גיימפוד, פרק 157: סיכום שנת 2016

עידן זיירמן|גיימפוד, סיכום שנה אין תגובות »

שנה (אזרחית) חלפה, שנה (אזרחית) באה, ואנחנו… נסכם אותה, או משהו. לא באמת הלכתי עם זה לשום מקום. לצורך סיכום השנה קראנו לאביב "אייסל" מנוח מהפודקאסט לגיימר העצלן, "שורפים משחקים", וליאיר "אין לי שם אמצעי מגניב כמו אייסל" דונין מהפודקאסט עם השם הטוב ביותר בעולם, "חומוס צ'יפס שלט". היה מצחיק וזיירמן אמר רק 7 פעמים "XCOM 2".

להורדה (1:24:45, 149 מגה)

shownotes אחרי הקפיצה! המשך »

2016: סיכום שנה – ארז

ארז רונן|סיכום שנה 4 תגובות »

אז רגע, לאן ברחה לי 2016?

לא, ברצינות. אני חושב שרק אתמול כתבתי את סיכום שנת 2015 לגיימפאד. אני מסתכל על המשחקים שהכתרתי אז למשחקי השנה שלי, ולא מצליח לקלוט שהם כבר בחוץ מעל לשנה. אני מסתכל על מדף המשחקים שלי ומגלה שם מלאן מלאן משחקים מצויינים שיצאו ב-2016, ולא באמת הספקתי לשחק בהם.

אומרים שהזמן רץ שנהנים, אבל נראה שאצלי הוא רץ תוך כדי החלפת חיתולים. 2016 היתה "שנת לירי", בתי הבכורה שנולדה במרץ, והורידה דרסטית את הזמן שהצלחתי להשקיע למשחקים (אל תרחמו עליי. היא חמודה לאללה, ואומרים שבשנה השניה זה משתפר ואפשר להקדיש מחדש זמן גם לפלייסטיישן). קשה לי לחשוב על משחקים שסיימתי השנה מלבד Uncharted 4. קל לי מאוד לחשוב על משחקים שממש הייתי רוצה להקדיש להם עשרות שעות אבל נאלצתי לזנוח כעבור שעות בודדות (Dragon Quest Builders – אני עוד אשוב עליך!).

לפיכך, אוותר השנה על שטאנץ "המשחקים הכי טובים", ואכתוב על כל מיני מאורעות ומגמות שהצלחתי לשים לב אליהן ב-2016, בין חיתול לחיתול.

המשך »

2016: סיכום שנה – דני

דני מור|סיכום שנה אין תגובות »

כשנגשתי לכתוב את הפוסט האחד והיחיד שאני מפרסם בגיימפאד מדי שנה, הבנתי שלעולם לא הייתה לי שנה פחות רוויה במשחקים חדשים. שיחקתי פחות – דברים חדשים ובכלל – ותשומת הלב שלי בכלליות הייתה מופנית לנושאים אחרים. אפילו הקלטתי הרבה פחות פרקי גיימפוד ממה שהייתי נוהג לעשות בעבר, ואני מתגעגע! השנה, דווקא משחקים מוכרים תפסו את תשומת הלב שלי יותר מהחדשים, אולי בגלל שהיה לי נוח לחזור אליהם.

אבל בכל זאת, היו כמה משחקים שאין ספק שראוי לציין:

המשך »

2016: סיכום שנה – זיירמן

עידן זיירמן|סיכום שנה אין תגובות »

היי תראו שנת 2016 מסתיימת עוד רגע! אתם יודעים מה זה אומר? הנה זה מגיע… חכו…

סיכום שנת 2016 של גיימפאד יוצא לדרך!

רגע, אני לא חושב שאתם מתרגשים מספיק. אולי הייתי צריך גם להוסיף קו תחתון ולעשות את הטקסט נטוי או משהו כזה. אני לא יודע איזה בחירות טיפוגרפיות מרגשות את הצעירים בימינו. בכל אופן, כמו בכל שנה, כמה מחברי הצוות הולכים לכתוב על שלושה דברים שהם מאוד אהבו ב- 2016, ודבר אחד שהם לא. ואת הכל נסכם בהנגאאוט חגיגי ב- 1/1 ב- 21:00! ווהו!

ואחרי ההתרגשות חסרת-המעצורים הזו – הנה הסיכום שלי לשנת 2016. המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS