גיימפוד, פרק 77: לונדוניום, אחוזת בית, כפר סבא

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

תראו מה זה! עוד פרק קצת יותר ארוך מהרגיל! אנחנו משוגעים! שמישהו יעצור אותנו!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod077-11.10.2013.mp3|titles=Episode 77: Londonium, Achuzat Bait, Kfar Saba]

להורדה

0:50 – זוכרים את ינאי? שבפעם האחרונה שהוא התארח אצלנו הוא היה חלק מפודקאסט כזה שנקרא "פאנבויז"? אז עכשיו הוא עושה דברים אחרים בחיים. כמו סטנד-אפ. ופודקאסט חדש. והוא עדיין מתארח אצלנו! איזה קטע!

3:00 – דקל היה ב- Eurogamer Expo בלונדוניום, והוא שיחק שם בהרבה מאוד דברים ואז לא כתב על זה פוסט, החצוף. מה שאותנו הכי מעניין לשמוע עליו זה ה- Oculus Rift, מכשיר ה- Virtual Reality המגניב בטירוף שכולם ממש מתלהבים ממנו עכשיו. אז הוא מספר על זה.

12:15 – הוא גם שיחק קצת עם הקונסולות החדשות, ותיאר את המשחקים שלהן בעזרת שימוש מוגזם במילה "יפה".

15:20 – דורון שיחק ב- Tomb Raider. כמו כן, ייתכן שדורון סובל מהפרעת אישיות דו-קוטבית.

20:40 – דורון שיחק גם ב- DLC הראשון של Dishonored. הוא מספר, בקצרה, שהוא "סבבה לגמרי", מה שגורם לדקל לתעל את רוחו של ניר קיטרו כדי שתספר כמה שהוא לא התלהב מה- DLC של Dishonored. לא ידעתי שאנחנו מסוגלים לעשות את זה.

23:00 – זיירמן לא שיחק במשהו חדש/מעניין, אבל הוא שיחק ב- XCOM ביחד עם ה- DLC הקטן שיצא לפני בערך שנה (Slingshot), והוא אומר שאין לו יותר מדי דברים להגיד עליו. אתם כבר יודעים איך זה יסתיים.

26:20 – ינאי שיחק ממש טיפה ב- GTA V, אבל בהתחשב בזה שזיירמן עדיין לא קיבל את העותק ה!#@#@!#! שלו, נאלץ להסתפק בזה.

27:20 – ינאי גילה רק השבוע את הקטע הזה שהפלייסטיישן 3 מקבל תשלומים ב- Paypal, וזה גורר שיחה על ה- Xbox 360 מול ה- PS3 וה- Xbone מול ה- PS4. אתם יודעים, כי לא היו לנו מספיק כאלה.

30:40 – חדשות! סוף סוף יש לנו תירוץ לדבר על Valve במשך חצי שעה. אנחנו קודם כל מדברים על שלוש ההכרזות הגדולות של Valve: ה- SteamOS, ה- Steam Machines וה- Steam Controller.

34:40 – לנו ממש קשה להבין את הקטע, אבל כל מיני מפתחים שהתנסו קצת עם ה- Steam Controller מפגינים דווקא אופטימיות זהירה. מאוד זהירה, אבל אופטימיות!

47:40 – אנחנו מדברים קצת על המפרט של אב הטיפוס של Valve ל- Steam Machines, וזורקים כל מיני הערכות מחיר חסרות בסיס והשערות מצוצות מהאצבע. כיף!

52:30 – האם Valve יכולים להרשות לעצמם למכור את החומרה שהם ייצרו במחירי הפסד, בסגנון מיקרוסופט וסוני?

54:40 – גם Nvidia רוצה לראות יותר גיימינג על לינוקס

55:10 – ה- Xi3 Piston, שהוא לא ה- Steam Box, יוצא ביום שישי השחור הקרוב במחיר של 1000$

56:20 – לא מעניין אותנו לדבר כל כך על כמה GTA V מכר (הרבה), אז אנחנו מנסים לדבר על הבעיות שהיו לו מאז שהוא יצא. ואז יוצא שאנחנו מדברים על Cookie Clicker.

1:00:40 – גרסת ה- PC של Bioshock 2 מפסיקה לעבוד מול Games for Windows Live ועוברת לעבוד מול Steamworks. זו לא ידיעה חשובה, אבל כל מסמר בארון הקבורה של GFWL משמח אותנו בצורה לא-פרופורציונלית בעליל (אגב, בניגוד להלעזות שהושמעו בפודקאסט – הודיעו על סגירת Games for Windows Live לפני קצת פחות מחודשיים)

1:02:00 – אנחנו עוברים לדבר על סימולטורים וה- Oculus Rift

1:03:10 – לא, די, תפסיקו! אין מה להגיד על Half Life 3! זו הפעם האחרונה שאנחנו אומרים שלא נדבר על Half Life 3, ואז מדברים על למה אנחנו לא מדברים על Half Life 3!

1:05:40 – זיירמן מדבר על Alone, משחק האימה המבריק ל- Oculus Rift. באמת שאתם חייבים לראות את הקישור הזה.

1:07:50 – אנחנו מסיימים! את ינאי אתם יכולים למצוא במלא מקומות – הוא עושה סטנד-אפ בתל אביב, הוא מקליט את הפודקאסט גיקאאוט, וגם יש לו חשבון פייסבוק וטוויטר, כמו לכולם. וכמו לכולם, גם לנו יש דף בפייסבוק וחשבון טוויטר, ואנחנו לפעמים כותבים שם דברים.

9 תגובות ל “גיימפוד, פרק 77: לונדוניום, אחוזת בית, כפר סבא”

  1. רוני מאת רוני:

    1. לגבי הסטים בוקס – לדעתי, אחד היתרונות בלשחק על המחשב הוא העובדה שאנשים זקוקים למחשב להמון שימושים אחרים – עבודה לימודים וכו'. ברגע שקנית מחשב כי אתה חייב אותו גם ככה אז להוסיף כמה מאות שקלים בשביל להפוך אותו למכונת גיימינג זאת הוצאה סבירה. לקנות מחשב שאי אפשר לעשות בו כלום חוץ מלשחק במחירים שמדברים על זה שזה יעלה יהיה לא רלוונטי להמון אנשים.
    2. זה שביושוק השתחרר סוף סוף מכבלי GFWL זה נחמד. זה ש-2K מחלקים לכל מי שרכש בעבר את ה-DLC שלו זה אפילו יותר נחמד. למי שעדיין לא שיחק ב-Minerva's Den עד עכשיו נגמרו התירוצים.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    לגבי 1 אתה צודק. נצטרך לראות כמה נוח להשתמש בסטים בוקס למטרות שאינן משחקים.
    לגבי 2 – אני שומע מה שאתה ודורון אומרים, אבל לי יש את ביושוק 2 בסטים, ולא כתוב שיש לי את Minerva's Den, אז אני לא יודע.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אה, רגע, פתאום כן יש לי את Minerva's Den. לא חשוב. מוזר.

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אני חושב שאתם מפספסים כמה דברים מאוד חשובים לגבי הסטים בוקס.
    1. הגמישות. גם אם מתעלמים מהעדכונים שקרו אחרי ההקלטה (בפרט, שהם יתמכו גם ב-AMD), יש טווח די גדול של אופציות, בניגוד לקונסולות ששם יש קונפיגורציה קבועה אחת.
    2. התכנון של Valve למצב שבו סטים בוקס אחד משרת כמה מסכים וכמה שחקנים במקביל.
    3. ההבדל במודל התמחור, שהוא בכל זאת מאוד משמעותי.
    4. מודים.

    חוץ מזה, הם אמרו שהמערכת תהיה לגמרי hackable, אז גם אם הם לא יאפשרו להריץ תוכנות שאינן משחקים (מה שלדעתי ממש לא סביר), תוך כמה ימים/שבועות יהיה מוד שמאפשר את זה.

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אין ספק שאפשר יהיה להריץ תוכנות שאינן משחקים, כי המערכת הזו, ת'כלס, מסתירה בתוכה PC. לא על זה דיברתי. דיברתי על זה שבתור קופסה שאמורה לשבת בסלון של הבית, לא בטוח שמישהו ירצה להשתמש בה בשביל לערוך מסמכים.

  6. רוני מאת רוני:

    אני חושב שאין ספק שלא יהיה נוח לעבוד עם זה לדברים שהם לא משחקים. דבר ראשון, מה שזיירמן אמר, זה אמור להיות בסלון מחובר לטלוויזיה. לא בדיוק המקום בו הייתי בוחר לכתוב את הסמינריון הבא שלי, גם אם אפשר לחבר לזה מקלדת. דבר שני, זה מריץ לינוקס,מה שממש לא אידאלי להרבה מאוד שימושים שאנשים זקוקים להם מהמחשב.
    כן, זה יכול לתפוס כמה גיימרים, אבל קשה לי לראות איך זה תופס את המסה הגדולה של שחקני ה-PC, אותם אנשים שקונים מחשב בעיקר לשימוש כללי ומוסיפים לו כרטיס מסך וקצת זיכרון כדי שבזמנם הפנוי יוכלו גם לשחק עליו.

  7. jbar מאת jbar:

    (כל הזמן אני תוהה אם אי-פעם מישהו יקרא את ההודעות שנכתבות שנתיים לאחר הפודקסט)
    לגבי ה DLC של Dishonored: ההרחבה השניה, The Brigmore Witches היא המשך ישיר של ההרחבה הראשונה The knife of dunwall (דהיינו, ממשיכים לשחק את דאוד). אם להרחבה הראשונה לוקח זמן להמריא, פה אנחנו סוגרים את הסיפור של דאוד ומגלים מה בדיוק קרה. מבחינתי, החלק השני היה מעניין מאוד מבחינה עלילתית וממש אהבתי את המסתורין שנחשף אט-אט, מה שלא היה במשחק המקורי.
    מאוד מומלץ, וסיום הולם למשחק לפני שמתחילים לפמפם לנו את Dishonored 2.

  8. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    לא שיחקתי ממש ב-DLC כי עד שהגעתי לזה כבר לא זכרתי בכלל את המכניקה וה-DLC די מניח שאתה כבר יודע איך לשחק, אבל מעניין להגיד שזה ״לפני שמתחילים לפמפם לנו את Dishonored 2״ כשה-DLC השני יצא שנה וחצי לפני שמישהו בכלל דיבר על הקיום של Dishonored 2…

    (וכן, חלקנו קוראים את כל התגובות בבלוג, לא משנה כמה הפוסטים ישנים)

  9. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כן, גם אני קורא את כל התגובות, לא משנה עד כמה הפוסטים ישנים. אבל אין לי שום דבר להגיד על Dishonored.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS