גיימפוד, פרק 173: זואי והארנבונים

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

הקיץ ממשיך, ואיתו שטף של משחקים חדשים ומעניינים, כולל המשכים, חידושים, הרחבות, ואפילו משחקים חדשים לחלוטין! כל כך הרבה משחקים, למעשה, שארז לא מצליח לזכור איך קוראים לגיבורים של כל אחד מהם.

להורדה (55:50, 76.6 מגה)

1:33 – ארז שיחק ב-Sonic Mania, משחק חדש אבל מאוד דומה למשחקי סוניק הקלאסיים, ולמעשה צוות הפיתוח שלו כלל הרבה מעריצים ומודרים של המשחקים הקלאסיים. וזה בהחלט מורגש, וסוף סוף יש משחק סוניק טוב! מי היה מאמין שכל מה שהיה צריך זה לתת לאנשים שאוהבים את המשחקים שהצליחו לעשות משחק בסגנון המשחקים שהצליחו.

5:22 – ארז שיחק גם ב-Uncharted: Lost Legact, הרחבה stand-alone בכיכובן של קלואי מאנצ’רטד 2+3 ונדין מ-4. זה עוד Uncharted, שזה נחמד, אבל מרגיש קצת כמו אותו דבר. וגם עולה $40, לא 15-20 כמו שעופר זכר.

13:06 – עופר וארז שיחקו ב-Hellblade: Senua’s Revenge Redemption Sacrifice, משחק חדש של Ninja Theory שבו הגיבורה סובלת מבעיות נפשיות בצורה מאוד ריאליסטית (הם התייעצו עם מומחים וכו’). וגם יש חידות מטופשות וקרבות hack&slash גנריים, כי זה בכל זאת משחק של Ninja Theory.

20:09 – עופר שיחק ב-West of Loathing, משחק RPG שהוא שילוב של פנטזיה ומערבון וקומדיה מטורפת, עם גרפיקה שכולה stick-figures ופרות רשעיות. היה מצחיק.

24:30 – זיירמן ממליץ על פרק 157 של הפודקאסט Crate & Crowbar, שבו התארח היוצר של Kingdom of Loathing ו-West of Loathing.

25:46 – השבוע בחדשות VR: זיירמן קיבל את ה-Oculus Rift שהוא הזמין! בינתיים הוא הספיק לשחק בעיקר במשחק המרתק והמאתגר “לחבר את האקולוס ולעשות לו סטאפ”.

31:15 – המשחק האמיתי היחיד שזיירמן שיחק ב-VR הוא Rez Infinite, ש… לא באמת משתפר משמעותית בזכות חוויית ה-VR.

38:46 – בינתיים בעולם הדו-מימדי הרגיל והמשעמם, זיירמן שיחק ב-XCOM 2 Propaganda Center, שהוא, אממ, אפליקציית טיזר להרחבה של XCOM 2 שבה אפשר להכין פוסטרים של פרופגנדה שמבוססים על דמויות שלכם במשחק? כן, זה דבר שקיים.

40:03 – זיירמן המשיך לשחק ב-Stellaris ורק רוצה לספר סיפור מהמשחק.

43:18 – זוכרים שבליזארד הכריזה לא מזמן שהם מוותרים על השם Battle.net והופכים אותו ל-Blizzard Launcher? כנראה שאתם לא זוכרים, כי זו הייתה החלטה מטופשת וכולם המשיכו לקרוא לזה Battle.net בכל מקרה. אבל בליזארד הבינו שזה המצב ועכשיו זה יהיה Blizzard Battle.net במקום.

44:37 – Valve הכריזה על משחק חדש! שהוא משחק קלפים של Dota. יאי. הוא ייצא מתישהו ב-2018, if you’re into that sort of thing.

46:05 – Middle Earth: Shadow of War יכיל micro-transactions שהן פחות או יותר צ’יטים בתשלום. האם זה סוף העולם או סתם מטופש?

49:20 – We Happy Few נדחה לאפריל וקיבל מימון מ-Gearbox, במטרה להגדיל משמעותית את כמות התוכן במשחק. שכמובן, לאף אחד אין מושג מה בדיוק התוכן הזה הולך להיות, למרות שהמשחק נמצא ב-Early Access כבר לא מעט זמן.

50:48 – יצא עוד עדכון ל-No Man’s Sky, ועכשיו ממש יש בו מספיק פיצ’רים כדי להיחשב משחק גמור ושלם!

54:41 – בואו להקשיב לפודקאסט החדש של ארז, שבו הוא מדבר על… דברים! במשך כ-15 דקות כל יום.


Music Credits:
Jazz Jackrabbit – Theme
Sonic Mania – Green Hills Zone: Act 1
Uncharted: The Lost Legacy – The Western Ghats
Uncharted: The Lost Legacy – The Insurgency
Hellblade – Main Theme
Hellblade – Sea of Corpses
West of Loathing – The Wild White Yonder
West of Loathing – A Cave is a Sideways Hole
Geometry Wars 3 – Evolved
Rez Infinite Area X – Wild Echoes
Stellaris – Sigma Tauri
Star Control 2 – Orz
Final Fantasy IX – Jesters of the Moon
Final Fantasy VII – Still More Fighting
Castle Crashers – Jumper

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 173: זואי והארנבונים”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 174: המטאפורות המטרידות של דני מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 174: המטאפורות המטרידות של דני:

    […] 14:00 – ה- Propaganda Center הוא זה ששוחרר בחינם לקראת היציאה של War of the Chosen וזיירמן קשקש עליו כבר בפרק הקודם. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS