משחקים המוניים בקונסולות

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

Eurogamer הגיחו אתמול עם מאמר מעניין במיוחד, על עתידם של המשחקים ההמוניים על גבי הקונסולות. לטענתם, נראה שכל התנאים לשגשוגו של הז'אנר מתקיימים: החיבור לרשת מספיק קל, הביצועים מספיק טובים – ונראה שאפילו המחסור במקלדות הוא לא בעייתי מספיק. אז למה זה לא קורה?

אני אשאיר ל- Eurogamer להגיד את התשובה. כשחושבים עליה, היא די צפויה, בסך הכל.

תגיות: ,

McGee ביער הקסום

עידן זיירמן|שטויות 4 תגובות »

Tale of Tales, החבר'ה הבלגיים שעומדים מאחורי The Endless Forest (עוד פרויקט מעניין שאני אשמח לכתוב עליו, יום אחד), תפסו את אמריקן מק'גי לשיחה קצרה.

על אמריקן מק'גי כתבתי, בפעם האחרונה, כשהפרויקט החדש שהוא עובד עליו נחשף. American McGee's Grimm אמור להיות משחק שישוחרר באופן אפיזודי, בסדר גודל רציני יותר מזה שראינו עד כה – לא פחות מ- 24 פרקים מובטחים תחת המותג החדש, כשכולם אמורים להגיע לרשת בקצב אחיד של פעם בחודש. המשך »

DirectX 10: לא ביג דיל.

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

עדכון חדש ל- Company of Heroes, כנראה משחק האסטרטגיה בזמן-אמת הטוב ביותר שקיים היום, מאפשר להפעיל את המשחק בעזרת DirectX 10. סרטון שעלה ל- Eurogamer מציג את ההבדלים ה… אה… בולטים לעין. בערך.

אם בחלק מהתמונות עוד ניתן להבחין במשחקי אור וצל מתוחכמים יותר, התמונות מתוך המשחק עצמו שמופיעות בסרטון, בצירוף לכתבה הזאת על גרסת ההדגמה של Lost Planet, יסבירו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת: נוסחת העלות/תועלת של מעבר ל- DirectX 10 נראית, בשלב הזה, עגומה במיוחד. מנועים גרפיים חדשים וכרטיסי מסך חדשים עלולים לשנות את זה, אבל ביחס לתועלת הגרפית המינימליסטית, לא ברור למה צריך את הדבר הזה.

הדבר הזה, בשילוב עם הביקורות הממוצעות-בקושי שמקבל Halo 2 בגרסת המחשב האישי שלו, חייב לגרום לכל גיימר שמכבד את עצמו לתהות למה לעזאזל הוא צריך Windows Vista.

נו, לפחות יש להם את Geometry Wars.

הציטוט הנעלם

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

gameindustry.biz מספר: בראיון שניתן ל- Eurogamer, רובין ווקר מ- Valve אמר כי החברה לא מתכוונת לדרוש תשלום על תוכן שנוצר ע"י המשתמשים, לאחר שהמשחק מופץ. "אתה קונה את המוצר, אתה מקבל את התוכן", זו הפילוסופיה שהוא מתפאר בה.

אבל הדבר המוזר בכל הסיפור הזה? אין לנושא הזה ממש אזכור בראיון עם רובין ווקר שמופיע ב- Eurogamer. יש רק אזכור עקיף לנושא הזה בכתבת ה"בקרוב" השניה ש- Eurogamer העלו על המשחק.

אבל זה לא באמת חשוב. הסיבה שרציתי לכתוב על זה מלכתחילה, היא ש- gameindustry.biz מייחס לרובין ווקר גם את הציטוט הנפלא: "אנחנו מרוויחים יותר כסף כי יותר אנשים קונים את המוצר, לא כי אנחנו מנסים לחלוב עוד כסף מהלקוחות".

מעניין איך זה מתיישב עם החדשות האחרונות בנוגע ל- Half Life 2: Episode Two…

עריכה: עכשיו גם Eurogamer העלו את אותה הידיעה. נראה לי שאני אקרא את הראיון עוד פעם. אני בטוח מפספס כאן משהו.

תראו, אני עף!

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

ב- Eurogamer יש טריילר חדש ל- Medal of Honor: Airborne, שמנסה להסביר מה אמור להיות כל כך מגניב במשחק הבא בסדר: אפשר יהיה לבחור את נקודת ההתחלה שלכם בכל שלב, והמשחק אמור להיות שונה לחלוטין בכל פעם שתשחקו בו, בהתאם לנקודה שבה תנחתו.

הבעיה היא שבפועל, זה כנראה לא יהיה כל כך מגניב.

כי אחרי הכל, מה הבעיה של המפתחים פשוט לפזר אויבים במסך באופן אקראי? סדרת Rainbow Six, למשל, עשתה את זה במשך שנים. כל מה שדואגים זה רק לפזר אותם בריכוזים גדולים מספיק בכמה נקודות מסביב לנקודת היעד, וזהו – הבטחתם לעצמכם קרב 'גדול ומעניין' בנקודה אחת לפחות בשלב. זהו מה שזה כן יעשה, ככל הנראה, זה למנוע מהמפתחים להשתמש בקטעים מתוסרטים בנקודות מסוימות בשלב – ובכך המשחק יהפוך לג'נרי הרבה יותר.

חייבים לתת ל- EA מעט קרדיט: אולי הם יצליחו להוציא מזה משהו מאוד מוצלח. אבל אחרי שכל כך הרבה משחקים ניסו לנפנף בעיצוב שלבים מרובה-אפשרויות בניסיון להעלות את הערך של השלבים שלהם בכל מקרה, קצת קשה לי להתרשם.

הפואמה של Funcom

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

לפני יומיים פרסמתי כאן פואמה הזויה למדי, שפורסמה ב– Eurogamer. ובכן, מאז – כתב החידה נפתר, גולשים מצאו את הפורום החבוי, והמשחק נחשף. Eurogamer פרסמו היום הסבר על מה לעזאזל מדובר: משחק המוני של חברת Funcom בשם The Secret World.

המשחק, שפיתוחו מנוהל ע"י הבחור שאחראי ל- The Longest Journey ו- Dreamfall, מציג אלמנטים מאוד דומים: עולם של קסם ה'מקביל' לעולם האמיתי שלנו. ימים יגידו האם המשחק (שמיועד לקונסולת ה- X360 ולמחשב האישי) יצליח להיות מוצלח כמו הדרך המקורית שבה הוא נחשף ביומיים האחרונים…

אגב, בנוגע לפתרון החידה: כל שורה היא אנאגראמה. הן מכילות את אותן אותיות, שבסידור שונה מרכיבות את המשפט "Dark days are coming". כניסה לאתר darkdaysarecoming.com תוביל אתכם לתמונה הזויה של עיר, בה מסתתרות ארבע נקודות, שלחיצה על כל אחת מכם תיצור שלושה סמלים על המסך. מתוך כל שלישיה של סמלים, אתם צריכים לבחור אחד ולשים אותו באאחד מצדדי העיגול שנמצא במרכז המסך. בשביל לקבל רמזים בנוגע לצורה שאתם צריכים לבחור ולמיקום שלה\ הקלידו כל אחת משורות השיר עם הסיומת .com, ובדקו את מה שאתם מקבלים.

מכאן והלאה, אתם יכולים להסתדר לבד. 🙂

WTF?

עידן זיירמן|שטויות 2 תגובות »

לפני חודש, פרסמתי כאן טיזר מעניין למשחק כלשהו של Ubisoft. מסתבר, כי הרעיון לפרסם חידה כטיזר למשחק כלשהו – הוא קצת פחות נדיר משחשבתי. אז כן, פעם נוספת, משחק חדש מפורסם באמצעות כתב חידה. אבל ההבדל הוא שהפעם – כתב החידה הזה מופיע בצורת תמונה, ולא בצורת אתר פלאש מתחכם – ואין אפילו חברה שחתומה עליו.

אז קדימה. האם אתם יכולים לפצח את החידה?

(הערה: הקישור הוא ל- Eurogamer, כי בתגובות לידיעה הזאת ניתן למצוא מספר גולשים שפתרו את החידה במלואה, אם באמת אין לכם כוח אליה. תהנו).

(עדכון: הפתרון, כך אומרים ב- Eurogamer, יפורסם ביום שישי)


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS