גיימפוד, פרק 289: הטוב, הרע והמוזר

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

טוב די, זה היה חייב לקרות מתישהו – אין שום דבר מיוחד בפרק הזה. אין אף משחק גדול לדבר עליו, משהו מעניין שקרה לאחרונה, אורח מיוחד, או איזושהי תמה למשחקים ששיחקנו בהם. זה פשוט פרק רגיל לחלוטין שבו דיברנו על משחקים מכל מיני סוגים, קצת חדשות, קצת דיוני צד, קצת שטויות אקראיות. You know the drill.

להורדה (1:04:08, 50.6 מגה)

1:51 – דניס, עופר ויאיר שיחקו ב-Tunic. עופר ויאיר גם סיימו אותו, ומדברים על כל ההפתעות והחידות המעניינות בחצי השני של המשחק (בלי ספוילרים כמובן).

5:25 – מאז הקלטת הפרק, IGN פירסמו סרטון של speed run עם פרשנות מהמפתחים של המשחק. מומלץ למי שסיים אותו ורוצה לשמוע כל מיני דברים מעניינים מאחורי הקלעים.

7:32 – למי שחושב על לשחק ב-Tunic, כדאי לדעת שיש אופציה בתפריט של "no fail mode", אם רוצים ליהנות מהמשחק בלי להסתבך יותר מדי עם הקרבות או לעבור איזה בוס מעצבן, ושזה לחלוטין לגיטימי ולא נחשב רמאות ואתם לא צריכים להרגיש רע עם עצמכם אם אתם משתמשים בה.

10:15 – דניס שיחק גם ב-Ghostwire Tokyo, משחק חדש מהסטודיו של שינג'י מיקאמי, עם עולם פתוח מאוד יפה וייצוג מרשים של טוקיו, אבל מערכת קרב לא מוצלחת שלא הולכת לשום מקום, ועלילה לא מעניינת.

20:10 – יאיר שיחק ב-Weird West, משחק מסטודיו חדש של יוצאי Arkane, שהוא באותו סגנון immersive sim כללי כמו Dishonored או Prey, אבל בתקציב הרבה יותר אינדי. ועם קונספט מעניין אבל שלא מתפתח מספיק.

27:18 – ההרחבה החדשה של Assassin's Creed Valhalla היא… עוד AC Valhalla. אז אם ה-100+ שעות של המשחק המקורי איכשהו לא הספיקו לכם, הנה עוד.

31:08 – יאיר שיחק גם ב-Grid Legends, משחק מירוצים חדש וכיפי בסדרה ותיקה שהוסיפו לו קמפיין נחמד. לא להתבלבל עם Forza Horizon 5, משחק מירוצים חדש וכיפי בסדרה ותיקה שהוסיפו לו קמפיין נחמד, שדיברנו עליו לא מזמן.

32:17 – למי שמעוניין הנה סרטון מאחורי הקלעים של הטכנולוגיה המגניבה שמאחורי הצילומים של The Mandalorian, בשיתוף פעולה עם ILM ו-Unreal Engine.

35:45 – עופר התחיל את Elden Ring, המשחק החדש מהיוצרים של Dark Souls, ובינתיים מחזיק איתו הרבה יותר טוב ממשחקי FromSoft קודמים. צפו לעוד חוויות בפרקים הבאים.

38:12 – עופר ניסה גם את Tiny Tina's Wonderlands, משחק הספין-אוף החדש של Borderlands שהוא מאוד, ובכן, Borderlands. אבל חמוד ומשעשע אם אתם אוהבים את הסגנון הזה של הומור, ובהחלט יותר טוב מבורדרלנדס 3.

40:57 – זה לא בדיוק משחק, אבל עופר היה בקונצרט של 8Bit Big Band, תזמורת ג'אז שמנגנת מוזיקה של משחקי וידאו. מומלץ מאוד אם יוצא לכם לתפוס אותם, גם למי שלא חובב ג'אז בדרך כלל. הנה הם ב-Spotify וביוטיוב.

43:40 – התשובה של סוני ל-Game Pass היא תוספות אופציונליות ל-PS Plus, שיכללו כל מיני משחקים להורדה ו/או סטרימינג, כולל משחקים מדורות ישנים אבל לא כולל משחקי first party גדולים מיד אחרי שהם יוצאים.

55:44 – רון גילברט, מתהילת Monkey Island ו-Maniac Mansion, עובד על משחק Monkey Island חדש, שייצא מאוחר יותר השנה ויהיה המשך ישיר למשחק השני בסדרה (והאחרון שפותח ע"י הצוות המקורי). וכמובטח, המשחק הוכרז רשמית ב-1 באפריל.

57:19 – מפתחים משחק המשך ל-Hyper Light Drifter, שעופר מאוד התלהב ממנו בעבר. ההמשך יהיה בתלת-מימד, ואמור להגיע ל-early access ב-2023.

58:29 – Crystal Dynamics עובדים על Tomb Raider חדש. אין עליו ממש פרטים כרגע, חוץ מזה שהוא מפותח ב-Unreal Engine 5.

1:00:40 – Remedy עושים רימייק ל-Max Payne 1+2, בשיתוף עם Rockstar (שמחזיקה ב-IP).

1:02:15 – Breath of the Wild 2 נדחה לאביב 2023.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS