גיימפוד, פרק 48: או בתחת

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

לא רבים יודעים זאת, אבל הפרק הבא של גיימפוד יהיה גם פרק חגיגות השנתיים ל"גיימפוד", שזה מאורע שמרגש את כולנו עד מאוד. לרגל המאורע הזה, החלטנו להקליט פרק בפורמט קצת שונה, ולהקדיש את הפרק למענה על שאלות גולשים. איזה שאלות? ובכן, כל מה שבא לכם לשאול (אם כי יש עדיפות קלה לשאלות שקשורות למשחקים באיזושהי צורה). שלחו את השאלות שלכם ל- contact@gamepad.co.il, בטקסט או כהקלטת mp3 (ת'כלס, אנחנו מעדיפים הקלטה), ונשתדל לשלב אותן בפרק ולענות עליהן כמיטב יכולתנו.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod048-2.8.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 48]

להורדה 

1:10 – הפעם החלנו לארח שוב את יוגב סיטון. פעם היה לו פודקאסט שנקרא "פאנבויז", אבל עכשיו הוא בעיקר מתארח בפודקאסטים של אנשים אחרים כדי לדבר על משחקים שהוא מקבל בתמורה ללדבר עליהם בפודקאסטים. חי טוב, הבחור.

2:50 – לא התכוונו לדבר על זה, אבל נו, שיהיה: זיירמן המשיך לשחק ב- Sim City Social. כן.

4:40 – והנה אנחנו מגיעים למשחקים אמיתיים: זיירמן שיחק ב- Tony Hawk's Pro Skater HD.

10:30 – אבישי סוחף אותנו לדיון על שיטת תמחורי המשחקים והמבצעים ב- Steam.

14:50 – היינו אמורים לדבר על OnLive, אבל ציוץ של יובל פרנק שולח אותנו לדבר על התלונות של גייב נוול על Windows 8. ואז על Windows 8 עצמה. כולם הורסים לנו את התוכניות בפרק הזה! וזה אפילו לא קשור למשחקים!

19:20 – אנחנו מנסים לחזור לדבר על הנושא המקורי – OnLive. מה שיוצא זה שאנחנו מדברים על ההכרזה של תמיכת ה- OUYA ב- OnLive. גם זה משהו. ואז אנחנו מדברים סופסוף על הנסיון של דקל עם OnLive, והוא מתנצל על זה שהוא צחק על דני על השימוש במילה "אגנוסטי" בהקשר של חומרה. לא, באמת, זה קורה.

32:30 – אבישי שיחק עם החברה שלו ב- Rayman: Origins. על אותו מחשב! קסם!

40:50 – סוף כל סוף אנחנו נותנים ליוגב לדבר. והסיבה בכלל שהוא בא לדבר אצלנו בפודקאסט היא שהוא רוצה לדבר על שלושה משחקי iOS שיצא לו לשחק בהם. הוא מתחיל לדבר על Luxor. אבל לא סתם Luxor – אלא Luxor Evolved HD!

45:30 – חוץ מזה, הוא שיחק במשחק שנקרא Glowfish, שאנחנו לא שמענו עליו, אבל היי, אומרים עליו דברים טובים.

50:00 – ולבסוף, הוא שיחק ב- Midnight Mysteries: Haunted Houdini. לא, באמת, זה השם.

56:40 – אין לנו הרבה זמן לחדשות, אבל בכל זאת יש לנו כמה דברים מפתיעים ומרגשים לספר לכם עליהם. למשל – Battlefield 4 הוכרז! זו אחת הידיעות הכי מפתיעות ששמענו אי פעם!

57:50 – חוץ מזה, המניה של Zynga יורדת ב- 40%. זה משמח אותנו.

59:30 – ומשהו אופטימי לסיום: לגו של פורטל? הייתכן?

59:50 – ואנחנו מסיימים! את יוגב אי אפשר למצוא יותר בשום מקום, ואותנו… אתם כבר יודעים איפה מוצאים, לא?

11 תגובות ל “גיימפוד, פרק 48: או בתחת”

  1. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    כמה הערות ותיקונים:
    1. בדיוק לא מזמן Valve דיברו על המבצעים בסטים והסבירו שהם בהחלט עוזרים כי ככה המון אנשים נחשפים לסדרות/ז'אנרים שהם בחיים לא היו מגלים אחרת, ואז קונים את המשחקים הבאים במחיר מלא, או לפחות גבוה.
    2. יש Worms דו מימדי חדש. אפילו כתבתי עליו פוסט פעם. הוא נקרא Worms Reloaded אם אני זוכר נכון.
    3. אני סיימתי את ריימן הראשון עם 100%. אפשר אולי לטעון שאני אכן מטורף, אבל זה בהחלט אפשרי.
    4. Origins הוא לא רימייק של ריימן הראשון, מאיפה קיבלת את הרעיון הזה?

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    הוא לא אמר שהוא רימייק של ריימן הראשון! הוא אמר שזה רימייק של ריימן הראשון? איך לא שמתי לב לזה?

  3. יובל מאת יובל:

    אני מאוד מקווה שב-Midnight Mysteries: Haunted Houdini אשתו לא מצליחה לקבל ממנו הודעה, אחרת זו פשוט העלבה של אחד הספקנים הגדולים בהיסטוריה. עניין המסר הייתה הבדיחה האחרונה של האדם המופלא הזה.

  4. inderu מאת inderu:

    אבל למה שמתם ברקע את המוסיקה של ilo milo בזמן שדיברתם על rayman origins? 🙂

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    תהיתי מי ישים לב לזה, אם בכלל.

    דגמתי לא-מעט מהפסקול של Rayman Origins, והוא היה נוראי. כאילו, לא בתור פסקול ל- Rayman Origins, אבל בתור מוזיקת רקע? נוראי. כמעט בכל הטראקים נכנסים באיזשהו שלב קולות (או שהם מתחילים את המוזיקה בכלל) שנשמעים כמו דיבור/שירה בג'יבריש יותר מדי בשביל שאפשר יהיה להבדיל באופן ברור ביניהם לבין הדיבור שלנו. אמנם יש מקרים שבהם אני שומר מוזיקה עם שירה בתור הפסקול, אבל אז אני שם אותה בווליום נמוך ודואג לבחור שירה שאפשר להתעלם ממנה, יחסית. מהקולות הצווחניים ברקע של Rayman Origins לפעמים קשה להתעלם.

    אז הלכתי לאחת מה- goto-מוזיקות-רקע שלי. 🙂

  6. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    הנה עוד משהו חדש לחלונות 8 – אצ'יוומנטים לסוליטר ושולה המוקשים! http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/08/08/with-windows-8-comes-achievements-for-minesweeper-and-solitaire.aspx

    איך לא חשבו על זה קודם? בטח אבישי היה אומר משהו על מכונת זמן ואיך שהוא היה יכול להיות מיליונר אם הוא היה ממציא את זה בתקופה של Windows 3.11…

    ולגבי סטים – בזמן האחרון אני מרגיש שיש יותר מדי מבצעים שחוזרים על עצמם למשחקים כמו מג'יקה וכל סדרת Cities XL, קשה לי להאמין שהמבצעים האלו באמת מצדיקים את עצמם כל פעם מחדש, או שזה בגלל שכל פעם יש DLC חדש לדברים האלו?!

  7. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    למה שהם לא יצדיקו את עצמם? כמה אתה חושב שהמשחקים האלה מוכרים, בשגרה? מבצע דוחף את המשחק לעמוד הראשי של Steam. אם הם מצליחים למכור יותר מפי 4 משחקים מבדרך כלל (ובשגרה, כמה חודשים לאחר יציאת המשחק, המספר הזה ממש לא גדול) ברבע מחיר – הם הרוויחו.

  8. עידן דקל מאת עידן דקל:

    כן, עידן, אבל החישוב לא כזה פשוט.
    הקיום של המבצעים והמכירות בשגרה הם לא בלתי תלויים. אני די בטוח שזה נושא שכבר עלה בפרק – השאלה המעניינת, לטעמי, היא איך היו נראות המכירות אלמלא היו מבצעים. או אם היה ידוע שמשחק מסויים לעולם לא ישתתף במבצע. ואיך הדברים האלה משפיעים על הכסף שגיימרים מוכנים להוציא על משחקים ככלל.
    וכמובן שאלו לא שאלות שאפשר לתת להן תשובה מדוייקת.

    אז בהחלט יכול להיות שמהנתונים ש-Valve מעבירה לחברות אפשר להניח שהמבצעים הם רווחיים, אבל אני חושב שהדרך להגיע למסקנה הזאת מסובכת בהרבה מהחישוב שהצגת.

  9. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    דקל, עשיתי תואר בפיזיקה. אני רגיל למדל חישובים מסובכים עם נתונים חסרים בעזרת תרגיל כפל ברמה של כיתה ה' ולהגיד שזה נכון בקירוב.

    ובכל מקרה, השאלה של איתי התייחסה למבצעים שחוזרים על עצמם, שפה לדעתי יש פחות שאלה, כי הנתון החסר הוא לא "כמה אנשים לא קונים את המשחק כי הם יודעים שיהיה עליו מבצע", אלא כמה הנתון הזה משתנה אם אתה מעלה את מספר המבצעים שיש עליו מ- n כלשהו (שת'כלס, גדול מ- 5, במקרה של משחק כזה) ל- n+1. או במילים אחרות: אם כבר עשית 8 מבצעים, למה לא לעשות 9?

  10. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    אגב, אני חושב שעל מעט המשחקים של EA שכן נמצאים בסטים, אין יותר מבצעים כמעט…

  11. swym מאת swym:

    על המשחקים של EA דווקא היו הרבה מאד מבצעים לאחרונה: רק במסגרת מבצעי הקיץ אני זוכר מבצעים על ברנאאוט, כל משחקי NFS, מירורס אדג', משחקי Dead Space, בולטסטורם, משחקי קרייסיס ועוד. רובם בתג מחיר של 5$ ואפילו פחות.
    הבעיה היא שמשום מה ישראל נחשבת כאזור נפרד (ויקר) לחלק מהמשחקים האלו: בזמן שבעולם מכרו את DS ואת בולטסטורם ב5 דולר (או יורו) במקום 20$, בישראל ה"מבצע" עמד על 15$ במקום 60$…

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS