גיימפוד, פרק 138: שני שפיישלישטש (ספיישל XCOM 2)

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

נכון שהתגעגעתם לחפירות של זיירמן ודני על XCOM 2? ידענו שכן. אז הבאנו לכם פרק שלם של חפירות של זיירמן ודני על XCOM 2! ואפילו צירפנו אליהם כמה אנשים שיחפרו ביחד איתם!

כמובן, בערך 4 שניות אחרי שהקלטנו את הפודקאסט הזה, Firaxis הוציאו את העדכון הגדול הראשון ל- XCOM 2, ככה שלפחות חלק מהתלונות שלנו על המשחק כבר לא רלוונטיות כל כך. אבל בהתחשב בזה שלמרות התלונות האלה אנחנו מתייחסים אליו בתור משחק השנה לעשור הקרוב, זה לא כל כך משנה.

כמו כן, נזכיר לכם שבדף הפייסבוק שלנו, ביומיים הקרובים, יש לכם הזדמנות לזכות בעותק של XCOM 2. שלא תגידו שלא אמרנו לכם! (כי אנחנו לא אומרים את זה בהקלטה. העותק הגיע אחרי)

להורדה (1:07:00, 61.3 מגה)

0:20 – כל מיני קולות חדשים! או בערך-חדשים! מי אתם, שקד זיירמן וגיא ביטון?

2:30 – אנחנו מדברים על מדיניות הספוילרים שלנו לפרק הזה. אמ;לק – ספוילרים לכל המשחק מלבד סגמנט הסיום שלו. יהיו גם ספוילרים לסוף, אבל נזהיר לפני.

4:20 – שקד מתחילה לדבר על העלילה של XCOM 2 ועד כמה היא היתה משמעותית מבחינתה.

11:20 – לאן נעלמה דוקטור וואלן?

12:00 – יש אנשים שלא אוהבים את השכבה האסטרטגית של XCOM 2. מה אנחנו חושבים עליה? (התשובה לא תפתיע אתכם, בהתחשב בזה שאנחנו קוראים לאנשים האלה מטורפים)

15:10 – מצד שני, בעוד שאנחנו אוהבים את השכבה האסטרטגית כמכלול, כשיורדים לפרטים, צצים כל מיני נושאים בעייתיים יותר. כמו מחקר.

18:20 – כמו XCOM 2, אנחנו עוברים להתמקד במה שחשוב – חיילים ופיצוצים.

24:40 – כן, הנה זה מגיע. הבאגים.

27:40 – הנה הנקודה שבה אנחנו אמנם מדברים על זה ש- Firaxis עדיין לא הוציאו תיקון לבאגים ולא נתנו שום תאריך יעד לעדכון. עדכון שהם פרסמו, בסופו של דבר, בערך יומיים אחרי ההקלטה של הפרק הזה. יופי Firaxis. מה שכן, הם עדיין לא הוציאו את העדכון הזה עבור המק. אז שחקני מק עדיין יזדהו עם כל מה שאנחנו אומרים.

29:30 – ניצנים של חוסר-הסכמה מתחילים לצוץ כשאנחנו מדברים על ה- Doom Bar החדש. עד כמה קל להפסיד? כמה זה מעוצב טוב? מה אנחנו חושבים על זה ביחס למשחק הקודם?

37:20 – אנחנו משווים בין רמות הקושי של שני המשחקים.

40:50 – אנחנו מדברים על כמה שה- Mimic Beacon שבור וכמובן שגם זה השתנה בעדכון שהתפרסם לא מזמן.

42:30 – מודים! (אגב, ראוי להגיד שגם למוד ה- Character Pool Only שאנחנו מדברים עליו ב- 44:30 יש תמיכה רשמית מאז העדכון החדש)

45:10 – עוד קצת שיחות על ה- Character Pool. אגב, בסוף זיירמן הקשיב לרעיון של גיא ואכן השאיר לכל החיילים שלו את ההזדמנות להיות VIP, וגלית באמת יצאה מהנדסת במשחק החדש שהוא התחיל.

46:00 – אנחנו גולשים לאפשרויות הקוסטומיזציה של המשחק, ואז שוב לזמני טעינה ובאגים.

47:30 – Skulljacking, האקינג, וחיות אחרות.

50:20 – מה חושבים על הסוף של המשחק (באופן כללי ונטול ספוילרים!)

50:40 – איפה מוצאים אותנו? מהר, לפני שמתחילים הספוילרים! (אתם כבר יודעים את הכתובת של הבלוג שלנו, כי אתם נמצאים פה, אבל עדיין כדאי לכם להגיע לדף הפייסבוק שלנו או חשבון הטוויטר שלנו. נחמד שם. אנחנו אפילו מגרילים שם עותק של XCOM 2)

51:30 – הנה זה מגיע. ספוילרים! אנחנו מדברים על סגמנט הסיום.

53:10 – היי, לא דיברנו על משימות ההגנה על הבסיס! אבל אנחנו מקדישים לזה רק חצי שניה ואז אנחנו חוזרים לדבר על המשימה האחרונה.

56:30 – אנחנו מדברים על הסוף, מבחינה עלילתית ולא מכנית.

59:20 – XCOM 3? האמנם?

1:01:10 – מה היה רגע ה- WTF הכי גדול שלנו במשחק?

1:04:20 – עוד משהו אחד שכל אחד מאתנו אהב ב- XCOM 2

1:06:00 – אוקיי, כן, זיירמן עוד לא הספיק לכתוב את הביקורת על XCOM 2 בניגוד למה שהוא אומר בשלב הזה. אבל בקרוב!

תגיות: , , , ,

10 תגובות ל “גיימפוד, פרק 138: שני שפיישלישטש (ספיישל XCOM 2)”

  1. רון מאת רון:

    בשלב האחרון יש כל כך הרבה אויבים וזה גורם למשחק להיות כמעט בלתי שחיק וזה מאוד מאכזב. למרות זאת זה משחק מדהים.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    למה בלתי שחיק? אני שיחקתי בשלב האחרון. הוא היה שחיק.

  3. רון מאת רון:

    אני בקושי הצלחתי…הוא נתקע כל הזמן ולא יכולתי לראות מה קורה כי הטקסטורות והצבעים התחילו להשתגע. פעם אחת הפסדתי במשימה הזאת בגלל ששלחתי בטעות הavatar שלי למותו ונאלצתי להתחיל את כל המשחק מההתחלה בגלל ששיחקתי על ironman.
    לדעתי הspecialist הוא הclass הכי חזק (הבאתי שניים כאלו למשימה האחרונה ושני ranger) , גם אחד מspecialist שלי קיבל rapid fire בשלב יחסית מוקדם במשחק מהadvanced warfare center והפך לסופר op ולאחת הדמויות הכי אהובות עליי.

  4. general_Pod מאת general_Pod:

    אני היחידה שהפריעה לה ההגיי השגויה של המילה "גרילה" ?

    למרות שהאזנתי עד הסוף, ספיישל אקס-קום הקודם היה הרבה יותר טוב. יותר ערן, מבנה יותר מסודר, פחות fanboism. לא שכל הדברים האלו בהכרח מובילים אחד לשני.

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    general_Pod – לא, גם ציינו את זה בפייסבוק שלנו. גיא התנצל. הוא התרגש. זה הפודקאסט הראשון שלו. 🙂

    אני מסכים לגבי ה״יותר ערן״ וה״מבנה יותר מסודר״. פחות מסכים לגבי ה״פחות fanboism״. בסופו של דבר, אנחנו מדברים בפרק הזה בערך אותו אחוז של זמן על דברים רעים כמו שדיברנו בספיישל הקודם. ההבדל הוא בעיקר בטון שבו אנחנו מדברים על הדברים כי, מה לעשות, המשחק השני הרבה יותר טוב.

    מקווה שנהנית בכל זאת. 🙂

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    רון – המצב כזה חמור גם עכשיו, אחרי העדכון? (אם יש לך דרך לבדוק…)
    גם עלי ה- class החדש הכי אהוב הוא ה- Specialist, אבל בניגוד למשחק הקודם, זה הרבה פחות בולט.

  7. רון מאת רון:

    אני מתכוון להתחיל בקרוב עוד משחק של xcom2 (חשבתי לנסות גם מודים. יש לכם המלצות?) ואולי זה הסתדר. אראה כשאגיע לסוף. יכול להיות שזה פשוט היה יותר מדי למנוע של המשחק, היו איזה 50 אויבים על המסך בבת אחת.

  8. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    יכול להיות שזה גם עניין של דרישות מערכת. אצלי זה עבד בסדר יחסית.

    לגבי מודים , בטח בעתיד אני אעשה פוסט מרוכז. אני כרגע משחק רק עם מודים שאין להם השפעה ממשית על ה- gameplay – רק על הממשק או תוספות של אפשרויות קוסטומיזציה. מה שאני משחק איתו זה:
    Free Camera Rotation – דרך נהדרת להעריך יותר טוב מה קורה בשדה הקרב. אני משתמש באפשרות של להחזיק את alt לחוץ ואז שיהיה לך mouselook חופשי ברחבי המפה. Ctrl+F1 מחזיר בחזרה לנקודת המבט של ברירת המחדל. זה טוב זה.

    Gotcha (Flank Preview) – שדרוג לסימון הקטן בממשק שאומר על איזה חייזר תוכל לירות מהנקודה שבה אתה נמצא – הוא אומר האם אתה תהיה ב- flanking. חוסר לשבור את הראש ולסובב את המפה 25 פעמים עד שאתה בטוח אם יש לך קו ירי ישיר או לא.

    Stop Wasting My Time – מאיץ אנימציות. משתיק את בראדפורד ברגעים מסוימים.

    Show Enemies On Mission – מהרגע שאתה בונה את ה- Shadow Chamber, מראה לך את הניתוח שלו לגבי המשימה הקרובה *מתוך מסך ה- Squad Loadout*. זה נוח, זה.

    Blackmarket Usage – מסמן, ב- Blackmarket, מה השימושים העתידיים של כל פריט (אפשר לקבוע בהגדרות של המוד האם אתה מוכן שזה יספיילר לך גם שימושים שעוד לא חקרת). חוסך לחזור לוויקיפדיה כי אתה לא זוכר בדיוק כמה Advent Soldier Corpses אתה צריך בשביל כל שריון.

    Capnbubs Accessories Pack – חבילה של Accessories לחיילים. רובם יותר מתאימים לטון העיצובי של המשחק מה- DLC ה"רשמי".

    Kittycom Patterns – תבניות של Hello Kitty לנשק ולשריונות. כי צריך.

    זה מה שאני משחק איתו כרגע. אני מחפש מוד מוצלח שיראה לי מה כל טכנולוגיה שאני רוצה לחקור אמורה לתת לי, עכשיו כשכבר סיימתי את המשחק וזה לא נחשב ספוילרים, אבל עוד לא מצאתי כזה.

  9. גיימפאד » ביקורת: XCOM 2 מאת גיימפאד » ביקורת: XCOM 2:

    […] בבסיס שלכם בין המשימות. אבל בשביל הירידה הזאת לפרטים הקלטנו פודקאסט של שעה על המשחק (ובאתי בשביל לדבר על המשחק בכל פודקאסט ישראלי אחר על […]

  10. גיימפאד » גיימפוד, פרק 176ֿ: הפלטפורמר של בראדפורד מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 176ֿ: הפלטפורמר של בראדפורד:

    […] כבר הכרתם אותו, אבל לא יודעים עד כמה הזיכרון שלכם הולך מספיק אחורה. (טכנית הוא גם השתתף במשחק ה- Working XCOM 2 Gamers, אבל זה לא באמת […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS