גיימפוד, פרק 117: הצינור

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

לאחרונה היו כמה פרקים שלא נשאר לנו זמן לחדשות למרות שקרו דברים מעניינים שבהחלט רצינו לדבר עליהם. אז החלטנו לנסות פורמט חדש: הפסקה איפשהו באמצע הפרק בשביל חדשות, ואז חוזרים למשחקים.

…אז כמובן שדווקא בפרק הזה הספקנו לדבר על כל מה שרצינו ואפילו יצא פחות משעה.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod117-17.5.2015.mp3|titles=Episode 117: The Pipe]

להורדה (56:43, 77.8 מגה)

2:30 – זיירמן ועופר שיחקו ב-Broken Age, שהחצי השני שלו יצא לא מזמן. זיירמן מתחיל בריענון קצר על ההיסטוריה של המשחק והעלילה של החלק הראשון.

6:35 – מדברים על החלק השני! בפרט, עד כמה החידות בו היו נוראיות ומטופשות.

11:55 – עופר, שבניגוד לזיירמן גם סיים את המשחק לפני ההקלטה, מתלונן על העלילה המאכזבת.

13:44 – אנחנו נזכרים שוב שהמשחק הגיע מקמפיין Kickstarter, אי שם בהיסטוריה העתיקה של לפני 3 שנים, ומדברים קצת על המציאות לעומת הציפיות, ולמה אנחנו חושבים שהפרוייקט היה שווה את זה למרות שהמשחק עצמו יצא די גרוע בסופו של דבר.

16:50 – כמה דברים שכן אהבנו במשחק: העיצוב האמנותי, הפסקול, וחלק מהדמויות.

18:01 – אפרופו משחקים קלילים והומוריסטיים, אלון שיחק ב-Wolfenstein: The Old Blood, ההרחבה ה-standalone ל-The New Order. זה… עוד וולפנשטיין. שזה מצוין! ועם כמה הפתעות, ונשק אייקוני חדש ומעניין.

24:57 – דני שיחק ב-Shadowrun: Dragonfall על הטאבלט שלו – קמפיין standalone שמבוסס על המנוע והתשתית של Shadowrun Returns שיצא לפני כמה שנים, ובניגוד לקמפיין המקורי יש לו כתיבה טובה ומכניקה יותר מלוטשת ומאוזנת.

30:10 – מה זה פה, חדשות באמצע הפרק? אה כן, כבר דיברנו על זה בתחילת הפוסט. הפעם מתחילים ממשהו אופטימי: GOG Galaxy, הקליינט החדש של GOG (כרגע בבטא) הוא הדבר הראשון מאז, ובכן, אי פעם שנראה כאילו יש לו סיכוי לשבור את המונופול של סטים – עם פיצ’רים כמו משחקים נטולי DRM, תמיכה מלאה באופליין, קליינט אופציונלי לחלוטין, rollback של עדכונים בעייתיים, ו-crossplay עם סטים.

34:19 – תאריך יציאה רשמי ל-Oculus Rift! תרשמו ביומנים: רבע ראשון 2016. טוב נכון, זה לא אומר יותר מדי, ואין שום פרטים מעבר לזה, אבל מה אתם רוצים, זה בערך הכי טוב שאפשר לצפות בתעשיית המשחקים. לפחות יש תמונה!

36:10 – Mortal Kombat X קיבל עדכון של לא פחות מ-16 ג’יגה, שהכיל בין השאר את הפיצ’ר הקריטי של למחוק לשחקנים את כל השמירות וההתקדמות במשחק.

39:35 – Banjo-Kazooie, אחד המשחקים האהובים/נוסטלגיים מתור הזהב של ה-N64, מקבל המשך רוחני בשם Yooka-Laylee, מהיוצרים של המשחק המקורי. קמפיין הקיקסטארטר עדיין בעיצומו (עד אמצע יוני) אבל כבר גייס 1.6 מיליון פאונד מתוך הסכום המבוקש של 175 אלף.

41:33 – זוכרים את כל הסיפור עם קונאמי והידאו קוג’ימה? אז תוצר לוואי אחד מעניין הוא שקונאמי מנסים עכשיו להכחיד כל זכר ל-Silent Hills ובפרט משחק הטיזר P.T., ולכן אי אפשר יותר להוריד אותו מה-Playstation Store. או להשיג אותו בדרך כלשהי, חוץ מלקנות PS4 שהמשחק כבר מותקן עליו ב-ebay.

44:00 – חוזרים לדבר על משחקים! עופר, להפתעתו, התחיל לשחק ב-League of Legends ומספר חוויות של noob. מתברר שזה משחק לא רע בכלל, מי היה מאמין.

53:27 – זיירמן מספר לסיום על המשחק השלישי של Sorcery!, הגירסה הדיגיטלית לספרי כישוף! משנות ה-80, שלוקח קצת יותר חופש פעולה אמנותי עם ההמרה אבל עדיין שווה למי שאהב את הספרים ואת שני המשחקים הראשונים.

55:10 – אחרי שכל המתחרים שלנו לתואר “פודקאסט המשחקים הקיים בישראל” הפסידו במירוץ או פשוט סופחו אלינו, לא מזמן הצטרף מתמודד חדש: הפודקאסט צ’קפוינט של IGN ישראל. אתם יודעים, אם פודקאסטים בעברית על משחקי וידאו זה במקרה משהו שמעניין אתכם.

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 117: הצינור”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 118: ללכת לאיבוד בדואר מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 118: ללכת לאיבוד בדואר:

    […] טיפוסי, בדיוק אחרי שהכרזנו על שינוי הפורמט ככה שהחדשות יהיו באמצע הפרק – יש לנו פרק רק עם […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS