גיימפוד, פרק 49: עידן הקרח

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

אז… לכבוד חגיגות השנתיים של "גיימפוד" ביקשנו מכם לשלוח לנו כל מיני שאלות. לא היתה הרבה הענות לפורמט הזה, אבל בהתחשב בעובדה שאפילו על שלוש השאלות ששלחו לנו חפרנו במשך חצי שעה, אולי עדיף ככה.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod049-25.8.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 49]

להורדה 

בפרק הזה התארח, שוב, יוגב סיטון. נו, ההוא.

3:00 – זיירמן סוף סוף הפסיק לשחק ב- Sim City Social, והתחיל להשלים משחקים אמיתיים ורציניים. למשל, Where's my Water?

5:30 – או, אם נעבור למשחקים רציניים באמת, Endless Space. אבל הוא לא מדבר עליו הרבה, כי הוא מחכה לדבר עליו עם דני. נאמן, הזיירמן הזה.

9:30 – יוגב שיחק ב- Vanquish. הוא ממליץ. עופר לא.

14:10 – הוא גם שיחק ב- Dungeon Siege 3 על הפלייסטיישן 3. הוא מעדיף את דיאבלו 3, מה שגורם לנו להזכר בכל מיני תובנות צפויות לחלוטין שבליזארד הגיעו אליהן בנוגע ל- DRM של המשחק.

16:00 – עופר שיחק בדמו של Spec Ops: The Line ולא יכול באמת להגיד כלום על הסיפור וכל הדברים שבאמת אמורים להיות מוצלחים במשחק, אבל המשחק עצמו נראה מעניין ביחס למשחקי פעולה אחרים. כמו כן, לזיירמן יש חולצה שלו. זה חשוב.

18:20 – עוד דברים שעופר שיחק בהם: הרבה PewPew באנדרואיד, ו- A Valley Without Wind.

24:00 – ולבסוף – עופר שיחק ב- [WordHero] – משחק לאנדרואיד שהשם שלו באמת כולל סוגריים מרובעים.

27:50 – דקל גילה מחדש את עולמם הנפלא של המשחקים. לרוע המזל, רוב המשחקים האלה הם דברים שכבר דיברנו עליהם יותר מדי פעמים בעבר.

29:40 – אחד מהדברים שהוא שיחק בהם שלא דיברנו עליהם היה Quantum Conundrum. זה לא פורטל.

31:30 – דקל גם ניסה את Star Wars Kinect. אפילו לשחק בזה עם Force FX Lightsaber לא הופך את זה למשחק טוב. כמו כן, הוא חנון, אבל זה לא כאילו שלא יכולתם לנחש את זה.

35:20 – שאלות מאזינים! כלומר, שאלות מאזין! יחיעם בן-שושן שלח לנו כל מיני שאלות, שענינו עליהן במשך יותר מדי זמן. השאלה ראשונה: איך אנחנו מסכמים את שנת הגיימינג הנוכחית?

41:30 – שאלה שנייה: על איזה משחק אנחנו היינו רוצים שיעשו סרט? (במהלך הדיון אנחנו מזכירים את הסרט הקצר הנפלא הזה שנעשה לפי "פורטל")

45:00 – שאלה שלישית: האם אנחנו חושבים שבעתיד הקונסולות ייעלמו ואנשים ישחקו בעיקר בסטרימינג על מחשבים, או שדווקא המחשבים ייחלשו והקונסולות יתחזקו ויהפכו ליותר מרכזיות? אנחנו עונים במקום זה על השאלה האם עצם קיומן של הקונסולות מזיק לשחקני ה- PC.

50:20 – אנחנו שמים לבשבעצם ענינו על השאלה הלא נכונה, אז אנחנו עוברים לענות על שאלה לא נכונה אחרת: האם יש הבדל אמיתי בין קונסולות ו- PC, או סיבה ספציפית להעדיף פלטפורמה אחת על פני השנייה?

52:40 – רגע, לא, זו עדיין לא היתה השאלה. עכשיו אנחנו עונים על השאלה… האם סמארטפונים יוכלו אי פעם לתפקד כקונסולות משחק? לעזאזל, אנחנו גרועים בזה.

57:00 – חדשות לסיום: OnLive פשטה את הרגל, אבל לא באמת.

1:01:20 – העדכון של Silent Hill HD Collection יצא רק ל- PS3. מה עם בעלי Xbox 360? נדפקו, זה מה. רובם אפילו לא יכולים לקבל החזר, והגרסה שלהם תסבול מבאגים נוראיים לנצח. (כמו כן, הנה הסרטון של ג'ים סטרלינג על קונאמי שיוגב מזכיר במהלך ההקלטה).

1:05:40 – סיימנו! מזל טוב לגיימפוד! מזל טוב לדורון שהתארס! ולהתראות בעוד שבועיים!

6 תגובות ל “גיימפוד, פרק 49: עידן הקרח”

  1. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אגב, זיירמן, אני חייב לציין שיוגב הקשיב לך ובאמת השתעל הרבה.

  2. spipo מאת spipo:

    53:50
    מה.. מה?

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    spipo – סליחה, טעות. אנחנו מצטערים על זה. 🙂

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אכן טעות, עכשיו זה תוקן. תודה.

  5. יוגב מאת יוגב:

    אני רק ממלא פקודות…

  6. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    תיקון טעות: Spec Ops הוא, מבחינת גיימפליי לפחות, third person shooter יחסית סטנדרטי. המערכת של Aggressive cover שדיברתי עליה היא בכלל ב-Sleeping Dogs, שבדיוק ביום של ההקלטה ראיתי טריילר דמו שלו, ולכן הבלבול.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS