גיימפוד, פרק 53: Tower Offense

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

רוב הפרק השבוע מוקדש, באופן לא מפתיע, לשני המשחקים המצוינים שיצאו בשישי שעבר – Dishonored ו- XCOM Enemy Unknown. ניסיתי לחשוב על משהו שנון לכתוב פה, אבל אין לי זמן כי אני צריך לחזור לשחק Dishonored.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod053-20.10.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 53]

להורדה 

1:10 – לזיירמן ולדני לא באמת אכפת משום דבר אחר, הם רוצים לדבר על XCOM.

3:40 – עד כמה בדיוק XCOM הוא משחק קשה ובאיזו צורה? מסתבר שאפשר לדבר ממש הרבה על הנושא הזה.

7:10 – מה הקשר בין אידיוטים לאיזורי זמן? ואיך כל זה קשור להפצה דיגיטלית?

8:10 – חוזרים לדבר על XCOM.

15:10 – בעקבות ההבנה של עופר שהוא לא נהנה ממשחקים שאין בהם תחושת התקדמות ברורה, אנחנו דנים בעלילה של XCOM ועד כמה היא באמת מורגשת.

18:00 – עופר שיחק במשחק הגדול השני שיצא השבוע: Dishonored. אבל קודם כל אנחנו תוהים האם יותר אנשים משחקים ב-XCOM מאשר ב-Dishonored (לפחות בקרב קוראי הבלוג שהגיבו בפייסבוק) בגלל נוסטלגיה, או שז'אנר האסטרטגיה חזר פתאום לאופנה.

20:30 – עכשיו באמת מדברים על Dishonored.

22:50 – לא, Dishonored הוא לא "משחק תפקידים".

31:20 – כמה מילים על ההבדל החשוב בין "an Outsider" ו-"The Outsider".

35:10 – האם Dishonored דומה מדי ל- Deus Ex / Assassin's Creed / BioShock? והאם זה בכלל רע או טוב?

37:40 – איך יכול להיות גיבור אילם שמתחברים אליו יותר מאשר לגיבור אילם אחר? (תיקון קטן: הגיבור של Dishonored כן מדבר, פשוט ממש מעט ובלי קול אמיתי, רק דרך הממשק של הדיאלוגים.)

39:20 – זיירמן שיחק גם ב-Monsters Ate My Condo, משחק סוג-של-Match-3 הזוי לחלוטין לאנדרואיד מבית Adult Swim.

43:40 – עופר מסכם ממש בקצרה את Uncharted הראשון והשני.

44:00 – כמה הערות מהקהל (בטוויטר) לפני החדשות.

46:00 – חדשות! מצלמה חדשה של מיקרוסופט בשם Digits מסוגלת לזהות באופן מדויק את כל התנועות של היד, כולל אצבעות. כמו הקינקט, זה נראה מאוד מעניין להרבה שימושים שאינם משחקים. וכמו הקינקט, בעניין המשחקים אנחנו פסימיים.

49:00 – כריס רוברטס, שהיה אחראי בזמנו ל-Wing Commander ועוד סימולטורי חלל קלאסיים, רוצה להחיות את הז'אנר עם משחק MMO שאפתני למדי, והוא אוסף תרומות סטייל-Kickstarter באתר מיוחד. זה כמובן שולח אותנו לדיון על משחקי חלל באופן כללי.

55:20 – לא באמת מעניין אותנו מה קורה ב-WoW. אז אנחנו מדברים על זה דקה שלמה בכל זאת.

56:30 – רותי שואלת אם שיחקנו ב-Plague Inc, המשחק שבו משחקים מגפה שצריכה להשמיד את האנושות. התשובה היא לא, אבל ידידת הבלוג קרן לנדסמן (שהיא לא גיימרית אבל כן חוקרת מגפות במקצועה) כתבה עליו בבלוג שלה. אתם מוזמנים לקרוא עליו שם, היא בכל מקרה מבינה בזה הרבה יותר מאיתנו.

57:30 – סיימנו! תודה לכל מי ששאל שאלות והעיר הערות בטוויטר.

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 53: Tower Offense”

  1. קרן מאת קרן:

    הי! הזכרתם אותי! וווי! ואפילו בתחום שלי (סוג של)! יאי!

    (קרן בהתלהבות).

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS