הכינו את עצמכם לחג המולד

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

כשמסתובבים ברחובות ארה”ב או קנדה, אי אפשר שלא להתרשם מכמה שהאנשים האלה מתלהבים מחג המולד שלהם. את הקישוטים הם תולים יותר מחודש מראש – עוד לפני ליל כל הקדושים (שגם לכבודו הם תולים קישוטים חודשיים קודם). ביחס אליהם, האינטרנט קצת יותר רגוע. אבל גם כאן, ברגע שצלצול הפעמונים הוירטואליים מבשר על תחילת דצמבר, כל מיני אתרים וחנויות דיגיטליות מתחילות להתכונן לחג הגדול.

רוב תשומת הלב שלנו מוענקת, כמובן, ל- Steam. מאז סבב המבצעים המסיבי של חג המולד בשנה שעברה כבר עברנו כמה מבצעים (לעזאזל, אחד מהם הסתיים לפני דקה וחצי), כך שיש לכולנו סיבה להתלהב קצת פחות ממה שיש להם להציע. אבל בדיוק בשביל לטפל בחוסר ההתלהבות הזו, ב- Steam התחילו היום את ה- “Steam Treasure Hunt” – שורה של “Achievements” (חלקם בתוך משחקים, שמוצעים בהנחה, וחלקם בתוך מערכת Steam עצמה) שמתחלפים פעם ביומיים. בכל יומיים, יוענקו עשרה משחקים לחלק מהאנשים שישלימו לפחות Achievement אחד (מתוך ה- Wishlist של אותם האנשים, אגב). הסיפור הזה יימשך שבועיים, ואם, בסופו, תשלימו עשרה Achievements – תוכלו להכנס להגרלה של 100 (!) משחקים מתוך הקטלוג של Steam. שזה… מגניב. כי זה יחסוך לכם הרבה כסף במבצעי חג המולד שהם יארגנו, כמובן.

גם אתרים אחרים הולכים על הקטע הזה של “לחשוף משהו חדש בכל יום עד שמגיע החג”. Good Old Games, למשל חושף הפתעה חדשה בכל יום (עד ה- 14 בדצמבר). חלק מההפתעות האלה קצת מעפנות (המאמר האחרון בסדרת המאמרים שלכם על King’s Quest? תודה באמת), חלק סבירות (Serious Sam: the First Encounter ב- 6$? אני עדיין מעדיף את Serious Sam HD…), וחלק מגניבות – כמו חיפוש אחרי צילומי-מסך שהושתלו בהם אלמנטים של חג המולד ברחבי האתר (מה שייתן לכם סיכוי לזכות בקטלוג המלא של שלוש חברות ב- Good Old Games).

ובינתיים, באתר השלישי האהוב עלינו ביותר, Rock, Paper, Shotgun, אין מבצעים או הנחות (כי הם לא מוכרים שום דבר), אבל הם כן התחילו את הספירה הקלאסית לקראת חג המולד, של משחקי ה- PC הטובים ביותר שהם שיחקו בהם השנה. הקריאה, כמו בכל שנה, מומלצת ביותר.

אה, ו- PopCap הוציאו את Bejeweled 3. אבל זה לא קשור.

15 תגובות ל “הכינו את עצמכם לחג המולד”

  1. zipdrive מאת zipdrive:

    ואלב חייבים להפסיק עם המבצעים בסטים; בחודש האחרון כבר קניתי את Arkham Asylum, Dirt 2, RUSE וההרחבה ל- DoW 2…ואפילו אין לי זמן לשחק!

    בלי קשר, מישהו יכול לעזור לי עם L4D? מדוע אני לא מצליח בשום פנים ואופן לסיים את The Sacrifice (שחקן יחיד)

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני במבצע האחרון לא קניתי כמעט כלום (רק את Just Cause 2 בקנייה קבוצתית). וגם את מה שקניתי קניתי רק כי זה היה מחיר פתטי ממש, ולא חשבתי שיצא לי לשחק בזה אי פעם. 🙂

    ובנוגע ל- L4D – אני לא יודע מה הבעיה, אבל מי משחק ב- L4D בשחקן יחיד?

  3. zipdrive מאת zipdrive:

    מי משחק שחקן יחיד? מישהו שאין לו כוח לכל מיני טיפוסים מפוקפקים מהאינטרנט, מישהו שצריך לעצור באמצע משחק פעמיים שלוש כדי לטפל בילד ו\או מישהו שאין לו חברים בסטים 🙂

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    עצירת המשחק על מנת לטפל בילד היא באמת בעיה. על כל השאר אפשר להתגבר (אם תרצה לשחק איתנו, רק תגיד… ויש לך אותי בסטים, אז אין לך תירוץ)

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ובחזרה לנושא המקורי של הפוסט – לעוד מישהו The Undergarden קורס בזמן הטעינה הראשונית?

  6. swym מאת swym:

    מה, חשבת שזה יהיה כל כך קל להוציא את הobjective הזה בtreasure hunt? 🙂

  7. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אררר… כן?

  8. עידן דקל מאת עידן דקל:

    יופי, זה לא רק אני.

  9. רענן מאת רענן:

    אם כבר העליתם את זה, מתי יש Zombie-fest?
    אני אשמח לכל שיתוף פעולה משחקי 🙂

  10. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    באופן מסורתי (אם אתה קורא לפעמיים "מסורת"), ה- Zombiefest מתרחש ביום שישי הראשון של חודש מרץ. אם כי ראוי לציין כי עדיין אין לנו מושג בנוגע לפורמט שבו הזומביפסט יתרחש השנה.

  11. בני מאת בני:

    ההערה הקטנה בסוף על ביגו'לד הרסה לי את הלילה…

    למרות שאני מאמין שעד סוף החודש אני אחזור לשחק ב2 רוב הזמן.

  12. גיימפאד » ארכיון » Bejeweled 3: הביקורת מאת גיימפאד » ארכיון » Bejeweled 3: הביקורת:

    […] Bejeweled 3 יצא לפני כמה ימים, והיום הצלחתי סוף סוף להפסיק לשחק בו לזמן מספיק ארוך […]

  13. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    טוב, תודות לעופר גיליתי את הבעיה עם The Undergarden: צריך להעביר את ה- Regional Settings במחשב שלכם לארה"ב כדי שזה יעבוד.

    זה ממש מטופש.

  14. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אוקיי, GOG הפסיקו עם הטיזינג. מכירת חג-המולד עצמה החלה כרגע באתר שלהם, עם הנחות בין 30 ל- 50 אחוז על רוב המשחקים שלהם. זה לא מאוד מרגש, מכיוון שגם ככה המחירים של GOG הם לא משהו יקר מדי, אבל אם בא לכם לקנות את Planescape: Torment במחיר אפילו עוד יותר נמוך (6$), או את Duke Nukem 3D ב- 3$, לכו על זה.

  15. גיימפאד » ארכיון » מבצעי חג המולד של Steam יוצאים לדרך! שוב! מאת גיימפאד » ארכיון » מבצעי חג המולד של Steam יוצאים לדרך! שוב!:

    […] לא יבש הדיו על תחרות ה- Steam Game Hunt (ולמעשה, עדיין לא הוכרזו הזוכים…) – והנה זה הגיע. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS