יהלומנים אנונימיים

עופר שוורץ| כללי הוספת תגובה

שלום, קוראים לי עופר ואני מכור ל-Bejeweled.

כמו חנון טוב, לפני שקניתי את האייפון שלי עשיתי סקר שוק רציני, אבל פספסתי שני שיקולים קריטיים, אחד בעד ואחד נגד:

1. יש משחקי PopCap לאייפון.

2. יש משחקי PopCap לאייפון.

ספציפית, המשחקים שקיימים כרגע הם Bejeweled 2 ו- Bookworm [עדכון: גם Plants vs. Zombies, שאיכשהו פספסתי], שניים מהמשחקים החביבים עלי. זה מצוין, כי זה אומר שבכל מצב – הרצאה משעממת, המתנה לרכבת/אוטובוס, you name it – אני יכול באפס השקעה להוציא את האייפון ולשחק באחד מהם. אלה משחקים מאוד כיפיים, שלא נמאסים אף פעם (לפחות עד שיוכח אחרת) ודורשים מעט מאוד ריכוז ומאמץ מחשבתי.

נכון, הם לא מנצלים את חיישן התנועה, או את המולטי-טאץ', או למעשה אף אחד ממיליון ואחד הפיצ'רים המתוחכמים של האייפון. נכון, אלה לא משחקים "אמיתיים" ומגניבים כמו Worms או Red Alert. אבל זה לא מה שאני מחפש. אני רוצה משחק פשוט, כיף, שאפשר להתחיל תוך שניות ולהפסיק בשנייה שההרצאה נהיית מעניינת או הרכבת מגיעה.

הם גם לא חינם, מן הסתם, אבל המחיר – $3 לאחד – הוא מגוחך ביחס למחירים של גירסאות ה-PC המקוריות ($10 בשביל Bookworm ו-$20 ל- Bejeweled 2), והמשחקים עצמם זהים לחלוטין. ונו, בחייאת, זה 11 שקל. ובתור בונוס, גירסת ה- Bejeweled של האייפון מכילה גם את Bejeweled Blitz (מינוס החמדנות שזיירמן התלונן עליה).

הורדתי לא מעט משחקים שזכו לתואר "המשחק הכי טוב לאייפון" או משהו דומה, ושום דבר לא מתקרב לדעתי לכיף הטהור של משחקי PopCap. אז איפה החיסרון, אתם שואלים? ובכן, אם נחזור לתחילת הפוסט – זה ממכר. כמו כל משחק של PopCap, אני מוצא את עצמי משחק בו גם כשברור לי שיש לי דרכים הרבה יותר טובות להעביר את הזמן (למשל מאוחר בלילה, במקום ללכת לישון). אבל זה הרבה יותר גרוע ממשחקים ממכרים על ה-PC – זה הרבה יותר נגיש ונוח, ולכן קל מאוד להגיד "טוב, אני רק אוציא את הטלפון ואשחק כמה שניות…", וכולנו יודעים איך זה נגמר (זה לא).

לסיכום, אני מאוד ממליץ להשקיע את ה-$3 האלה, במיוחד אם אתם נוסעים הרבה באוטובוסים/רכבות או לומדים קורסים משעממים – אבל תיזהרו שזה לא ישתלט לכם על החיים. ואל תדאגו לי, אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה. באמת.

6 תגובות ל “יהלומנים אנונימיים”

  1. Nucleus_Dawn מאת Nucleus_Dawn:

    שלום לך ידידי המכור. רק רציתי לתקן דבר אחד בנוגע לפוסט הזה. פופקאפ שיחררה גם את Plants vs Zombies המצוין לאייפון. משחק מאוד מומלץ וממכר כמו כל שאר המשחקים של החברה.

  2. menas מאת menas:

    אגב-אני בעל טאצ' (לא פרוץ!) ויש לי כמה המלצות למשחקים בשבילך
    Run
    Millionier
    flight contral
    doodle jump
    31 in one gamebox
    stick wars
    כל אחד מהם עולה 1$-מאוד ממליץ.

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    ניסיתי את Flight Control, Doodle Jump ו-Stick Wars – הם חביבים, אבל לא מספיק מוצלחים לטעמי. אבל אם אצטרך עוד משחקים מתישהו, אנסה את האחרים. תודה!

    @Nucleus_Dawn – תודה, תוקן.

  4. menas מאת menas:

    אגב-הgamebox זה הדבר החשוב ביותר-31 משחקים די איכותיים (אם כי לא כולם) בדולר בלבד-ללא ספק עיסקה נהדרת (זה במקומות הראשונים בחנות של ארה"ב!)

  5. menas מאת menas:

    אה כן,ותוריד את התוכנה openfeint-הם מפרסמים שם את המשחק שהם הופכים אותו לחינמי כל יום!
    אולי עכשיו שיש למשהוא מהצוות אייפון תארגנו איזה אפילקציה לבלוג.

  6. גיימפאד » ארכיון » Bejeweled 3! מאת גיימפאד » ארכיון » Bejeweled 3!:

    […] רוב הסיכויים שאתם מכירים גם את Bejeweled. אני אישית ממש אוהב את ביג'ולד, ולכן זה מאוד משמח אותי שפופקאפ הכריזו על ביג'ולד […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS