גיימפוד, פרק 299: I can't get no satisfaction

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

ברוכים הבאים לגיימבוד, הפודקאסט שבו קורים דברים ומדברים על PowerWash Simulator!

לא ברור איך זה קרה, אבל הפרק הבא הוא פרק 300! לכבוד המאורע יהיה פרק חגיגי שבו נחלק פרסים בכל מיני קטגוריות מומצאות, עם מנחים אורחים ואולי עוד הפתעות. הצטרפו אלינו בשידור חי עוד שבועיים, יום ראשון 2.10, ב-21:30.

להורדה (51:19, 38.5 מגה)

2:53 – עופר שיחק ב-The Looker אחרי שזיירמן המליץ עליו בפרק הקודם. אין לו באמת מה להוסיף, חוץ מזה שהוא נהנה ממנו פחות מאשר זיירמן.

4:37 – עופר ניסה גם את Chicory, משחק חמוד על ציור ואמנות וכל מיני שאלות/בעיות של עבודה יצירתית, שהיה לטעמו יותר מדי חמוד וציורי ומעט מדי משחק.

7:59 – עוד משחק שעופר ניסה ולא באמת אהב זה Immortality, מהיוצר של Her Story ו-Telling Lies.

16:16 – הפעם תור זיירמן לדבר על PowerWash Simulator. וגם דקל, מסתבר.

22:20 – דקל חזר ל-Guardians of the Galaxy ואף סיים אותו, וחשב שהיה… בסדר.

25:56 – דקל שיחק גם ב-Escape Academy, ובניגוד לעופר הוא מאוד אוהב חדרי בריחה ולכן מאוד נהנה.

28:40 – עופר התחיל גם את Mass Effect: Legendary Edition, ונזכר ש-ME1 הוא בעצם ממש לא משחק טוב מבחינה מכנית.

32:03 – אחד הדברים שהיה בכנס D23 של דיסני הוא "Disney and Marvel Games Showcase", שכלל כל מיני עדכונים ואפילו כמה מעניינים! למשל, Midnight Suns, המשחק של מארוול מהסטודיו של XCOM שנדחה למועד לא ידוע, ייצא ב-2.12.

33:12 – המשחק הראשון שמפותח בסטודיו החדש של איימי הניג (שבעבר הייתה אחראית בין השאר לסדרת Uncharted) הוא משחק של מארוול, שכולל את קפטן אמריקה ו-Black Panther בזמן מלחמת העולם השנייה.

35:01 – ניאנטיק, החברה שפיתחה את Ingress ו-Pokemon Go, עובדת על משחק חדש בשם Marvel World of Heroes, שאתם בטח יכולים לנחש איך הוא ייראה.

35:50 – דיסני חוזרת לעולם של Tron עם Tron: Identity, שיהיה סוג של visual novel עם חידות, מבית היוצר של מייק ביתל, המפתח של Thomas Was Alone. שאגב עוד משחק שהוא פיתח זה Subsurface Circular, סוג של visual novel עם חידות וסיפור מד"ב, שהיה מאוד מוצלח.

37:22 – יוביסופט גם עשתה את הדבר דיירקט שלה, Ubisoft Forward, שכלל… הרבה פחות. למעשה הדבר הרלוונטי היחיד שם שהוא לא Assassin's Creed היה Skull & Bones, וזה אומר הרבה.

39:38 – Assassin's Creed Mirage, המשחק הבא בסדרה, שחוזר לשורשים של הסדרה גם מבחינת מיקום (המזרח התיכון) וגם מבחינה מכנית (יותר לינארי, יותר ממוקד בהתגנבות ופארקור והתנקשויות).

41:16 – חוץ מזה קיבלנו הצצה לעתיד של Assassin's Creed: עדיין לא ברור מה זה בדיוק ה-Infinity הזה שהם כל הזמן מדברים עליו, אבל נראה שזה יהיה פחות live service ויותר סוג של מטריה למשחקים עתידיים. בפרט, משחק אחד שיתרחש ביפן הפאודלית עם שינובי ונינג'ות וכל זה, אחד בתקופת ציד המכשפות באירופה, ועוד אחד שמיועד למובייל שיתרחש בסין.

42:56 – אם מישהו תוהה על מה לעזאזל דקל מדבר כאן, התשובה היא Assassin's Creed Chronicles ו-Batman: Arkham Origins Blackgate.

44:10 – סוני ו-Tencent (בנפרד) רכשו חלקים משמעותיים (14% ו-16% בהתאמה) מ-From Software, המפתחים של Dark Souls ו-Elden Ring וכל אלה.

45:45 – סוני נכנסת לעסק המובייל עם הרכישה של Savage Game Studios.

46:25 – הסטודיו של דיוויד קייג' נרכש ע"י… החברה שפיתחה את Diablo Immortal?

47:24 – כל ה-IPs המערביים שנמכרו לאחרונה ע"י Square Enix "חוזרים לשליטה של הסטודיואים", מה שזה לא אומר.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS