מבזקי קיץ

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

כן, אני יודע, מאז E3 לא היו המון עדכונים פה בבלוג. ולא בגלל שלא היה על מה. שיקולי זמן שונים ומשונים בקושי משאירים לי זמן שלא למטרת עריכת-גיימפוד, עופר סיים את תקופת המבחנים שלו בטיסה לחו”ל, וזה לא ששאר האנשים פה כותבים יותר מדי פוסטים, או משהו.

אז הנה כמה דברים שקפצו מיד אחרי שהקלטנו את הפרק האחרון של “גיימפוד” וראוי להגיד עליהם כמה מילים.


במהלך יום ראשון התפרץ, ואז דעך במהירות, סיפור מטריד על פרצה שקיימת במחשבים שמותקנים עליהם משחקים של Ubisoft. האשמות מיד הופנו כלפי ה- DRM הנוראי שלהם (אחרי הכל, כבר ראינו שיטות DRM שכוללות התקנת תוכנות זדוניות על המחשב…), וכמות יפה של פאניקה הופצה ברחבי הרשת. מאוחר יותר התגלה שאין כל קשר מיידי בין ה- DRM של Ubisoft לפריצה, אלא שמדובר בתוסף דפדפן שמותקן כחלק מ- Uplay. זה מטריד ממש, אבל טיפה פחות מסוכן וטיפה יותר קל לנטרול ממה שחשדנו בהתחלה. עוד פרטים – ב- Rock, Paper, Shotgun (ופה מופיעה התגובה הלא-מספקת של Ubisoft).


החבר’ה של “הקונסוליירים” (ארז רונן ויותם ברנז) החליטו לעשות משהו מעניין: ב- 31 באוגוסט הם הולכים לסגור את החופש הגדול עם מרתון Earth Defence Force, שכל ההכנסות ממנו מיועדות להתרם ל- Child’s Play. בקרו באתר שהם פתחו לצורך המאורע והפיצו את השמועה – כי זה מגניב ממש, ואתם יכולים להציע להם כל מיני אתגרים מטופשים שהם צריכים לבצע בתמורה לתרומה שלכם. אישית, אני כבר מתכנן להציע לתרום להם אם הם ידאגו שבמשך 5 דקות כל משפט שהם אומרים יכלול את המילה “גיימפאד”.


אלה מכם שהקשיבו לפרק סיכום E3 של “גיימפוד” שמעו אותי אומר, במשפט קצר וחצי-בבדיחות, משהו על האנטישמיות של נינטנדו. הרבה אנשים שאלו אותי אחר כך במה מדובר, ואמרתי שאני אתן לדניס ויטצ’בסקי (עורך מדור הטכנולוגיה של “וואלה!”, שנסע איתי ל- E3 כדי לתת סיקור גם לאתר הקטנטן שלו) לספר בדיוק במה מדובר. ובכן, הוא סיפר. באנגלית, דרך פייסבוק, כי הוא רוצה שהסיפור הזה יגיע גם לשאר העולם, וכולנו נשמח אם הוא יופץ כמה שיותר, בתקווה שנוכל לקבל איזושהי תשובה לשאלות שהוא מעלה.


זהו, לבינתיים. בלילה שבין חמישי לשישי יעלה פרק 48 של גיימפוד, ובתקווה, קצת אחר כך, נחזור לעדכן עדכונים בקצב סביר פה בבלוג. בינתיים – במה אתם משחקים בימי חמים ומהבילים אלו?

9 תגובות ל “מבזקי קיץ”

  1. Bloodnut מאת Bloodnut:

    אפשר לעשות פוסט לכתבה של דניס כאן? (עבור הקוראים שלכם שלא רשומים למגרסת הפרטיות שנקראת פייסבוק)

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אם הפוסט שלו ציבורי זה לא אומר שאפשר לראות אותו גם בלי פייסבוק?

    בכל אופן, אני אדביק אותו ב- Google Docs.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    הנה: https://docs.google.com/document/d/1E2bIlfzalwYiB7gr3yBHIrpZoAyyvW-koJwBoULH8uA/edit

  4. Bloodnut מאת Bloodnut:

    רוב תודות 🙂
    הפוסט לא היה פומבי לכן ביקשתי.

    ולגבי מה שהוא כותב: כן, זאת התנהגות די מסריחה ולא מספיק מובנת מצד נינטנדו והם כנראה לא רואים בדניס בפרט וישראל בכלל משהו ששווה לבזבז עליו את הזמן. יש יבואנים? סבבה שירכשו בסיטונאות את הקונסולות. מעבר לזה שיסתדרו לבד.

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    זאת מדיניות לא הגיונית בעליל. הם כן מכניסים ל- Mailing List שלהם מדינות יותר קטנות מישראל ובלוגים יותר קטנים מ"וואלה!".

  6. יותם מאת יותם:

    Challenge accepted.

  7. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    טוב, להגיד לו שהוא מבזבז את הזמן שיש לו כדי לדבר עם לקוחות זה בכל זאת רחוק מלהיות פולטיקלי קורקט. לא יודע לגבי ההערה של דורון ניר, אבל הוא עובד (או לפחות עבד) בחברה שלשלם שינוי מפתחת משחקים לשוק העולמי כבר המון שנים, אז זה לא ממש "כוחות".

    תכל'ס נינטנדו לא ממש מזיזה לי כל עוד הקונסולות שלה לא יותר יקרות מהאקס בוקס וה – PS3.

    אה, והיום התחלתי סוף סוף לשחק Saints Row the 3rd… לפחות הוא רץ אצלי על כרטיס מסך Radeon, למרות שלהמון אנשים יש בעיות עם זה. וכן, המשחק הזה מופרע פי 10 ממה שעושים במקס פיין… חבל רק שאני מפספס חצי מהבדיחות בגלל שאני צריך להתרכז בקרבות :-(.

    ניסיתי את Deadlight, חיכיתי למשחק הזה כמעט חצי שנה והדמו אכזב אותי בגדול: אין טיפת אקשן, הסיפור לא מעניין וחידות הזז את הרהיט לצד השני כבר היו לי מספיק ב Quantum…

  8. nngnna מאת nngnna:

    אני משחק עכשיו בkingdom hearts לאו דווקא המשחק הכי טוב שאני יכול לשחק בו עכשיו, אבל בתור סוג של חובב הסדרה (אפילו את המשחק הנוראי לDS שרדתי בשביל לראות מה קורה בסוף.) הייתי צריך להגיע אל המשחק הראשון במוקדם או במאוחר. מערכת הקרבות מסורבלת לחלוטין בשביל זמן אמת, וזה בעייתי בעיקר בבוסים הלא מאד רחמניים. אבל נחמד שיש איזה שימוש עלילתי בעולמות של דיסני בהשוואה למשחקים האחרים שהם בעיקר פילרים בדרך.

    חוץ מזה אני משחק במחשב בbeyond good and evil אין הרבה לחדש עליו. הוא ממש ממכר בהתחלה עם הגיוון שלו עד שמגיעים לשלב בית המטבחיים שההתגנבות באמת מתחילה להיות מתסכלת (זה גם השלב שיש פחות סוגים אחרים של משחקיות). אבל הוא ממשיך להיות טוב, ואין לי ספק שלפני שאני יסיים אותו אני ארצה לצוד את כל החיות והפנינים לאוסף שלי.

  9. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני הבטחתי לעצמי שיום אחד אני אשלים את Kingdom Hearts… אבל ככל שעובר יותר זמן ויוצאים יותר משחקים לסדרה הזאת ככה הסיכוי (הקלוש בכל מקרה) שזה יקרה הולך וקטן.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS