מתקפת הסיקוולים!

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

בימים כתיקונם, כל אחד מהסיקוולים האלה היה מקבל פוסט משלו. אבל לרוע המזל, יש לי מעט מדי זמן, ויותר מדי דברים לעשות. אז אתם מקבלים פוסט מרוכז על שלושתם.

הראשון, וכנראה החשוב ביותר, הוא פורטל 2. אחרי כמה ימים של טיזינג, היה מאוד נחמד לקבל סוף כל סוף את ההכרזה הרשמית על המשחק. היה אפילו עוד יותר נחמד לקבל המון פרטים על המשחק, אבל אני מוכרח להודות שבערך אחרי פסקה וחצי הפסקתי לקרוא את הכתבה של GameInformer. זה נראה מדהים, באמת, אבל אני לא רואה סיבה לתת להם להרוס לי אפילו דיאלוג אחד מתוך משחק שאני הולך לקנות בכל מקרה.

השני הוא Scribblenauts 2. המשחק הראשון היה יכול להיות מעולה, אבל הוא נפל קורבן לצורת שליטה גרועה ברמות לא-סבירות. וזה חבל, כי בצורה הזו המפתחים שלו הצליחו להרוס את מה שהיה יכול להיות אחד המשחקים הטובים ביותר של שנה שעברה.

השלישי הוא Rock Band 3, שלא ידוע עליו בשלב הזה שום דבר בכלל. המפתחים שלו אומרים משהו על המהפכה הקרובה הצפויה במשחקי המוזיקה, אבל קשה לי לראות משהו מהותי קורה בשוק הזה. מספיק לי שהם יגנבו כמה מהפיצ’רים הטובים של Guitar Hero 5, ישלבו את זה עם ספריית המוזיקה המסיבית של Rock Band 2, ויסגרו עניין.

אבל מבין כל אלה, פורטל 2 הוא, בהפרש ניכר, המשחק שאני הכי מצפה לו. קריאה של כמה משפטים בודדים (“אורך של משחק נורמלי” ו”קמפיין Co-op”) הספיקה לי בשביל לצפות בקוצר-רוח לתאריך היציאה שלו, ולהיות מוכן להזמין אותו בשניה שאפשר יהיה לעשות לו Pre-order.

עכשיו Valve רק צריכים לצ’פר אותנו בחשיפה נורמלית של Half Life 2: Episode 3, והכל יהיה בסדר.

תגובה אחת ל “מתקפת הסיקוולים!”

  1. עידו (איש קריות) מאת עידו (איש קריות):

    הפרטים על פורטל 2 פשוט גורמים להוזלת ריר מטורפת. שני הרובוטים הנאהבים בתמונות שם פשוט מקסימים. גם נושא הדגש הנרחב בפיזיקה במשחק (יותר משחקים עם כוח משיכה ואיזונים ובלמים) רק הופכים את הציפייה ליותר מורטת עצבים. שלא לדבר על התמונה המפחידה של השבוע, גלאדוס אחרי מתיחת פנים

    http://img148.imageshack.us/img148/9834/61988149.jpg

    קריפי

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS