוד לפחות שנה לפני הצגה של דמו כלשהו, אבל הוא הראה את מה שהם עובדים עליו בכל זאת. והחבר’ה מ- Rock, Paper, Shotgun היו שם בשביל לתאר מה הם רואים.

מדובר, בקצרה, בסוג קצת יותר שאפתני של Commandos. מעין משחק שבו השחקן שולט בקבוצה של סוכנים שמנסים לבצע מגוון משימות בתוך מקומות מוגנים-היטב בסביבה עירונית. עדיין לא ברור איך החלקים שנחשפו מתוך Subversion ישתלבו בתוך המשחק עד כה (האם צריך לבנות עבור המשחק עיר שלמה כשלפי התיאורים – הפעילות שלו מתמקדת בכל פעם בבניין אחד?), אבל המעט שנחשף בתוכו בכל זאת מצליח לעשות רק קצת סדר בבלגן, ולסקרן אותי עוד יותר לגבי המשחק הזה. אני באמת מקווה שזה יילך להם.

3 תגובות ל “הצצה ל- Subversion”

  1. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ועכשיו, המשחק הוצג קצת גם בבלוג של Introversion, עם כמה תמונות מתוך ההדגמה שמתוארת בקישור שלמעלה:
    http://forums.introversion.co.uk/defcon/introversion/viewtopic.php?p=88406#88406

  2. גיימפאד » ארכיון » Darwinia+: הביקורת מאת גיימפאד » ארכיון » Darwinia+: הביקורת:

    […] מה יעלה בגורל החברה הזאת, או אם אי פעם נזכה לראות את Subversion גמור. אבל לפחות קיבלנו מהם את […]

  3. גיימפאד » אוי לא! עוד משחקי אינדי בזול! מאת גיימפאד » אוי לא! עוד משחקי אינדי בזול!:

    […] ולכן אני מרגיש צורך להצביע על ה- Humble Introversion Bundle ולהגיד לכם שהיא לא כזו. את כל אחד ואחד מהמשחקים האלה הייתי בשמחה קונה ב- 10-15$. למעשה, את כל המשחקים האלה קניתי ב- 10-15$, מה שקצת הופך אותה לקצת מיותרת מבחינתי. אבל אני בכל זאת הולך לקנות אותה, כי אני די מתעניין בדמואים הטכנולוגיים שנכללים בה (ספציפית, במנוע יצירת הערים של Subversion). […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS