עכשיו ב- Steam: ההמלצות של “גיימפאד”!

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

Capture חדי האבחנה שביניכם בוודאי שמו לב לכך שחנות משחקי ה- PC הדיגיטלית הגדולה בעולם עברה מהפכה קטנה. המהפכה הזאת כוללת כל מיני שינויים מוצלחים (אפשרויות חיפוש חדשות!), שינויים פחות מוצלחים (רשימת המשחקים החדשים נדחקה אפילו יותר לשוליים), ושינויים מאוד מוצלחים. אחד השינויים המאוד המוצלחים האלה הוא הוספת ה- Curators למערכת.

Curators ב- Steam הם “אינדיבידואלים או ארגונים שעוזרים לאנשים לגלות משחקים מוצלחים בקטלוג Steam בעזרת ההמלצות שלהם”. אישית, אני חושב שאחת המטרות העליונות של הבלוג הזה והפודקאסט שאנחנו מקליטים היא לעזור לאנשים לגלות משחקים מוצלחים, אבל זה נחמד סוף כל סוף לתת לחלק הזה ביטוי רשמי ב- Steam.

אז זה מה שעשינו! מהיום, יש לנו דף Curator ב- Steam, שבו אנחנו נפרסם משחקים מוצלחים שכתבנו עליהם ביקורות מפרגנות בבלוג, או שאמרנו עליהם דברים אוהדים בפודקאסט. אם יש לכם חשבון Steam, אתם יותר ממוזמנים לעקוב אחרינו שם, ואז תראו את ההמלצות שלנו מגיעות מדי פעם לעמוד הראשי שלכם ב- Steam.

כמובן, אנחנו לא היחידים שעושים את זה. הפיצ’ר הזה רק יצא, וכבר יש כמה אלפי Curators ב- Steam. חלקם, כמו החשבון של Total Biscuit, כבר משכו יותר ממאה אלף עוקבים, ככה שאתם ממש לא חייבים להסתפק רק בחשבון שלנו. אבל אנחנו, כמובן, נהווה תוספת מצויינת של טעם טוב. ובעת הצורך, גם Cook, Serve, Delicious.

תגיות: ,

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS