גיימפוד, פרק 57: פינת התמיכה הטכנית של זומביט

עידן זיירמן|גיימפוד 3 תגובות »

זיירמן חזר! ואיתו הגישה האיכפתית והפילנתרופית. וגם הנסיונות הכושלים להקליט את הפתיחה של הפרק.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

להורדה

המשך »

DirectX 10: לא ביג דיל.

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

עדכון חדש ל- Company of Heroes, כנראה משחק האסטרטגיה בזמן-אמת הטוב ביותר שקיים היום, מאפשר להפעיל את המשחק בעזרת DirectX 10. סרטון שעלה ל- Eurogamer מציג את ההבדלים ה… אה… בולטים לעין. בערך.

אם בחלק מהתמונות עוד ניתן להבחין במשחקי אור וצל מתוחכמים יותר, התמונות מתוך המשחק עצמו שמופיעות בסרטון, בצירוף לכתבה הזאת על גרסת ההדגמה של Lost Planet, יסבירו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת: נוסחת העלות/תועלת של מעבר ל- DirectX 10 נראית, בשלב הזה, עגומה במיוחד. מנועים גרפיים חדשים וכרטיסי מסך חדשים עלולים לשנות את זה, אבל ביחס לתועלת הגרפית המינימליסטית, לא ברור למה צריך את הדבר הזה.

הדבר הזה, בשילוב עם הביקורות הממוצעות-בקושי שמקבל Halo 2 בגרסת המחשב האישי שלו, חייב לגרום לכל גיימר שמכבד את עצמו לתהות למה לעזאזל הוא צריך Windows Vista.

נו, לפחות יש להם את Geometry Wars.

החדשות המשמחות של השבוע

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

לעזאזל, כבר כמעט חצות, יש המון עדכונים מכל השבוע שאני צריך להשלים ולקרוא, ואני עדיין ממשיך לשחק ב- Peggle כמו אידיוט. מילא אם הייתי משחק במשהו שגורם לי להרגיש כמו גיימר "רציני". נניח, Geometry Wars המהולל. אבל… Peggle. פשוט כואב.

בכל מקרה, כרגע הצלחתי לשמוע את החדשות הטובות ביותר של השבוע: הוכרז משחק ההמשך ל- Company of Heroes – משחק האסטרטגיה בזמן-אמת הטוב ביותר שיצא לי לשחק בו בשנים האחרונות.

נכון, ההכרזה הזו היתה צפויה, אבל הנה כמה דברים שלא הצלחתי לנחש ממנה: המשחק לא יתמקד בחזית המזרחית, כפי שרוב האנשים ניחשו לפני כחצי שנה – אלא ימשיך להתמקד בחזית המערבית, וייתן לשחקנים הזדמנות לשחק לא באחת – אלא בשתי מערכות לשחקן היחיד: אחת בתור גרמניה (אותה יכולנו לשחק כבר במשחק מרובה המשתתפים של המשחק המקורי) ואחת בתור בריטניה. חוץ מזה, למשחק תהיה תאימות מלאה עם Company of Heroes המקורי במשחק מרובה-משתתפים. גם זה קצת תפס אותי בהפתעה.

מה שכן מעלה אצלי סימני שאלה זו ההודעה לעיתונות, שהסבירה ששני הצבאות מעלים את סך הצדדים הזמינים למשחק מרובה-המשתתפים לארבעה צבאות. סליחה? לא היו גרמנים כבר במשחק המקורי? או שיש עכשיו שני צבאות לגרמנים? מוזר.

למי שהצליח לפספס את זה, הידיעה הזאת מעוררת התרגשות כי, מה לעשות, מאוד אהבתי את Company of Heroes. ולא רק אני. הוא מקבל ממוצע מטורף של ציונים ברחבי העולם. וכמו בפוסט שלי על Deus Ex, קיירון גילן מסביר את זה הכי טוב. המשחק הזה פשוט הזכיר לנו למה משחקים שמבוססים על מלחמת העולם השנייה היו כל כך פופולריים מלכתחילה. הוא הפסיק לגרום לקונספט הזה של משחק להראות נדוש. ולעזאזל, הוא פשוט היה משחק מדהים. מסוג הדברים שאחריהם קשה מאוד להסתכל למשחקים כמו Command & Conquer 3 בעיניים (מצד שני, הוא עוד לא הגיע אלי לביקורת, אז אין לי בסיס טוב לטענה הזאת).

תאריך יציאה? עדיין אין. הימור פרוע: אוקטובר 2007. הרגישו חופשי לשתף את ההימורים שלכם כאן.


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS