גיימפוד, פרק 270: הבלדה על עופר בעל הגב התפוס

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

הפעם בגיימפוד, עופר שיחק במשחקים, יפנים וגם כאלה שלא. ארז שיחק במשחק יפני, אבל לא במשחק היפני שהוא בד"כ משחק בו, דקל שיחק במשחקים שאין לו מושג אם הם יפניים, אבל נראה לו שלא, וזיירמן שיחק במשחק שהוא מאוד לא יפני. עוד בפרק: חדשות מיפן.

להורדה (01:04:40, 50.7 מגה)

00:02:27 – עופר שיחק ב-Scarlet Nexus, משחק אקשן יפני מבית Namco Bandai, שהוא מעין  שילוב של Devil May Cry ו-Persona.

00:11:28 – גם ארז שיחק ב-Scarlet Nexus וחזר עם רשמים ממנו. הרושם העיקרי הוא העובדה שהוא יפני. כאילו, ממש יפני.

00:16:04 – רגע לפני שעוברים למשחק הבא, זיירמן היה חייב לציין ש-Doki Doki Literature Club, משחק, אה, מטריד, פרץ את גבולות המחשב האישי וייצא לקונסולות, ואולי גם יזכה לגרסה מורחבת.

00:17:51 – חוזרים לליינאפ המתוכנן שלנו עם עופר, ששיחק ב-!Overboard, שהוא ההפך ממשחק בלשי. במקום לגלות מי הרוצח, אתם משחקים אישה שרצחה את בעלה, וצריכים לוודא שהשוטרים לא יעלו עליכם.

00:21:49 – ואם כל אלה לא הספיקו, רגע לפני שהגב של עופר ריתק אותו לשולחן העמידה שלו הוא הוריד את Pokémon Go לטלפון שלו שוב, לבדוק מה השתנה בחמש השנים שעברו מאז שנגע בו.

00:25:13 – ארז המשיך לחקור את הגלקסיה עם צוות הנורמנדי ב-Mass Effect Legendary Edition

00:30:43 – עצירה קטנה לפינת "ארז לא משחק יאקוזה" (כי ארז עסוק מדי עם Mass Effect), וממשיכים עם הפרק

00:31:16 – דקל בילה יותר משבועיים בחופשה בישראל, הרחק מהאקס-בוקס והמחשב שלו, אבל מאוד צמוד לסוויץ', ולמשחקים שהוא דאג לשים על הקונסולה, כדי שלא יהיה חס וחלילה מצב שלא יהיה לו במה לשחק.

00:33:09 – משחק ראשון: GRIS. משחק מז'אנר ה"משחקים יפים", על בחורה שאיבדה את הקול שלה ומחפשת אותו בעולם שאיבד את הצבע שלו.

00:36:48 – אחריו, דקל עבר ל-Katana ZERO, משחק שהיה אמור להיות Mindless Fun בו אתם חותכים אנשים רעים עם הקטאנה שלכם, באווירת סרטי מכות של שנות ה-80, אבל התגלה כמשהו עמוק יותר.

00:41:15 – ואחרון ברשימה הוא Dead Cells, ה-Roguelike המאוד מוצלח של Twin Motion. אחרי Hades, דקל החליט לתת לעוד Roguelike צ'אנס, וגילה שזה אולי לא כזה ז'אנר נורא כמו שהוא חשב.

00:43:44 – למה האדס הוא כמו בוראט, ולמה בעצם זה בכלל לא נכון.

00:50:04 – זיירמן נתן צ'אנס ל-Serious Sam IV, בתקווה שהוא יהיה יותר Serious Sam II מ-Serious Sam III, וגילה שתפילותיו נענו (!)

00:56:27 – חדשות!

טוב, חדשה. נינטנדו הכריזו סוף-סוף על הגרסה החדשה של הסוויץ', והסתבר שהיא לא הכי, אהם, מרשימה. אבל כן יש לה מסך OLED.

מסיימים עם טיזרים לפרק הבא – Games Done Quick, ספר של ג'ייסון שרייר והמשחק החדש והמדובר – Half Life 2.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS