Razer “מחיה” את שוק משחקי ה- PC

עידן זיירמן| Rant הוספת תגובה

raaaaazerrr3

בתקופה האחרונה, חברת Razer הריצה קמפיין תחת הכותרת המתנשאת-משהו “PC Gaming is not dead!”. לא עניין אותי לכתוב על הקמפיין הזה בעבר מכל מיני סיבות: כי כבר אמרתי שידיעה על כך שחברה מסויימת מכריזה ששוק משחקי ה- PC לא מת שייכת לסוגי הידיעות שאני הכי שונא לקרוא ברשת, וכי לא מאוד האמנתי ביכולתה של Razer לזעזע את השוק הזה בצורה משמעותית. מה היא כבר תעשה? עכבר גיימינג חדש?

אתמול יצא המרצע מן השק: Razer חשפה לפטופ גיימינג חדש, בשם “Razer Blade”, שהם מכנים בתור “לפטופ המשחקים האמיתי הראשון” (כי כל הלפטופים ה”רציניים” שיצאו בשנים האחרונות? זה סתם בולשיט, או משהו). הוא שוקל רק כ- 3 ק”ג, מצויד במעבר i7 2640M 2.8 GHz (אנשים לא-טכניים: אל תדאגו, עוד שניה זה מפסיק), בזיכרון 8ג’יגה DDR3 במהירות 1333MHz, כרטיס מסך Geforce GT 555M עם 2 ג’יגה זיכרון, ומסך LED בגודל 17.3 אינץ’. אה, ויש לו איזשהו פאד מולטי-טאץ’ מיוחד שמתחבר למשחקים ומאפשר להקצות אליו כל מיני פקודות. ומחירו לצרכן הוא 2800$.

2800$.

בתקופה הזו, שבה סוני מורידה את מחירי ה- PS3 למחירי רצפה, וכולם מיד מרימים את הראש ומסתכלים לכיוון של מיקרוסופט ואומרים “עכשיו תורכם” – 2800$. בתקופה הזו, שבה צריך להוציא הרבה פחות כסף על מחשב גיימינג בגלל שהמרות משחקים מהקונסולות מגבילות את דרישות המשחקים מבחינת החומרה – 2800$.

המחיר הזה מהווה מוקש כל כך גדול בכל הקונספט הזה של Razer, עד שאפילו אנשים שחושבים שה- Razer Blade הוא רעיון מצוין, והוא בדיוק מה שתעשיית הגיימינג על ה- PC צריכה, חושבים ש- Razer לא יוכלו להצליח עם מחיר כזה.

כן, הוא נראה מעוצב ויפה. הנתונים הטכניים שלו מרשימים. אבל נראה כאילו ה- Razer Blade מכוון לגיימרי ה- PC הכבדים ביותר, בתקופה שבה שוק משחקי ה- PC מצליח בעיקר בזכות משחקים חברתיים ומשחקי אינדי. לא מרשים בכלל.

נ.ב: אל תנסו לחפש בעזרת חיפוש התמונות של גוגל תמונות של ה- Razer Blade. פשוט אל. תסמכו עלי בקשר לזה.

תגיות: , ,

8 תגובות ל “Razer “מחיה” את שוק משחקי ה- PC”

  1. מר אדון מאת מר אדון:

    נשמע כמו עוד מתחרה ל-Alienware.

  2. SPIPO מאת SPIPO:

    וואו! איזה מחשב מטורף! אני בטוח קונה!

    רגע, 2,800$? נאא, אני אקנה PS3..

  3. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    לא נעים לי, אבל אני די מרחם על מי שמנסה לשחק במשחקים שדורשים שימוש מקלדת ועכבר בו זמנית על ניידים… זה אולי טוב למי שקופץ בין שתי דירות וגם ככה משתמש בתחנות עגינה, אבל גם אז , כמו שאתה אומר, כבר יותר משתלם לקנות שני מחשבים נייחים ודיסק און קי למשחקים שמורים :-).

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    מי צריך דיסק און קי למשחקים שמורים? יש Dropbox. 🙂

  5. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    מודה שלא חשבתי על זה, אבל קצת יותר לעומק : כשאין לך חיבור יציב לאינטרנט זה קצת כמו משחק שדורש חיבור קבוע בהפעלה שלו (DRM)… בכל מקרה, סביר שכל משחק שינצל את היכולות של המחשב הזה גם ככה מסונכרן בענן (לפחות בסטים נראה לי שכמעט כל משחק חדש תומך בזה)… 😀

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    סנכרון של משחקים שמורים דרך הענן בכלל לא משתווה למשחק שדורש חיבור קבוע מבחינת עד כמה זה מעיק. לא רק שנפילות רגעיות של החיבור לא משפיעות עליך – אתה בכלל לא צריך להיות מחובר לאינטרנט רוב הזמן (ואתה יכול לא להיות מחובר בכלל כשאתה משחק…). אבל זו לא הנקודה. אני סתם קטנוני.

  7. blisf מאת blisf:

    כמו שכבר הספקתי לרשום בעוד מספר מקומות:

    PC gaming is not dead! It's just really exspensive

  8. zipdrive מאת zipdrive:

    אני מעדיף לחשוב על זה כמועדון אקסקלוסיבי 🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS