גיימפוד, פרק 72: ספציפיש

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

אז זיירמן שיחק בגרסת האלפה של Prison Architect וב- Gunpoint, עופר התנסה בדבר הביזארי שנקרא Experiment 12, ובין כל השמות הגדולים והמפוצצים האלה התגנב לו גם משחק קטן וזניח מחברה אלמונית. The Last of Us או משהו כזה. שמעתם עליו?

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod072-1.8.2013.mp3|titles=Episode 72: Specifish]

להורדה

1:20 – זיירמן סיים את The Swapper, ויש לו רק משהו אחד להגיד עליו. אם אתם רוצים לדעת עליו עוד דברים, אתם יכולים לשמוע את עופר מתלונן עליו בסרטון ה- Let's Play שלנו, או את זיירמן משבח אותו בביקורת שהוא כתב על המשחק. תבחרו אתם עם איזה נרטיב אתם רוצים לזרום.

2:50 – חוץ מזה, זיירמן שיחק גם ב- Gunpoint, משחק אינדי מגניב שפותח ע"י מישהו שהחליף את עבודתו כמבקר משחקים למפתח משחקים. אתם יכולים לראות את ה- Let's Play שהקונסוליירים הקליטו עליו, אם אתם רוצים לדעת קצת יותר במה מדובר.

6:10 – עופר, לעומתו, לא נהנה מדברים, ולכן הוא לא אהב כל כך את Gunpoint.

10:20 – בנוסף, זיירמן סגר את מגמת האינדי שלו מהשבועיים האחרונים ע"י משחק באלפה של Prison Architect, המשחק החדש של Introversion (או שאולי צריך לקרוא לזה המשחק הבא של Introversion?)

16:10 – עופר המשיך לשחק ב- The Last of Us, ועכשיו יש לו קצת יותר דברים להגיד עליו מהפעם הקודמת. גם עליו הקונסוליירים הקליטו סרטון.

22:40 – אם יש משחק שהוא ההיפך מלהיט ה- AAA המטורף שהוא The Last of Us, הוא כנראה Experiment 12. עופר מדבר עליו קצת, ואתם יכולים להוריד ולנסות אותו, כי הוא חינמי לחלוטין, אז אין לכם תירוץ. חוץ מ"זמן". זמן זה תירוץ הולם.

27:20 – לדקל ולדני אין כל כך דברים להגיד על הדברים שהם שיחקו בהם. מסתבר ש- Fallout: New Vegas מגניב. מי ידע?

28:30 – חדשות! אנחנו רוצים לדבר על שינוי המדיניות הגדול של מיקרוסופט בנוגע למשחקי אינדי, אבל כמובן שאנחנו מציגים את זה מהזווית הגיאומטרית (האם הם עשו מספר זוגי או אי-זוגי של פניות של 180 מעלות?). אנחנו מדברים קצת גם על התגובות של קהילת האינדי, אבל אתם יודעים מי מקהילת האינדי לא הגיב לסיפור הזה? ובכן, פיל פיש. (כן, עברתי לעשות את הסגוויים הצולעים האלה בטקסט. תתבעו אותי -זיירמן)

37:10 – לזיירמן אין כוח לספר את הסיפור של Fez II ופיל פיש. לעופר יש. בזמן שאנחנו מספרים את הסיפור שלו, אנחנו מזכירים את הטאמבלר Gamer Fury – שבו מרוכזים איומי המוות והקללות הנוראיות שקיבל הבחור שהעז לשנות את הנתונים של רובה הצלפים ב- Call of Duty: Black Ops 2.

44:40 – אנחנו עוברים לסיפורים קצת יותר נחמדים, כמו זה ש- Gearbox הולכים להוציא רימייק HD ל- Homeworld

46:00 – …או זה ש- Stardock עובדים על Reboot של Star Control!

48:20 – דקל נזכר לספר לנו פתאום על מפגש שלו עם אחד המפתחים של הרימייק שעשו בזמנו ל- Syndicate. אתם יודעים, זה שהיה מחורבן.

49:30 – עצרו הכל! לפני שאנחנו מסיימים, עופר מתחקר את דקל בנוגע לדעתו על Little Inferno.

51:00 – הערה אחרונה של זיירמן, על Steam Trading Cards. זה לא באמת חשוב. פשוט תביאו לו קלפים. הוא ישמח אם תביאו לו קלפים.

53:20 – ואנחנו מסיימים! כרגיל, אתם יכולים למצוא אותנו בבלוג שלנו, בדף הפייסבוק שלנו, או בחשבון הטוויטר שלנו. וכדאי לכם!

3 תגובות ל “גיימפוד, פרק 72: ספציפיש”

  1. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אה! בערך שעה אחרי שסיימנו להקליט חשבתי על משהו שממש הייתי צריך להגיד בפרק:
    Experiment 12 עוסק ב-cloning. אם אתה (זיירמן) חושב ש-The Swapper הוא קריפי ועושה את כל הקטע הזה בצורה מאוד קריפית, אוהו כמה שאין לך מושג. ליד Experiment 12 זה קריפי בערך כמו Princess Peach.

  2. iNDERU מאת iNDERU:

    גם אני שיחקתי ב- Little Inferno וסיימתי אותו. לקראת הסוף הרגשתי שהוא מכין אותו ל- climax מטורף – שמבחינתי לא הגיע. אבל – בזמן ה-buildup הייתי די מתוח, ואחרי שסיימתי אותו הרגשתי שאני לא רוצה לשחק יותר במשחקים… זה החזיק איזה שבוע-שבועיים.

  3. גיימפאד » גיימפוד, פרק 81: Slow News Day מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 81: Slow News Day:

    […] שאתם סתם אוהבים להקשיב לעופר מדבר, אתם מוזמנים להקשיב לפרק 72 של […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS