*פיהוק*

עידן זיירמן| חפירות הוספת תגובה

אוקיי, אחרי כמה מסיבות עיתונאים לתוך E3 2007, מה יש להגיד על התערוכה המכווצת? ובכן, אני מרגיש שמדובר בימי תערוכה: מס' הטריילרים והחדשות שהצטברו לי ב- Google Reader בהחלט גדול מהרגיל… אבל בסך הכל, עושה רושם שהולכת להיות תערוכה מפוהקת למדי.

אה, זה לא שאין הצהרות מגניבות וכיפיות. העובדה ש- Viva Pinata מגיע למחשב האישי, למשל, היא די מגניבה עבורי… אפילו יותר מההצהרות על גרסת המחשב האישי של Gears of War (אם כי בטח שני אלה יהיו בלעדיים ל- Windows Vista). אבל בסך הכל, מדובר בפתיחה די מנומנמת למה שהיתה פעם התערוכה הגדולה והחשובה ביותר בעולם. טריילרים ל- Halo 3? מצטער, עברתי את סף היחצ"נות שאני מסוגל לקנות לגבי המשחק הזה. תעירו אותי כשמיקרוסופט יכריזו על הורדת מחירים (זה לא בשבילי – זה בשביל אילן).

נינטנדו וסוני קצת מצילות את המצב: סוני עם PSP חדש, נינטנדו עם סוגים חדשים של שלטים ל- Wii. זה קצת יותר נחמד מקונסולת X360 מעוצבת במיוחד עבור Halo 3, אבל מצד שני, זה גם גורם לי להזכר ב- Coleco Telstar Arcade.

יהיה נחמד לראות מה יקרה בתערוכה בימים הקרובים… אבל אם היום הזה רומז במשהו על המשך תערוכת E3, כנראה שאתם יכולים ללכת לישון כבר עכשיו.

(עריכה: סוף סוף מצאתי תמונה של ה- Wii Zapper – השלט החדש של ה- Wii. האמת – קצת קשה לי לראות איך אפשר להחזיק אותו ולשחק עם הכפתור + שנמצא למעלה באותו הזמן. אבל נו, נתן להם צ'אנס)

4 תגובות ל “*פיהוק*”

  1. קוסט מאת קוסט:

    אני מתאר לעצמי שלא ישתמשו בכפתורים של השלט העליון במשחק יריות עצמו.. אולי זה רק לתפריטים וכאלה.. הכל תלוי כמה נוח יהיה ללכת ולירות בו זמנית בעזרתו.. כי זה היתרון היחיד שאני רואה אצלו על שלטים רגילים (שם מאד מאד קשה ללכת ולירות בו זמנית.. במיוחד אם אין כוונת אוטומטית..)

    ולגבי E3 אתה זוכר ששנה שעברה איימו לסגור את התערוכה ולבטל אותה וכל זה? (או שאני רק מדמיין) בכל מקרה רשמית היא עוד קיימת.. אבל כמו שאפשר לראות, היא מתה..

    קוסט.

  2. דודי מאת דודי:

    דווקא ההצגה של סוני הייתה הכי טובה לטעמי…
    ולמי שקרא, ב-igames נתנו דיעה קצרה מעניינת על מה שהלך עם סוני ונינטנדו.

    …הוא היה נראה יותר כמו אירוע לשחרור הגאוותנות שספגה החברה שהוצגה במצגות עם נתונים מספריים על ההצלחה, וקטעי עיתונות וחדשות שמציגים את טובה של ה- DS וה-Wii

    …זה [ה- Wii fit] רחוק מלהיות משחק מרתק ויצירתי כמו שנהגו ליצור לנו בניטנדו..

    אפשר לומר שנינטנדו קצת בורחת מאיתנו הגיימרים לטובת חוויות משפחתיות משעממות…

  3. דודי מאת דודי:

    אגב… שמת לב מאיפה לקחת את התמונה של ה-Zapper הזה.. 😆

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כן, שמתי לב. מדובר באחד מבלוגי המשחקים המוצלחים יותר שקיימים היום ברשת. כתבתי עליו כבר כאן: http://idanz.blogli.co.il/archives/119

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS