גיימפוד, פרק 78: זיירמן אומר משפטים

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod078-25.10.2013.mp3|titles=Episode 78: Zeierman Saying Sentences]

להורדה

0:50 – הבן האובד שב הביתה! עופר חזר להקליט איתנו! שמחה! ששון! לאג מזעזע כי מעתה והלאה הוא נמצא בניו-יורק!

2:20 – בשעה טובה, זיירמן קיבל את GTA V! אבל זה קרה בערך חמש דקות לפני ההקלטה, אז אין לו שום דבר להגיד על זה (כלומר, *באמת* אין לו שום דבר להגיד על זה. זו לא אחת מהפעמים האלה שבה אנחנו אומרים שאין לנו משהו להגיד על משחק מסוים ואז אנחנו מדברים עליו שעה וחצי).

3:10 – מה שזיירמן כן רוצה לדבר עליו זה The Wolf Among Us, המשחק החדש של Telltale, שהוא כמו The Walking Dead, אבל יותר טוב (בעיני זיירמן) או קצת פחות טוב (בעיני עופר).

18:10 – מסתבר שזיירמן שיחק החודש לא במשחק חדש אחד – אלא שניים! רק שהשני הוא בעצם גרסת Standalone למוד שיצא ב- 2011. קבלו את The Stanley Parable! הוא אדיר!

24:20 – עופר קנה לעצמו Nexus 7, וניסה לשחק עליו ב- Star Control 2, במידות לא-מרשימות של הצלחה.

30:40 – דני מחפש משחקי אנדרואיד מתוחכמים. למה זה כל כך קשה?

31:40 – עופר מזכיר שעוד מעט יוצא Plants vs. Zombies 2 לאנדרואיד (בזמן שעבר מאז הקלטת הפרק, אגב, הוא יצא), וזיירמן מתלונן על כמה שהוא פחות מוצלח מהמשחק הראשון.

32:20 – אבישי אולי התלהב מ- SpaceChem, אבל אל תנסו לשחק אותו על גודל מסך שיותר קטן מ- 10 אינץ'. פשוט אל.

33:20 – אבישי הוריד את ה- Humble Indie Bundle האחרון שיצא לאנדרואיד. מה שגורם לנו לדבר על… ובכן, אזורי זמן, וכאלה.

35:40 – הנה, רגע, אנחנו מדברים על ה- Bundle. בין השאר, אבישי מדבר על Balloon Tower Defense 5 – משחק אנדרואיד שסחט מאבישי את המחמאה הגדולה ביותר שהוא נתן למשחק אנדרואיד: מאוד סביר.

38:40 – הוא גם מזכיר את Star Command – סוג של FTL. בערך. לאנדרואיד. אבל לא לגמרי. זה היה לו די נחמד, עד שהוא העלה את רמת הקושי.

42:10 – זיירמן התקבל לבטא של ה- Steam Family Sharing. אבל זה לא עוזר לו בכלל.

46:00 – חדשות! אנחנו מתחילים מלדבר על הסרטון ששוחרר שמציג את ה- Steam Controller, ומפגינים רמות שונות של אופטימיות.

48:30 – הולכות להיות גם Steam Machines מבוססות AMD. אנחנו מגיבים לזה ברמות שונות של איכפתיות.

49:50 – מלא דחיות! Watch_Dogs נדחה! The Crew נדחה! מה שמעניין בסיפור הזה זו הצורה שבה הרשתות שאספו הזמנות מוקדמות לבאנדלים של קונסולות הדור הבא התמודדו עם ההכרזה. וספציפית, הצורה שבה אחת מהרשתות לא התמודדה.

54:00 – ג'יין ג'יינסן עושה רימייק HD ל- Gabriel Knight. אנחנו מפרגנים.

56:40 – ואנחנו מסיימים! כרגיל, נזכיר לכם את קיומם של דף הפייסבוק שלנו או חשבון הטוויטר שלנו. וגם את הדף שלנו ב- iCast, אם בא לכם לדרג אותנו שם ולעשות שיגועים ובלגנים.

11 תגובות ל “גיימפוד, פרק 78: זיירמן אומר משפטים”

  1. ... מאת ...:

    אררגגגג. פרקים חדשים לא עולים לאייטיונס ? כמה זמן זה כבר נמשך ? למה?

    מצד שני יש לי 3 פרקים לשמוע… 🙁

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אוי! אחרי הבנאדם השני שהעיר לי על זה שיש בעיה עם אייטיונז נפל לי האסימון. זה באשמתי. עדכנתי את הקובץ הלא-נכון. יטופל מיידית.

  3. דרור מאת דרור:

    סימן חיים…

  4. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    GTA 5 יש גם ב – Games on Demand בהתאם למדיניות ה – "חדשנית" של מיקרוסופט לאפשר לקנות משחקים שם פחות מחצי שני אחרי שהם יוצאים… הבנתי גם שאפשר לעשות שם את הטריק של התקנת דיסק אחד בכונן ודיסק שני בדיסק און קי של 16GB כדי לשחק בלי הרעשים של הדיסק ובלי בעיות גרפיות.

    Punch Quest ו- Time Surfer מן הסתם זמינים גם לאייפד ולדעתי פאנץ' הוא קצת יותר מלתת אגרופים : אם משחקים יותר מחצי דקה מתחילים קטעים של פלטפורמה שדורשים גם לקפוץ.

    בנוגע למשחקים של Telltale, רוב המשחקים הרצינים שלהם עד The Walking Dead אכן היו זוועתים, אבל סאם ומאקס ואי הקופים היו לא רעים בכלל, ואני אישית גם אהבתי את כל העונה של בחזרה לעתיד (למרות שרוב המעריצים המושבעים תיעבו אותו). נכון שהם לא עשו קווסטים אמיתים אף פעם, אבל אני מעדיף שיהיו קווסטים יותר קאזוואלים שימכרו טוב מאשר שאנשים יפסיקו לפתח בכלל קווסטים מחוץ לאירופה (ובפרט גרמניה) בגלל שהם לא רווחיים…

  5. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    אוקי, במחשבה שנייה זה נשמע דפוק, אבל ממש נהניתי מ – Punch Quest עד שהתחילו לקלקל אותו עם כל המצבי פרימיום.

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כן, GTA V הגיע ל- Games on Demand קצת אחרי שהקלטנו את הפרק הזה. כל הכבוד למיקרוסופט, באמת.

    ולגבי Telltale וקווסטים: אני מצטער, לי אין סנטימנטים. אם אף אחד לא מצליח לעשות קווסט טוב, אז נו, שוין, שלא יהיו קווסטים. 🙂

  7. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    כמו שאמרתי, הדעה שלי על TellTale פרה-The Walking Dead היא שרוב מה שהם עשו היה גרוע, ומה שלא היה לכל היותר meh. כשנקודת המוצא שלך היא סאם ומקס או אי הקופים המקוריים, ״לא רע בכלל״ זו נפילה משמעותית.

    אבל האמת שלדעתי הבעיה היא הרבה יותר עמוקה מזה: זה פשוט לא ז׳אנר כזה מוצלח. קווסטים ממש הצליחו בתחילת-אמצע שנות ה-90 כי זו הייתה בערך הדרך היחידה שידעו אז לספר סיפור מוצלח ולשים דיאלוגים מעניינים/שנונים במשחק. אבל ב-15 שנה האחרונות היו כל כך הרבה שיפורים והיום בהחלט אפשר לעשות משחק עם סיפור טוב, דמויות מעניינות ודיאלוגים מוצלחים שגם יש לו גיימפליי יותר מעניין מ״ללכת ממקום למקום ולחפש מה הדבר שמקדם את העלילה אם לוחצים עליו״. אפילו אם מתמקדים בחידות ואתגרים מחשבתיים יש משחקים כמו פורטל ו-Psychonauts שעושים את זה בצורה שהיא הרבה יותר engaging.

  8. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    יש בזה בהחלט משהו, לפעמיים גם אני רוצה שהעלילה תתקדם ולא לחפש שוב פעם איפה צריך להשתמש במברג הזה…

  9. גיימפאד » גיימפוד, פרק 80: Click & Drop מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 80: Click & Drop:

    […] 6:20 – עופר ניצל את המחשב החדש שלו בשביל לשחק ב- The Stanley Parable, אבל כבר דיברנו עליו מלא בפרק 78. […]

  10. גיימפאד » 2013: סיכום שנה – עופר מאת גיימפאד » 2013: סיכום שנה – עופר:

    […] אבל השנה היו שני סיפורים ממש קיצוניים שגרמו לי לשים לב במיוחד לעניין הזה, ולהרגיש שאולי אחרי כל כך הרבה שנים הגיע הזמן שאנשים בתעשייה ילמדו להעריך זמני פיתוח כמו שצריך. הראשון הוא Broken Age, המשחק של Double Fine, שההצלחה שלהם בקיקסטארטר עלתה להם לראש וכתוצאה המשחק יצא ב-scope הרבה יותר גדול ממה שסביר, ועכשיו הם צריכים להסתמך על Steam early access למרות שהם הבטיחו לתורמים גישה ראשונה למשחק; השני הוא Watch_Dogs, שאחרי חודשים של הייפ כ-launch title מוביל לקונסולות החדשות, נדחה בחצי שנה בהתראה של פחות מחודש וגרם לכל מיני בעיות מעניינות. […]

  11. גיימפאד » גיימפוד, פרק 98: אף אחד לא אוהב את דני מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 98: אף אחד לא אוהב את דני:

    […] בפודקאסט הזה". הוא לא מצליח (כי בכל זאת, כבר דיברנו על Star Control 2 במסגרת הפודקאסט), אבל הוא בכל זאת מדבר על Sacrifice – אחד […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS