מאז ההרפתקה של טים שייפר ב- Kickstarter בתחילת השנה, לא עובר שבוע בלי שאנחנו שומעים על איזשהו פרויקט Crowdsourcing כזה או אחר. אבל יש פרויקטים, ויש פרויקטים. Star Citizen הוא אחד מאותם פרויקטים. על פניו, הסיפור הוא סטנדרטי: מפתח משחקים עתיר ניסיון מנסה להחיות ז’אנר שכמעט מת לחלוטין (כמו קווסטים, או משחקי-אלים) זוכה לתשובות לא-מספקות מיותר מדי מפיצים, ופונה לקהל הרחב. אבל מה שמיוחד כאן הוא סדר הגודל. Star Citizen גייס, בתום חודש גיוס הכספים הראשון, 6.2 מיליון דולר. ומכיוון שמרבית הגיוס לא נעשה דרך Kickstarter והוא לא מוגבל בזמן, המשחק עדיין ממשיך לגרוף כסף. נכון לזמן כתיבת שורות אלו הוא כבר גייס 7 מיליון דולר.
רוב הפרק השבוע מוקדש, באופן לא מפתיע, לשני המשחקים המצוינים שיצאו בשישי שעבר – Dishonored ו- XCOM Enemy Unknown. ניסיתי לחשוב על משהו שנון לכתוב פה, אבל אין לי זמן כי אני צריך לחזור לשחק Dishonored.
[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod053-20.10.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 53]